Skocz do zawartości

Zdjęcie

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P


1940 odpowiedzi na ten temat

#861 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 13 styczeń 2010 - 19:18

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P dzięqwka ;) bobre to :P hehe ciekawe jak by to w polu chodziło?? :(

po co wstawiać słabszy silnik do supra jak on na normalnym ma nieraz ciezko ;)



supr ma słabszy silnik niz 912??? z kąd ześ to wziął :(

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P Dzisiaj, 21:20
  •  

#862 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 styczeń 2010 - 19:22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P a chodzi ci o kombajn czy ciagnik bo nazwa supr jest wieloznaczna, jesli o ciągnik to nie mam nic do Ciebie, mozna by pokombinowac z silnkiem od 912

#863 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 13 styczeń 2010 - 19:29

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P nom o ciągnik sorka ze nie napisałem odrazu sorka ;)

#864 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 styczeń 2010 - 19:31

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P nic się nie stało, można by powiedzieć Ty o słupie ja o d*p* ;)

#865 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 15 styczeń 2010 - 23:08

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Oj juz tak nie jedźcie na niego, Nie każdu odróżnia 3 skibówke do orki od podorywkowej ;) Ja fakt orałem na 3 z 3 skibowym. Katorga wogóle jak jest kawałek gliny, kawałek piachu. Jak glina to spada z obrotów, jak piach to zaraz wisi bo kołami kręci jak głupi ;) Na równym polu o w miare przystępnej glebie można. Zależy jak pług mocno rozkręcony jest. Ja troche skręciłem to na takim polu gdzie róznicy nei ma to szło. Troche wężej ale szybciej niż bym na 2 no i lepszy efekt. Ale górki glinaiste hmm. No tak jak się wstawiło silnik C-385... :P

Ludzie co wy za silniki w C-360 macie ze wam z obrotów spada? Jak dam u siebie minimum 1600 to poniżej tego poziomu nie spadnie. Będzie skakać a nie spadnie.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#866 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 15 styczeń 2010 - 23:20

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P to jaki Ty masz silnik czy raczej jakie maszyny ciągasz że Ci nigdy z obrotów nie spadła?

#867 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 15 styczeń 2010 - 23:32

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P Silnik jest oryginalny, maszyny nie są poza jego zasięgiem. Ale powiem ze czy na piachu czy na glinie nie spadał z obrotów tak żeby zgasł. Kiedyś zrywaliśmy drzewa blisko szosy i ciągnęliśmy po szosie to ciągnik skakał w miejscu a z obrotów ani myślał spaść. Dym z tłumika ale nie spadł.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#868 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 16 styczeń 2010 - 10:29

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P ale nie na 3 biegu???? :)

#869 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 16 styczeń 2010 - 15:10

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P milanreal chciał napisać chyba że to było w zimie i ciągnik się nieco ślizgał więc nie spadł z obrotów bo na 3 czy nawet na 2 c 360 obciążona konarem na belce nie keciła by kołami tylko poprostu rwała by przód w górę a tak raczej daleko byś nie zajechał

Opus meum est


#870 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:09

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P w zduszeniu silnika 60 nie ma żadnej filozofi no chyba że na polnych biegach ale i to jest wykonalne

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P Dzisiaj, 21:20
  •  

#871 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:32

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P ale macie problemy zdusić silnik aż zgaśnie, a od czego są biegi jak ma ciężko to się bieg redukuje anie czeka aż ciągnik zgaśnie, jak ktoś chce to oferuję się na kierowce jakiegoś 200kM ciągnika i też go zaduszę aż zgaśnie

#872 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:38

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P nikt nie mówi zeby go tak trzymać ze az zgasnie chodzi o to ze na 3 biegu szło by czyli jest mozliwe zaduszenie silnika a napewnoi zduszenie z obrotów  :) :) :):) :):) :):) :)



w zduszeniu silnika 60 nie ma żadnej filozofi no chyba że na polnych biegach ale i to jest wykonalne


popieram :)

#873 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:50

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P powtarzam każdy silnik zdechnie, od 60 czy od 100 konnego zetora czy innego większego ciągnika, tylko w 60 zacznie zdychać pod górę na wyjeździe ze żwirowni z 8-10 tonowym ładunkiem(łącznie z przyczepa) na 3 a 100 konny z trochę większym obciążeniem

#874 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:55

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P no tak tak jest  :)ale chodziło o to ze co niktórzy uwazaja ze 60 na 3 biegu się zakopie i silnik nie spadnie z obrotów no chyba ze bedzie stała na naprawde piachu(pustynia)

no i z tymi 8-10 ton to na 2 by sie raczej zakopała :) na 3 biegu silnik nie da rady a wiadomo ze  na 4 to tylko wiadomo kto by pobował :)

#875 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:58

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

milanreal chciał napisać chyba że to było w zimie i ciągnik się nieco ślizgał więc nie spadł z obrotów bo na 3 czy nawet na 2 c 360 obciążona konarem na belce nie keciła by kołami tylko poprostu rwała by przód w górę a tak raczej daleko byś nie zajechał

O dokładnie dzięki za wyręczenie, o to właśnie mi chodziło. Do rwania drzew 2 jest bardziej odpowiednia aniżeli 3.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#876 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 16 styczeń 2010 - 20:02

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P da da tylko trzeba mieć odpowiedni silnik, pamiętam jak jednego razu ciągneliśmy bele po 8 na 2 przyczepach 4.5t, przyczepy posiadały na poduszki, ciągnik szedł pod górkę na 3( z turem i przeciwwagą z tyłu czyli wagi trochę miał) zaczął schodzić z obrotów to mu 2 on stanął dęba ale przyczepy wciągnął na 2 kołach

#877 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 16 styczeń 2010 - 20:09

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

no tak tak jest  :)ale chodziło o to ze co niktórzy uwazaja ze 60 na 3 biegu się zakopie i silnik nie spadnie z obrotów no chyba ze bedzie stała na naprawde piachu(pustynia)


I tu bym polemizował bo na 3 jak się kopał w miejscu nie spadł z obrotów. I na piachu i na ziemi cięższej mogę się kopać w miejscu a poniżej 1600 nie spadnie. tylko ze na cięższej jak bardzo twardo przód podrywa.
@qazi ile mogło być tam ton?
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#878 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 16 styczeń 2010 - 20:23

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P nagraj filmik ze ci nonizej 1600 na 3 biegu nie spadnie jak się bedzie kopać :lol:chyba ze jakieś opony węzsze lub nizsze :)my mamy ruskie na tyle to wiem ze na 2 na twardym tzn w lesie pod górki ale nie piszczyste z przyczepa drzewa to nie raz na tylnich sie jechało :)a jezdziłem szefa 60 traktorek igła bo ma jak to mówią na parade tylko nie raz do siebie drzewo przywiez to jak tym jechałem to całkiem inaczej niby nieczułem ze ma cięzko ale sie wiecej kopała jak nasza i niestety na 3 nie dawała rady a silnik po remoncie opony nowe na tyle

#879 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 16 styczeń 2010 - 20:31

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P 2 przyczepy puste to wazą ok 4.5t, jak siądą na poduchy to jest ok 5t czyli razem coś ponad 14 ton, wtedy jeszcze był na rurze zamiast tłumika to dźwięk niebo w uszach ale nie kierowcy :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P Dzisiaj, 21:20
  •  

#880 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 16 styczeń 2010 - 20:52

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

nagraj filmik ze ci nonizej 1600 na 3 biegu nie spadnie jak się bedzie kopać :lol:chyba ze jakieś opony węzsze lub nizsze :)my mamy ruskie na tyle to wiem ze na 2 na twardym tzn w lesie pod górki ale nie piszczyste z przyczepa drzewa to nie raz na tylnich sie jechało :)a jezdziłem szefa 60 traktorek igła bo ma jak to mówią na parade tylko nie raz do siebie drzewo przywiez to jak tym jechałem to całkiem inaczej niby nieczułem ze ma cięzko ale sie wiecej kopała jak nasza i niestety na 3 nie dawała rady a silnik po remoncie opony nowe na tyle

Szkoda że mi nie przyszło do głowy nagrać z jesieni gdy obornik wywoziłem... Opony teraz będą ciągnąc 3 sezon 14x9 r28.
@qazi no nie wątpię w promieniu kilkunastu km było Cie słychać :)
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Podobne tematy