Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
max2505    1

w 100% zgadzam się z przedmówcą, lepiej mniejszą maszyną szybciej pomykać, niż bezsensownie męczyć traktor nie przewidziany do tak dużej maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiadomo, że trzeba dobierać maszyny do ciągnika, ale tam gdzie 3p się męczy to c 360 pojedzie o wiele lepiej. A że 3 p spali mniej na mth to inna historia, trzeba porównywać spalanie na ha. Co do talerzówki to wole pracować nią c 360 która sobie daje rade na trójce niż mf 255 który jest przy niej przeciążony. Można odkręcać talerze ale odbywa się to kosztem wydajności. Trójka Perkinsa jest po prostu słabsza, jest lepsza w lekkich pracach, ale w ciężkich lepiej spisuje się czeska konstrukcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
u nas ziemia III IV i V klasa ale ten 3p kolegi to jakiś bubel był skoro w polskiej kosiarce się dusił

Kolegi może i bubel, bo do MF 255 podpinam 5-cio dyskową i daje rade :P fakt, nie mam pojęcia jak by zachowywał sie z nią 3P ale napewno gorzej (skrzynia i przełożenie WOM jest przecierz pod silnik sześćdziesiątki). Na klasach ziemi które podałeś znajomy ciągał 3P mojego 3x40 (jakkolwiek ale ciągnął :D ), jeden z forumowiczów może nawet to potwierdzić, więc z tym 3P Twojego kolegi jest coś nie tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

ja na 3p nie moge nazekac co prawda raz w roku czzeba uszczelke pod glowica wymienic :P ale to szczegol :D w plugu 3x30 orka na ok 25 cm na 3 szosowej na I klasie agregat 2,80 tez na 3 biegu a spalanie malo wiksze od c 330 i nie mowcie ze perkinsa dusi bo jezeli z nim jest wszystko ok to predzej sie zakopie po rame niz go zdusi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

co Ci sie dzieje z tą uszczelkom ???


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

ja na podorywke zakładam 4x30 a na orke 3x30 i c-360 nie ma bata aby nie poszedł. Ja praktycznie w każdej maszynie na 3 biegu a w bronach na 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrowojtek    3
ja na podorywke zakładam 4x30 a na orke 3x30 i c-360 nie ma bata aby nie poszedł. Ja praktycznie w każdej maszynie na 3 biegu a w bronach na 4.

 

 

 

Ta, a brony pogubione, albo na przyczepie leżą . :D:P:D


Od myszy po cesarza każdy żyje z gospodarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrowojtek    3

Mariusz x ale Mf jest o wiele lżejszy :P więc moc nie przekłada się tak na siłę uciągu jak to ma miejsce w przypadku C-360 lub 3p.


Od myszy po cesarza każdy żyje z gospodarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Mariusz x ale Mf jest o wiele lżejszy :P więc moc nie przekłada się tak na siłę uciągu jak to ma miejsce w przypadku C-360 lub 3p.

Ale mi nie chodzi o uciąg, ale brak mocy. Przy dziesięciu km/h Perkins ma już bardzo ciężko. Uciąg jest wystarczający, ale talerzowanie wymaga wysokiej prędkości a do tego potrzeba mocy.

 

3p jest lżejszy o 50 kg od c 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

I to jest ciekawe, że mf ma podobną masę do c 360 albo 3p a ma dużo mniejszy uciąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Bo ma węższe opony, inny jest też rozkład masy.

Pewnie tak, a może "licencyjne" kilogramy są lżejsze :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Co do silników to wg. mnie 3P jest bardziej elastyczniejszy, chociaż przy przekładni w C-360 może nie być to odczuwalne (skrzynia ma też duży wpływ na siłę uciągu i wykorzystanie siły silnika).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Pewnie tak, a może "licencyjne" kilogramy są lżejsze :P .

Raczej nie, przy owijarce gdy pracowałem 3P bez obciążników podrywało przód i przy każdym wyrzucaniu beli mordka radośnie podskakiwała :D W MF 255 nie miało to miejsca, oczywiście równierz bez żadnych obiążników. Sam sie zdziwiłem bo to przecierz krótszy ciągnik ale widocznie bardziej "zbity".

 

Co do masy 3P to podałem ją bez obciążników, konedata też podaje coś podobnego. Różnica w masie pomiędzy silnikami to jakieś 50kg tak jak Mariusz x podał, więc masy są zbliżone.

 

Co do silników to wg. mnie 3P jest bardziej elastyczniejszy, chociaż przy przekładni w C-360 może nie być to odczuwalne (skrzynia ma też duży wpływ na siłę uciągu i wykorzystanie siły silnika).

Zgadzam sie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    3

Witam :rolleyes: W tej sprawie to to:

1. 3p jest bez porównania lepszy od 360, właśnie o silnik:

2. oba mają zbliżoną wagę:

3. charakterystyka silnika jest lepsza.

Mam właśnie 3p i u mnie do tej pory obrabiał 40ha ornych i około 20ha łąk(10 lat a wcześniej mniej). Gleby to 3b z tym, że teren jest pagórkowaty, na górkach jest glina a na dołkach torf. Orka na szerokość 1,05m bez przesadzania z głębokością. Spalanie to 10-11l ON na ha. W transporcie spalanie też małe ale nie wiem dokładnie ile. Transport to znaczy 2 przyczepy o łącznej masie 16t. To tak dla przykładu. 360 to w południe na obiad i tankowanie do pełna przy tej samej robocie co u mnie. a transport to sąsiedzi się dziwią ze te moje przyczepy dam rade pod górkę na 2 wciągnąć(asfalt a górka spora). A jeśli chodzi o fm255 to silnik jest ten sam ale o mniejszej mocy. W 3512 jest o tej samej mocy tzn.47KM.

A trwałość silnika to zależy od użytkownika.

Przy porównywaniu oczywiście nie brałem pod uwagę 360 nie radzących sobie z pługiem 3x35.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
Witam :rolleyes: W tej sprawie to to:

1. 3p jest bez porównania lepszy od 360, właśnie o silnik:

2. oba mają zbliżoną wagę:

3. charakterystyka silnika jest lepsza.

Mam właśnie 3p i u mnie do tej pory obrabiał 40ha ornych i około 20ha łąk(10 lat a wcześniej mniej). Gleby to 3b z tym, że teren jest pagórkowaty, na górkach jest glina a na dołkach torf. Orka na szerokość 1,05m bez przesadzania z głębokością. Spalanie to 10-11l ON na ha. W transporcie spalanie też małe ale nie wiem dokładnie ile. Transport to znaczy 2 przyczepy o łącznej masie 16t. To tak dla przykładu. 360 to w południe na obiad i tankowanie do pełna przy tej samej robocie co u mnie. a transport to sąsiedzi się dziwią ze te moje przyczepy dam rade pod górkę na 2 wciągnąć(asfalt a górka spora). A jeśli chodzi o fm255 to silnik jest ten sam ale o mniejszej mocy. W 3512 jest o tej samej mocy tzn.47KM.

A trwałość silnika to zależy od użytkownika.

Przy porównywaniu oczywiście nie brałem pod uwagę 360 nie radzących sobie z pługiem 3x35.

 

W życiu większej głupoty nie słyszałem...Chyba mf 235 ma ten sam silnik co 3p a o mniejszej mocy..a mf 255 ma ten sam silnik co 3p i o tej samej mocy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

C-360 3P , MF 255, 3512, 3514 mają ten sam silnik i moc 4km

MF235 i 2812 mają ten sam silnik co w/w ale jest obniżona dawka paliwa co powoduje spadek mocy do 38km


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267
C-360 3P , MF 255, 3512, 3514 mają ten sam silnik i moc 4km

hmm chyba 47KM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj