Kefir5169

Silnik bierze olej C-385

Polecane posty

nunu85    497

w jaki sposób wysokie cośnienie ma wpływ na grzanie?

 

nie ma absolutnie żądnego ani na grzanie ani na przedwczesne zużycie, ani nic innego (poza możliwością wydmuchania jakichś uszczelnien) negatywnego wpływu nie ma.

 

Także powtarzam-olej zostawmy w spokoju.

 

A z resztą skoro była zmieniana tylko głowica, to droga dedukcji dochodzimy do tego, zę z układem olejowym ikt nic nie robił-> ciśnienie przedtem też było taki jak teraz i jakoś kłopotów nie powodowało.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Witam. Po planowaniu glowicy,docieraniu gniazd zaworowych i wymianie uszczelki pod glowica ciagnik grzeje sie nawet na pusto,zauwazam male ubytki oleju...przy 80"C cisnienie oleju na zegarze jest w okolicach 4.5 natomiast na zimnym troche ponad 6. Co moze byc przyczyna tego grzania sie?

80 stopni to prawidłowa temperatura , pewnie nie miałeś termostatu wcześniej i dlatego wydaje Ci się ze się grzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

dalej nie napisałeś jaką upg włożyliście ani czy wymienialiscie termostat.

JAk uszczelka nie ma wszystkich kanałów wolnych, to bedziesz jeszcze raz rozbierał, bo jak nie teraz, to latem przy orce/gruberze bedzie sie gotował.

 

NArazie mozesz zmienic termostatr i czujnik, bo to niedrogie elementy, a być moze masz uszkodzone.

Grunt, ze wody nie wyrzuca, to mozesz bez ryzyka uszkodzenia czegoś eksperymentować i szukać wadliwego elementu.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a po planowaniu głowicy zalecili ci jaka grubosc uszczelki zastosowac?? ja stawiam na uszczelkę , byc może kanały sa złe... a byc może przy remoncie gdzies mogło się dostać jakieś zabrudzenie i zatkało jakiś kanał... może zegar po prostu oszukuje, bo tez tak może byc... lub czujnik... ...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

a po planowaniu głowicy zalecili ci jaka grubosc uszczelki zastosowac?? ja stawiam na uszczelkę , byc może kanały sa złe... a byc może przy remoncie gdzies mogło się dostać jakieś zabrudzenie i zatkało jakiś kanał... może zegar po prostu oszukuje, bo tez tak może byc... lub czujnik... ...

 

 

planowanie głowicy nie wpływa na zmianę grubości uszczelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adziu1995    0

Witam panowie. Od pewnego czasu zauważyłem że ubywa mi czasami oleju z silnika w 385. Jak ciągnik popracuje ok 4h to na miarce nie ma oleju . Silnik po remoncie jakieś 150 mtg. Nowy wał , korbowody, głowica planowana, pierścienie, tłoki, panewki. Ciągnik trzyma 3 atmosfery a gorący ok 1,5. Co jest...
Jeśli się rozgrzeje to delikatnie kopci na niebiesko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbor    124

Wcześniej tego nie robił? Pojeździj jeszcze, może jeszcze nie wszystko się ułożyło.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Może sie jeszcze nie dotarł. Pojeździj jeszcze jakiś czas i zobaczysz co sie będzie działo. Jęsli nadal będzie brał olej i dymił na niebiesko to znaczy że  te pierścienie to jakiś szajs albo były przegrzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Pierścienie założyłeś napisem "TOP" do góry? ( o ile dobrze pamiętam,  zgarniające też były znaczone ;) )  Sprawdzałeś przed montażem luzy poosiowe   pierścieni w rowkach?    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

A może pierścienie trafiły się kiepskie taki przypadki też się zdarzają i problem o którym mówisz murowany.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jeżeli w takim tempie brałby olej, to nie kopcił by lekko, tylko konkretnie lub kolektor wydechowy byłby cały mokry od oleju. A jak ze sprężarką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.
      czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.
      Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???
      dzięki za rady....
    • Przez modelarz
      Witam, t25 po remoncie kapitalnym strasznie słaby, bardzo wolno się rozpędza i jadąc na 6 bez żadnego obciążenia prawie nie reaguje na wciśnięcie pedału "gazu" stopniowo wchodzi na obroty. Cały czas kopci na niebiesko. Czyżby był za późny kąt wtrysku ? I podczas jazdy strasznie stuka silnik co znowu by wskazywało na wczesny kąt wtrysku. Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach nie ma tego stukania ale gdy tylko ruszam nawet na najniższym biegu przy puszczaniu sprzęgła silnik zostaje obciążony pojawia się stukanie. Pompa wtryskowa jest też nowa. Tak samo podczas odpalania gdy silnik jest zimny to zanim wejdzie na pełne obroty to mija kilkanaście sekund (łapie od strzała tylko długo wkręca się na obroty), gdy jest ciepły jest podobna sytuacja tylko że już szybciej wchodzi na obroty. Wtryski były robione, założone nowe końcówki rozpylające i ustawione ciśnienie, układ na pewno się nie zapowietrza bo po prawie miesiącu postoju łapie od strzała.
      Z góry dziękuje za porady, pozdrawiam Maciej
    • Przez superpempek
      Witajcie,
      do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. 
      MASKA:
      Gdy przywieźliśmy go na podwórko to w przeciągu 2 godzin był goły wiadomo rozbieranie idzie szybko. Później mycie i szorowanie i szorowanie i mycie. Wymiany i mycie i szorowanie:) (był ulepiony). No i w tym momencie się zawiesiłem bo ciągle nie wiedziałem jak go robić. Czyli czy pod siebie czy do sprzedaży - czyli brak modyfikacji a wymiany i naprawy. Wiedziałem że potrzebuję traktoru z turem i przednim napędem. Wiedziałem że musi być wspomaganie kierownicy. Ciągle jednak nie wiedziałem czy to będzie ten traktor czy jednak będę szukał czegoś innego. Kupiłem już nawet zestaw maskę i błotniki takie standardowe jak to miała sześćdziesiątka. Jak zobaczyłem jak to jest wykonane i z jakiej blachy to wiedziałem że nie mogę robić takiej fuszerki. Wychodzę z założenia, że należy robić wszystko najlepiej jak się potrafi. Sprzedałem więc ten zestaw ze stratą i po wielu analizach kupiłem maskę metalową produkowaną w firmie "Dziekan". Nie chciałem maski plastikowej bo traktor jednak musi realizować różne zadania i czasem łatwo o uszkodzenia. Dodatkowo maska od Dziekana jest sporo tańsza od plastikowych - czyli lepiej i taniej (według mnie). Jeśli chodzi o jakość wykonania maski Dziekan to jest bardzo dobrze - gruba blacha i jeszcze grubsze pozostałe elementy. Naprawdę wszystko masywne i wystarczająco dobrze spasowane. Oczywiście znalazłem rzeczy które można było lepiej zaprojektować a skoro je znalazłem to postanowiłem zmienić ale o tym w dalszej części. Dodam jedynie, że mój szwagier także kupił tą maskę - właściwie nie miał potrzeby bo jego oryginalna maska jest w dobrej kondycji. Kupił bo stwierdził że konkret i wygoda.
       
       
       
       

    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
    • Przez Hurlimann115
      Witam wszystkich specjalistów czerwonej fabryki mtz. Mam problem z ciśnieniem oleju w moim mtz po naprawie silnika, ponieważ przed remontem na starych panewkach porysowanych na dwa mm i bardzo gładkim wale miał ciśnienie 4 atm lecz góra czyli tuleje, pierścień, tłok zużyte więc postanowiłem wymienić same panewki i komplet naprawczy czyli tulei, tłok, pierścień, sworzeń. Wszystko wyglądało pięknie do momentu wymiany tulei, gdyż przyrząd który służy do wyciągania tulei zawiódł i trzeba było wykorzystać młot i przecinak i każdą tuleję od góry łupać centymetr po centymetrze, gdyż była tak zapieczona. Zaznaczam, iż głowica nówka, zegar sprawdzony jest dobry pod sprężarką, a z silnikiem wskazuje niecałe 1 atm. Przy dmuchnięciu sprężarką w otwór, który wychodzi do zegara ewidentnie słychać syczenie w środku silnika. Podejrzewam, że jest to wałek rozrządu.Jest to silnik D'240. Panowie proszę o pomoc, bo już ręce opadają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj