Skocz do zawartości

Problem ze smarowaniem C-360


51 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 lipiec 2014 - 22:17

Problem ze smarowaniem C-360 Witam wszystkich. Tak jak ktoś wcześniej pisał trzeba było szukać kasy na remont. Spokojnie dało się jeździć ale jak temp. była ponad 80 stopni ciśnienie oleju spadało praktycznie na zero. A żniwa niedługo i trzeba było się wkońcu za to zabrać.Napiszę jakie były koszty remontu tak dla potomnych.
Szlif wału + regeneracja końcówki na koło zębate 280zł
Panewki, uszczelki, zabezpieczenia itd 300zł
Koło pasowe, olej, węże chlodnicy 200 zł
później dodatkowo koło pośrednie rozdządu+ łożyska+ łożysko wyciskowe sprzęgła 100zł
Okazało się że blok ucierpiał
Regeneracja jednego gniazda + osiowanie calości 760zł

Pamiętajcie, BIEDNEGO NIE STAC NA OSZCZĘDZANIE.
To wszystko przez tańszy olej bo nie chciało się jechać po orginał. Uczcie się na moich błędach.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ze smarowaniem C-360 Dzisiaj, 22:34
  •  

#42 Share karol210

karol210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 332 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 05 lipiec 2014 - 00:15

Problem ze smarowaniem C-360

Jutro od rana pojadę po inny filtr. Kupię tez olej wielosezonowy. Tylko co? Zapalę go, jeśli grzał się np przez to że olej miał ciężko przejść przez filtr i stale walił przelewem od pompy, to będzie ok, ale jeśli panewka zdążyła się obrócić to i tak się zagrzeje. Ja myślę że gdyby w ogóle nie było smarowania na wale to jak by stanęła to na amen. A silnik się grzeje, słabnie, ale jak ostygnie to wszystko jest ok.


Bardzo dokladnie jak na dobrego mechanika to napisales, tak jest... I dopisze moze ktos doczyta i moj blad co zrobilem w podobnej sytuacji i rowniez c360, chcialem poprawic cisnienie i wlalem doktora, silnik stanal szybciej niz by chodzil na zerowym cisnieniu,tak se pomoglem Doktor"em ale cisnienie na zegarze 2 bary a panewy walily bardziej po wlaniu ,,ulepszacza".Doswiadzenie masz wieksze niz mlody mechanik jesli tak piszesz :)

Apropo doswiadczenia.... wystarczy miske zdjac lub filtr oleju jesli jest nieokryty blacha, i przyjrzec sie dobrze czy w na dnie miski nie ma zoltych opilkow(bardzo drobnych) panewki lub w zeberkach filtru(nie musi byc ich duzo),silnik bedzie chodzil normalnie -tak sie wykrywa zlapanie silnika-tak sie dokladnie okresla jak balcerek napisal, wtedy silnik do ....niczego tylko czekac na remont...
Ps;tak sprawdzalem kombajn przed kupnem, bo kupilem juz zlapanego na panewce(o dziwo z swiezym olejem,juz wiem dlaczego)

a silnik zlapany na panewce jesli chodzil na sile do konca nalezy rozebrac calkowicie i wyczyscic,nawet pompa oleju i wal rozrzadu bedzie porysowany w 100% bo filtr czysci do pewnej granicy zaniczyszczenien,pozniej przepuszcza brudy

Edytowany przez karol210, 05 lipiec 2014 - 00:13.


#43 Share Adrian40stka

Adrian40stka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 18 lipiec 2014 - 21:04

Problem ze smarowaniem C-360 Chytry traci dwa razy u mnie kiedyś głowica miała malutką ryse pękniecie ale wypatrzyliśmy ją od razu kupno nowej pamiętam jak dzisiaj głowica ursus była wtedy kupiona 265 zł pamiętam jak dzisiaj pompka zasilająca pzl mielec też jakiś czas temu taka jak szła na pierwszy montaż 78 zł teraz wtryski będę wymieniał rozpylacze wiadomo pzl mielec lub wuzetem i te wueztem chyba też pierwszy montaż lub pzl mielec koszt około 50zł sztuka ale już widać pod obciążeniem dymek puszcza niebieski niebiesko czarny nie wiele niebieskiego ale jest rozpylacze OUT a jak olej skoczył temp to już może np pompa wody nie domagała wysypało się łożysko a jak panewki mocniej dokręcone ścisło i tak że sam nie zgasł jak dziadek w 60tce robił remont z wujkiem wujek 23 lata 30 stkę zakatował w sezon wał po 1 szlifie blok wyosiowany panewki dopasowane do wału tłok zetor korbowód chyba też głowica zetor pompa nówka sztuka paliwowa jak i olejowa i cieczy silnik złożony wał się obracał no to co docieramy dziadek dotarł no to teraz tak ledwo ledwo na piach pojedziemy wsiać żyta dziadek dojechał do pola siewnik w dół i jechał 1700 obr/min 1900 max pod górką ciągnik momentalnie zgasł odczekał trochę ostygł i znowu zagrzał i zgasł wujek nasadką i na przedłużenie żeby dokręcić panewki wzioł sobie rurę i rurą dociągał za mocno panewki temperatura duża rozszerzalność temperaturowa i głupota wujka = jeden dzień na rozbieranie i składanie od nowa :P

#44 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 lipiec 2014 - 22:22

Problem ze smarowaniem C-360 Jak był źle zrobiony szlif to musiała złapać.Jak jest dobrze zrobiony szlif na wymiar to po 15 motogodzinach możesz w pole z pługiem ruszać i nic się nie stanie.

Edytowany przez balcerek1, 19 lipiec 2014 - 22:26.


#45 Share Daoran23

Daoran23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 14 listopad 2016 - 16:38

Problem ze smarowaniem C-360

Siema mam problem w moim ursusie c 4011 pali sie kontrolka ciśnienia oleju.Przedwczoraj jechałem z przyczepą i 2 km za domel zapaliła sie zgasiłem silnik i sprawdziłem czujnik myslałem ze moze kabel niełonczy ale nic przejechałem łączni zanim wruciłem do domu 12 km i nic. Dzisiaj wymieniłem czujnik i dalej sie pali niema znaczenia czyvzimny czy gorący ani jakie ma obroty .Niemam zegara zeby sprawdzić ciśnienie ale dzisiaj orałem ryzykownie 12 arów i nic jakby miał sie zatrzeć to by sie chyba zatarł wszystko w porządku temp 80 pare stopni wody nic sie nie dzieje filtr mam juz wymienny miał ktoś podobnie moze coś z kablami ???



#46 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 listopad 2016 - 16:43

Problem ze smarowaniem C-360

Albo kabel przetarty łączy się z masą sprawdzisz odłączając go od czujnika kontrolka ma zgasnąć. Albo faktycznie nie masz ciśnienia.

Sprawdz czy tam gdzie jest wkręcona kontrolka dochodzi olej.


Edytowany przez seweryn20, 14 listopad 2016 - 16:44.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ze smarowaniem C-360 Dzisiaj, 22:34
  •  

#47 Share Daoran23

Daoran23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 14 listopad 2016 - 17:31

Problem ze smarowaniem C-360

ale jakby niebyło ciśnienia to bym go zatarł raczej



#48 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 listopad 2016 - 17:32

Problem ze smarowaniem C-360

W końcu na pewno. Póki co nie wiesz co jest i dziwie się że jeździsz w ogóle.


KPK Kumurun Team

#49 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 684 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 14 listopad 2016 - 18:00

Problem ze smarowaniem C-360

Kup manometr  lub pożycz od kogoś  bo na gdybaniu nie dowiesz się  co jest dokładnie grane  nikt tu nie ma kuli na forum jasnowidzącej



#50 Share Daoran23

Daoran23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 14 listopad 2016 - 19:05

Problem ze smarowaniem C-360

tak zrobie

 



#51 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2016 - 19:31

Problem ze smarowaniem C-360

Siema mam problem w moim ursusie c 4011 pali sie kontrolka ciśnienia oleju.Przedwczoraj jechałem z przyczepą i 2 km za domel zapaliła sie zgasiłem silnik i sprawdziłem czujnik myslałem ze moze kabel niełonczy ale nic przejechałem łączni zanim wruciłem do domu 12 km i nic. Dzisiaj wymieniłem czujnik i dalej sie pali niema znaczenia czyvzimny czy gorący ani jakie ma obroty .Niemam zegara zeby sprawdzić ciśnienie ale dzisiaj orałem ryzykownie 12 arów i nic jakby miał sie zatrzeć to by sie chyba zatarł wszystko w porządku temp 80 pare stopni wody nic sie nie dzieje filtr mam juz wymienny miał ktoś podobnie moze coś z kablami ???

Zdejmij kabel z czujnika.Jak świeci to zwarcie w instalacji jak nie to miska w dół.Mogło obluzować się koło na pompie olejowej.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ze smarowaniem C-360 Dzisiaj, 22:34
  •  

#52 Share Daoran23

Daoran23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 16 listopad 2016 - 16:23

Problem ze smarowaniem C-360

Wszystko jasne wykręcił sie zawór z pompy teraz wszystko w porządku ciśnienie jest od 2 do 5,5 dzięki za pomoc

 



Podobne tematy c-360 smarowanie