Skocz do zawartości

Zdjęcie

renault ares 550rx kalibracja skrzyni


46 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MUMINEK2000

MUMINEK2000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 kwiecień 2014 - 21:02

renault ares 550rx kalibracja skrzyni Jak skalibrować skrzynie (sprzęgło) Objawy: przy ruszaniu do przodu z rewersu (bez sprzęgła) szarpnie gdy napęd jest włączony,ze sprzęgłem bardzo rzadko do tyłu nie ma takich problemów,
muminek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault ares 550rx kalibracja skrzyni Dzisiaj, 23:34
  •  

#2 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 03 kwiecień 2014 - 07:59

renault ares 550rx kalibracja skrzyni Srodek w Twoim podobny do mojego czyli do Aresa 657 tyle ze ja mam dodatkowy wyswietlacz na slupku przednim-prawym ktory pokazuje mi na ktorym biegu jazde. U mnie podnosisz rewers w gorna pozycje neutral (ale bez zmiany kierunku jazdy, tylko podnosisz) i trzymasz jednoczesnie wcisniety przycisk blokady mostow. Komputer zaczyna piszczec tak jakbys chcial ruszac z wlaczonym hamulcem recznym i po chwili na wyswietlaczu pokazuje sie chyba 6 lub 7 slupkow. Wtedy mozesz puscisz rewers i blokade. Regulujesz ilosc slupkow przyciskami plus i minus na dzwigni zmiany biegow (im wiecej slupkow sie wyswietla tym ostrzej dziala skrzynia). Ja mam u siebie na 3 slupek ustawiony. Ustawiasz te slupki a nastepnie wciskasz sprzeglo i przestawiasz rewers w jazde do tylu i znow ustawiasz sile reagowania sprzegla ale w tyl. Pamietaj o trzymaniu sprzegla noznego bo ciagnik inaczej ruszy ;) gdy juz ustawisz te wartosci wracasz rewersem w pozycje neutral i przytrzymujesz sprzeglo na dzwigni zmiany biegow ;) komp zapamietuje i juz wiecej nie dotykasz, chyba ze bedziesz chcial zmienic :) tak nawiasem jesli przy trzymaniu rewersu jak wyzej bedziesz trzymac przycisk przedniego napedu to na wyswietlaczu pojawi sie temperatura oleju w skrzyni ;) pomocne w czasie lata :) nie wiem czy zadziala ale warto sprobowac

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 03 kwiecień 2014 - 12:55

renault ares 550rx kalibracja skrzyni oj w tym modelu chyba to nie zadziała moj tylko szarpie do przodu jak jest zimny ale do 2 3 ruszenia i potem jest ok takze nie warto tam nic grzebac.

#4 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 03 kwiecień 2014 - 21:26

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

Srodek w Twoim podobny do mojego czyli do Aresa 657 tyle ze ja mam dodatkowy wyswietlacz na slupku przednim-prawym ktory pokazuje mi na ktorym biegu jazde. U mnie podnosisz rewers w gorna pozycje neutral (ale bez zmiany kierunku jazdy, tylko podnosisz) i trzymasz jednoczesnie wcisniety przycisk blokady mostow. Komputer zaczyna piszczec tak jakbys chcial ruszac z wlaczonym hamulcem recznym i po chwili na wyswietlaczu pokazuje sie chyba 6 lub 7 slupkow. Wtedy mozesz puscisz rewers i blokade. Regulujesz ilosc slupkow przyciskami plus i minus na dzwigni zmiany biegow (im wiecej slupkow sie wyswietla tym ostrzej dziala skrzynia). Ja mam u siebie na 3 slupek ustawiony. Ustawiasz te slupki a nastepnie wciskasz sprzeglo i przestawiasz rewers w jazde do tylu i znow ustawiasz sile reagowania sprzegla ale w tyl. Pamietaj o trzymaniu sprzegla noznego bo ciagnik inaczej ruszy ;) gdy juz ustawisz te wartosci wracasz rewersem w pozycje neutral i przytrzymujesz sprzeglo na dzwigni zmiany biegow ;) komp zapamietuje i juz wiecej nie dotykasz, chyba ze bedziesz chcial zmienic :) tak nawiasem jesli przy trzymaniu rewersu jak wyzej bedziesz trzymac przycisk przedniego napedu to na wyswietlaczu pojawi sie temperatura oleju w skrzyni ;) pomocne w czasie lata :) nie wiem czy zadziala ale warto sprobowac


Bardzo ważne wiadomości i mega rzeczowy opis, tylko Twój ciągnik jest o dwa modele nowszy od wspomnianego w temacie, mam podobny i spróbuję czy zadziała i jeszcze dopytam, pisząc o słupkach masz na myśli wyświetlacze temp. i poziomu paliwa?

#5 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 03 kwiecień 2014 - 22:18

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

Bardzo ważne wiadomości i mega rzeczowy opis, tylko Twój ciągnik jest o dwa modele nowszy od wspomnianego w temacie, mam podobny i spróbuję czy zadziała i jeszcze dopytam, pisząc o słupkach masz na myśli wyświetlacze temp. i poziomu paliwa?


Na przednim-prawym slupku kabiny mam wyswietlacz a na nim pokazywany jest np bieg na ktorym poruszam sie i ustawiony bieg do nawrotow. I to wlasnie na tym wyswietlaczu pokaza sie kolejne slupki roznej wielkosci (od lewej najmniejszy a po prawej najwyzszy) i to jaki ustawisz slupek (po lewej masz minimalne szarpniecia a po prawej najostrzej) zalezy stopien puszczania sprzegla. Slupki pokaza sie pod informacja dotyczaca aktualnie wybranego biegu ;) jak cos to moge nagrac krotki filmik jak to sie ustawia ;)

Edytowany przez MatysekxD, 03 kwiecień 2014 - 22:19.


#6 Share kamil1616

kamil1616

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 kwiecień 2014 - 22:25

renault ares 550rx kalibracja skrzyni Słuchaj jak możesz to nagraj bo też mam takiego aresa tylko 4 cylindrowego. Może wiesz kolego jak ustawić który ma być bieg po odpaleniu ciągnika? O kalibracji jest napisane w instrukcji czy wiesz to od kogoś?

#7 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 03 kwiecień 2014 - 22:37

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

Słuchaj jak możesz to nagraj bo też mam takiego aresa tylko 4 cylindrowego. Może wiesz kolego jak ustawić który ma być bieg po odpaleniu ciągnika? O kalibracji jest napisane w instrukcji czy wiesz to od kogoś?


Ustawianie biegu po odpaleniu ciagnika opisane w instrukcji jest ;) reszte info wiem od mechanikow :) jutro postaram sie cos nagrac ale ostrzegam ze dzis wrocil traktor z kilkudniowego siewu wiec nie jest zbyt czysty ;) wstyd mi go pokazywac wrecz bo jest dopiero przed czyszczeniem zaplanowanyn na sobote ale postaram sie cos jutro nagrac ;)

Edytowany przez MatysekxD, 03 kwiecień 2014 - 22:44.


#8 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 04 kwiecień 2014 - 13:04

renault ares 550rx kalibracja skrzyni Wrzuciłem film na YT ;) Pozdrawiam :)



#9 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 kwiecień 2014 - 07:47

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

Ustawianie biegu po odpaleniu ciagnika opisane w instrukcji jest ;) reszte info wiem od mechanikow :) jutro postaram sie cos nagrac ale ostrzegam ze dzis wrocil traktor z kilkudniowego siewu wiec nie jest zbyt czysty ;) wstyd mi go pokazywac wrecz bo jest dopiero przed czyszczeniem zaplanowanyn na sobote ale postaram sie cos jutro nagrac ;)


Hehe a ja zawsze się zastanawiałem czy nowe ciągniki się w ogóle brudzą bo zawsze świecą się jak psu.... a w polu błoto, kurz itp. :P

Ptaszyna sprawdzałeś w swoim aresie ??? u nas nie ma tego wyświetlacza na słupku i może być problem gdzie ewentualnie pojawiłyby się te słupki.

Edytowany przez Frytek, 05 kwiecień 2014 - 07:56.


#10 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 05 kwiecień 2014 - 08:20

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

Hehe a ja zawsze się zastanawiałem czy nowe ciągniki się w ogóle brudzą bo zawsze świecą się jak psu.... a w polu błoto, kurz itp. :P

Ptaszyna sprawdzałeś w swoim aresie ??? u nas nie ma tego wyświetlacza na słupku i może być problem gdzie ewentualnie pojawiłyby się te słupki.


Po prostu niewazne czy ciagnik/maszyna nowa czy stara ale czysta byc musi po pracy ;) czyszczenie/mycie maszyn to wg mnie podstawowy sposob ich konserwacji a dodatkowo kazda maszyna, urzadzenie czy ciagnik to wizytowka gospodarstwa :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault ares 550rx kalibracja skrzyni Dzisiaj, 23:34
  •  

#11 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 kwiecień 2014 - 19:08

renault ares 550rx kalibracja skrzyni U mnie nie działają te kalibracje nie ten model niestety....

#12 Share MUMINEK2000

MUMINEK2000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 kwiecień 2014 - 19:58

renault ares 550rx kalibracja skrzyni czytam i czytam i żadnych konkretów. Kolega zrobił filmik bardzo fajny ale od modelu młodszego. Jeszcze raz opisze objawy; zanim się skrzynia dobrze rozgrzeje nie ma żadnych problemów czy to na samym rewersie czy ze sprzęgłem czy napęd włączony czy nie, jak się dobrze rozgrzeje to szarpnięcia są tylko na włączonym napędzie,do przodu i z samego rewersa, ze sprzęgłem to wolno puszczam i jest dobrze wyłączę napęd i jest dobrze nawet z samego rewersa. Nie wiem co może być mam instrukcje obsługę ale po francusku
muminek

#13 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 05 kwiecień 2014 - 20:12

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

Ptaszyna sprawdzałeś w swoim aresie ??? u nas nie ma tego wyświetlacza na słupku i może być problem gdzie ewentualnie pojawiłyby się te słupki.

Sprawdzałem, nie działa, po prostu nie ma takiej opcji w starszych modelach. w instrukcji nie ma słowa o regulacji czułości reversu.
@MUMINEK a na wszystkich biegach szarpie czy tylko na wyższych np; od 2 szosowej w górę.

Edytowany przez ptaszyna, 05 kwiecień 2014 - 20:16.


#14 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 05 kwiecień 2014 - 22:03

renault ares 550rx kalibracja skrzyni W takim razie bardzo przepraszam Kolegow za wprowadzanie w blad. Myslalem ze podobnie jest :(

#15 Share traktorzysta12

traktorzysta12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 05 kwiecień 2014 - 22:14

renault ares 550rx kalibracja skrzyni kolego a niewiesz przypadkiem jak w arionie 610 c skalibrowac skrzynie

#16 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 06 kwiecień 2014 - 00:13

renault ares 550rx kalibracja skrzyni Jesli moj sposob nie dziala w Arionach serii C (moze slupki wyswietlaja sie w okolicy zegarow) to niestety nie umiem nic doradzic. Pewnie masz skrzynie Quadshift (4 grupy po 4 polbiegi) a z taka mialem stycznosc tylko w trakcie krotkiej proby po placu. U mnie jest Hexashift (4 grupy po 6 polbiegow) i o takiej moge nieco powiedziec.

#17 Share MUMINEK2000

MUMINEK2000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2014 - 12:24

renault ares 550rx kalibracja skrzyni na 1 i 2 robiłem w polu to wiem a reszta to nawet nie przyszło mi do głowy aby sprawdzić,dziwna sprawa że tylko do przodu i na załączonym napędzie oczywiście na rozgrzanej skrzyni.
muminek

#18 Share traktorzysta12

traktorzysta12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 07 kwiecień 2014 - 09:43

renault ares 550rx kalibracja skrzyni tak kolego mam skrzynie Quadshift

#19 Share MatysekxD

MatysekxD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 07 kwiecień 2014 - 11:34

renault ares 550rx kalibracja skrzyni

tak kolego mam skrzynie Quadshift


Wiec niestety nie pomoge :(

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault ares 550rx kalibracja skrzyni Dzisiaj, 23:34
  •  

#20 Share traktorzysta12

traktorzysta12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 07 kwiecień 2014 - 22:09

renault ares 550rx kalibracja skrzyni ok dzieki kolego

Podobne tematy renault ares 550rx kalibracja skrzyni