Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

milanreal1    319

Mało widocznie jeszcze żyjesz na świecie. Mój ojciec zrobił podorywkę na dwóch kawałkach po 0,98 ha i spalił 19 litrów ropy. traktorem oczywiście C-360 3P. Dzięki za ostrzeżenia ale jesteś fajny.

PS Milanreal1 przepraszam że napisałem post pod postem, ale nie potrafię odpowiedziec 2 osobom w jednym poście, jak to zrobić ? Dziękuję jeszcze raz za ostrzeżenia, mówiłem już,że jesteś moim idolem.

 

No właśnie i sam sobie odpowiadasz pisząc podorywka. Pod podorywka to ok 6-8cm max 12cm. A np orka zimowa to 25-30cm i gdzie tu spalanie może być takie same? I co tu pokazujesz film z youtube, porównaj ten sprzęt z filmu do C-360 czy MTZ.

 

A co do odpowiadania na posty to przecież możesz w poście cytować kilka postów(o ile nie cytujesz poprzedniego), możesz także stosować odstępy, akapity pisząc nick usera to z pewnością każdy będzie wiedział do kogo piszesz.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Ty inzynier jak jeden litr diesla to jest 0.83 kg , to jeden kilogram ile to jest litrów ??nie ponad 1,2 litra ??

Przeciez to trzeba podzielić a nie pomnożyc ?? jak bedziesz robił nie ponad sile to 3 p mniej spali , a jak będizesz katował to wyjdzie to samo co c 360


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Powiem nawet więcej pisząc to wiedziałem że trzeba podzielić czekałem czy się jarną ci panowie co wstawili te puste wzory,nie wiedzieli o tym że ON jest rzadszy lżejszy a tym samym jego objętość jest większa, poza tym wstawili wzory na spalanie przy mocy maxymalnej nie rzeczywistej czyli użytecznej, nie wzieli pod uwage procentowego wykorzystania mocy silnika czyli obciążenia, warunków atmosferycznych czyli ciśnienia powietrza itp. w wikipedi tego nie pisza, tam dane wstawiają gimnazjaliści nie sugerujcie sie danymi z wikipedi


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

to skad kolega radzi brac dane ? a po za tym jak silnik staje (nie daje rady) to moim zdaniem jest pelne wykorzystanie mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Uczepiliscie się tego teoretycznego zużycia. Wasze wyliczenia są nic nie warte jak napisałem wcześniej. Nie jesteście w stanie stworzyć w realnej pracy warynków by to wyliczyć. Uziu napisałem ci jesli twoja 60-ka tyle pali to masz przepał i tyle. Jesli mówisz że tak ma być i ratujesz sie debilnymi wypowiedziami zaczerpniętymi z instrukcji to uważam że sobie rady z tym silnikiem nie dajesz. Poza tym jak od obciążenia silnik staje to produkuje 100% mocy a obciążenie wymaga więcej. Jeżdzij z takim obciążeniem przez 1 mth. Powodzenia. Nierealne. Dodam że 60-ka na trzecim biegu nie zwolni. Nie jest w stanie przekazać tej mocy na grunt z np. pługiem.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

silnik u mnie puki co chodzi bez zarzutu a ze pali adekwatnie do wykonywanej pracy to nie jest narazie problem zaden

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

@bobytempelton chyba jasno podalem ci wyliczenia wiec co tu bylo negowac, chyba ze wlasna wiedze, podawaj konkrety a nie zagadki, jestes dobrym chlopem ze chciales zmyslic kolegow z branzy. wykorzystana pelna moc jest czesto lecz rzadko przeniesiona na kola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Silnik nie wytworzy pełnej mocy jeśli go maksymalnie nie obciążysz. Silnik pracując na obrotach luzem lub częściowo obciążony nie generuje mocy gwarantowanej przez producenta. Przekazywanie na koła ma tylko tyle do tego że w 60-ce ciężko od 3-go biegu w dół koła nie mają możliwości fizyczne przekazać momętu na grunt.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

no to jak na luzie nie potrafi wytworzyc pelnej mocy to kiedy ja wytworzy :lol: tu chodzi o wytworzenie pelnej mocy wykorzystanej...wg mnie nie jest problemem to 5KM roznicy lecz moment obrotowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

"wytworzenie pełnej mocy wykorzystanej" :blink: :unsure: :blink: o czym ty wogóle gadasz?? nie odzywajcie się lepiej jak macie podawać tego typu złote myśli , więcej na tego typu głupoty nie odpisze. Seweryn ma racje c360 jest za lekka i źle wyważona , nie jest w stanie przekazać bezpośrednio na uciąg całej swojej mocy bo albo wpada w poślizg i buksuje, albo staje dęba


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

"Seweryn ma racje c360 jest za lekka i źle wyważona , nie jest w stanie przekazać bezpośrednio na uciąg całej swojej mocy bo albo wpada w poślizg i buksuje, albo staje dęba"

@bobytempelton ty już lepiej nic nie pisz bo już prawie ze stołka spadłem :lol:


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ludzie czy wy wiecie jak dział silnik wysokopręzny taki jak w 60-ce? NIE!!! Moc maksymalną nie wytwarza wtedy gdy ma obroty tylko wtedy gdy jest odpowiedniop obciążony. Wynika to głównie z zasadu działania pompy wtryskowej i regulatora obrotów. Obciążając go spadają obroty na co reaguje regulator obrotów zwiększając dawkę paliwa w celu utrzymania zadanych pedałem gazu obrotów silnika równoczesnie zwiększjąc MOC silnika na tyle na ile pozwala fabryka. I tu jest zależność między zużyciem paliwa a mocą wytwarzana przaz silnik która znowu wiąże się z jego obciążeniem. Jesli myślicie to reszta nasunie się wam sama do głowy bo mi juz cierpliwości brakuje. Na tej zasadzie pracuje KAŻDY współczesny silnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimnyLECH    5

Oj chyba nie każdy.Współczesne silnik mają układ zasilania Common rail albo pompo-wtryskiwacza i raczej nie ma tam wspomnianego przez ciebie regulatora obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kazdy silnik wysokoprężny posiada urządzenie odpowiedzialne za regulację, utrzymanie zadanych obrotów. Mechaniczną, podciśnieniową lub elektroniczną. Przyczyna jest prosta... silnik disla nawet z pompowtryskami ma tendencje do rozbiegania się. w przypadku obciążenia COŚ musi zwiększyć dawkę paliwa w celu utrzymania obrotów. Te urządzenia są różne TECHNICZNIE alę SĄ.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

No to jest proste jak jest na twardym i przyczepnym podłożu np.asfald to staje dęba a jak jest na podłożu o małej przyczepności np. zaorane pole to buksuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To że podskakuje albo staje dęba jak to było powiedziane,to problem raczej jest w doborze odpowiedniego osprzętu do tego ciągnika a ludzie potrafią różne rzeczy zapinać nie koniecznie przeznaczone do mocy tego ciągnika.Zachodnie ciągniki z małą mocą też "stają dęba"

Rzadko która 60'tka ma komplet obciążników na zaczepie i w felgach.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

wlasnie to mnie troszke zadziwilo,zapinam odpowiedni sprzed i idzie dobrze, na debie niestaje, czesciej kola zagrzebia, to chyba albo jedno albo drugie. ale skoro Pan inzynier tak pisze to wbrew prawom fizyki tak jest, @asharot 100% masz racje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Przeczytaj pajacu napisałem tam że albo "buksuje albo staje dęba", skoro twierdzicie że c360 jest dobrze wyważona zapraszam na jesieni do mnie na głęboką orkę , ja muszę odkręcać 3 skibe i orać na dwie 2x35, i tak traktor skacze i nie da się go uprowadzić, ale skoro wy macie piaski to co możecie o tym wiedzieć, jeżeli w c360 jest dobre sprzęgło to bez problemu podrywa przód do góry jeżeli ma dobrą przyczepność, choćby miał i 2 kpl. obciążników czy jak napisał @c385 tura,a @asharot skoro nie używa traktora do celów do których został stworzony, to se może jeździć dalej traktorem po bułki, nie obchodzi mnie to u mnie ma pracować

 

Wyluzuj...

Edytowano przez milanreal1

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

Pajacu to mozesz sobie pisac, mowic do ojca, matki....zrozumial?? jezeli masz dobrana maszyne to nie ma problemu, mam tez ciezka ziemie, i nie szkuka jest dolozyc obciaznikow na przod tylko wystarczy z tylu ujac, moze czesciej kola zabuksuja ale ciagnik nie skacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

widze atmosfera zrobila sie bardzo napieta panowie u kazdego ciagnik bedzie sie zachowywal inaczej zalezy to wlasnie od ziemi od ciezaru ciagnika od tego kto ile i gdzie ma obciaznikow i tez od operatora

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Zawsze problem tkwi w osprzęcie w jednych warynkach ta sama maszyna jest za mała i czuć że można by było zapiąć wiekszą (ale nie zapinamy bo nie mamy) a w drugich taki sam zestaw i okazuje się że ciągnik zdycha i podskakuje grzebie, (ale wtedy też nie zapinamy mniejszej bo nie mamy) więc nie da się wszystkiego w każdych warunkach tak dopasować że by zawsze wykożystac maksimum mocy i nie przeciążąć ciągnika.

Edytowano przez janusz20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Ja mam 60 tke ale z silnikiem od ostrówki zapierdziela jak głupia orze na 5 skibowym pługu i nic a ziemie II i III klasa nawet po ludziach jadę i nic polecam 60 tke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj