Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Ursusc385    1565

o pare kilo tylko B) Wychodzi na to że w twoim 3p układ kierowniczy się nie psuje a w c-360 twojego wuja która ma ten sam układ kierowniczy, on się psuje B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spitz    0

Ten mechanik chyba same C 360 naprawia B) że taki znawca, oczywiście żartuje :) z tymi tłokami to pewnie chodziło o to że oryginał miał 5 pierścieni na tłoku a Ursusowski Perkins tylko 4 (nie wiem dlaczego tak zrobili ale to nie było zbyt mądre) i te z Ursusa lubiły olej. Co do przecieków to w Perkinsie nie wykryłem przez 22 lata, a w C 360 to lepiej nie mówić. No i sprawny silnik podniesie się z 1500 obr/min bez problemu. A na moim przykładzie powiem że w C 360 były dwa generalki silnika a w Perkinsie żadnej więc ten fakt wyrobił moje zdanie na temat tych silników B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

Teraz robie remont w c-360 i tak zażartowałem że lepiej wymienić silnik c-360 na 3p w Ostródzie - mniej pali, od razu odradził B) mówił że są to nie udane silniki, jak spadnie poniżej 1500 obr/min to już musisz bieg redukować, a taka c-360 ciągnie, w tym perkinsie podobno wały pękają, uszczelkę pod głowicą to trzeba co roku robić - przecieki. Ogólnie znajomy mechanik nie polecał tego silnika coś tam jeszcze o tłokach gadał B)

 

słaby mechanik widocznie i na perkinsach się nie zna

nasz 3p ma ok 9600mth i jeden remont za sobą (z głupiej przyczyny zresztą nie wynikającej ze zużycia) czyli szlif wału i wymiana zestawów tłoki tuleje i nic po za tym nie było robione,ja polecam 3p najlepiej w połączeniu z dobrą skrzynią od 355 ( bo cichsze )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spitz    0

Wiecie co...Ja się do was przyłącze i też zdecydowałbym się teraz na 5211 zamiast 3P lub C 360 B) No alternatywą byłby jeszcze oryginalny Perkins np. w MF lub Landini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Teraz robie remont w c-360 i tak zażartowałem że lepiej wymienić silnik c-360 na 3p w Ostródzie - mniej pali, od razu odradził :) mówił że są to nie udane silniki, jak spadnie poniżej 1500 obr/min to już musisz bieg redukować, a taka c-360 ciągnie, w tym perkinsie podobno wały pękają, uszczelkę pod głowicą to trzeba co roku robić - przecieki. Ogólnie znajomy mechanik nie polecał tego silnika coś tam jeszcze o tłokach gadał B)

Ciągnie ciągnie B) U wuja przy słomie C-355(silnik S4003) 2 pełne przyczepy pod górę gliniastą 2 bieg 2200obr blokada i dociążenie belką, w połowie góry spadł do 1400obr redukować nie było jak bo by ciężar mnie ściągnął w dół, ale wielkie zdziwienie moje było gdy nagle znowu wszedł na obroty, istna rakieta :) Woziliśmy 55 bo 1614 był zajęty orka pod oziminy :)


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

a mówili że cuda to jedynie Jezus czynił a tu i nawet agrofotowicze potrafią ....

Poza nawiasem to słaby mechanik skoro chwali s 4003 a ad3.152ur to dla niego bardzo kiepski motor


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Może ja też pochwale się moją 60-tką...Moja C-360 która ma lat 24 i co miała wymieniane jeżeli chodzi o silnik to tylko pierścienie na tłokach i pompe wodną wraz z chłodnicą.No i oczywiście olej sezonowo jeżeli pojawiały się intesywne przecieki od oleju to wymieniano uszczelki i było git.A tak za nawiasem mój wójek ma C-360-3P i prawie co roku musi grzebać przy silniku(głównie do wału korbowego),i za każdym razem przy naprawie mówi że sprzeda go w pizdu i kupi C-360.Ja również uważam jak nie którzy że C-360 jest lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

A moim zdaniem to nie ma sensu każdy z tych ciągników jest w czymś lepszy bądz też gorszy od drugiego mają swoje wady i zalety, a tak nawiasem to jaka jest różnica miedzy silnikiem w 3P a w ursusie 3512 bo tam na te silniki jakoś tak narzekań nie słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Taka, że w U3512 jest dodatkowy odstojnik paliwa po prawej stronie silnika, inną sprężarkę i po za tym nic :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

trzyma pięknie temperature przynajmniej u mnie, jak masz drożną chłodnicę i dobry termostat to polecam petrygo i święta


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mack    1

Ja tez jezdzilem na tych dwoch. Ale 3p jest wedlug mnie lepsza, mniej pali i w kabinie jest ciut ciszej, mysle ze w mocy nie ma zbyt duzej roznicy. Nasza 3P i zwykla 60 ostatnio pracowaly w tych samych plugach(trzyskibowych) i nie bylo miedzy nimi specjalnej roznicy. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w pracy był 3P, do pracy z prasą silnik nie dawał radybył za słaby dlatego zmieniono silnik na C-360 i teraz nie ma porównania.Ciagnik dużo pracuje bo jest to spóldzielnia usług rolniczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

c-360 3p na pewno moło pali i nie prawda że jest wrażliwy na paliwo lejcie co macie bez żalu ja tak robie i pompa żadna od ok. 10 lat nie siadła w zadnym ( mam dwa jednoego od wczesnych lat 90-tych drugiego od 2001 albo 2002 nie pamiętam). 3p wrażliwe jest natomiast na przegrzanie od razu wygina gowice co skutkuje wydmuchaniem uszczelki pod głowicą. przy wymianie uszczelki najlepiej zrobić szlif głowicy i bloku a co najmniej glowicy (podstawa)bo w niedługim czasie znowu wydmucha uszczelke. co do innych awarii tego silnika to jest jeszcze jedna drażliwa strona a mianowicie pompe jeśli ustawiacie to zróbcie to w jakimś porzadnym zakładzie. Źle ustawiona pompa to gorsze palenie w zimie, zmniejszona moc i nierówna praca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

jak to w spóldzielni po sezonie nic nie daje rady , taki urok wsiada byle kto i jeździ byle kto a oleju sprawdzić czy wody już niema komu , to że z prasą nie dawał rady to raczej wina skończonego motoru


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosze tutaj nikogo nie obrażać. Kierowcy dobrzy i maszyny są bardzo dobre i w dobrym stanie.Kazdy przed wyjezdem w pole ciągnikiem czy kombajnem sprawdza maszynę aby wszystko było sprawne. 3P był kupony nowy, rok produkcji to 1990 a w 1991 roku został założony silnik z C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sipma średnica belki 120 cm.Pewnie myślicie,że mało ciągnik robi z prasą, teraz to dziennie ok 10 godz samego prasowania a w czasach kiedy ciągnik był kupowany w okolicy nie było zadnych pras więc miały co robić a zwłaszcze ze u nas są dosyć spore góry i jest co ciągnąć.Był też kupiony funkiel nówka 3512 ale został sprzedany. Wg mnie co 4 cylindry to nie 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Moim zadniem lepszy jest c-360 bez porównania do 3p. Motor 4 gary wolnobrotowy zdecydowanie dłużej pociągnie nirz 3p bo tą samą moc na 3 garach i w dodatku wysokoobrotowy szybciej się zurzyje nirz wolnoobrotowy.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

do rolki to sie ani jeden ani drugi nie nadaje , bo to katowanie przy dobijaniu


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

3P ma większe obroty jak czterogarowy ale nie jest to disel wysokoobrotowy a jeśli tak to co powiecie o silniku IFA w kombajnie Fortschritt który kręci się na bodajże 2600 w czasie młócenia? Albo w starym mondeo ponad 5000?

Niecałe sto obrotów różnicy nie robi z 3P szybkoobrotowego i nie ma prawa wpłynąć na jego zużycie.

Nie bronię tego silnika bo jestem zwolennikiem 4 garowego ale denerwuje mnie stwierdzenie że jest szybkoobrotowy... a nie jest.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj