Zaloguj się, aby obserwować  
Pawlo547

Kapitalny remont silnika Ursus 360 3P

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wały nie pękają, bo właściciele umieją obsługiwać te ciągniki i wiedzą jak je eksploatować. Bo w niektórych rejonach kraju nawet C45 by zajechali. Po prostu silnik Perkins jest dla takich ludzi zbyt nowoczesny. Co do trudności naprawy, to jest to pojęcie względne, bo 4003 można złożyć dysponując kluczem 13 i 17 oraz młotkiem i jakoś tam będzie chodził. Jeżeli tą metodę zastosujemy do perkinsa to nie będzie chodził wcale. Więc ktoś może powiedzieć, że pod tym względem jest trudniejszy w naprawie. Ale jak się ma odpowiedni sprzęt to nie sprawia żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

4003 można złożyć dysponując kluczem 13 i 17 oraz młotkiem i jakoś tam będzie chodził.

 

Trochę za mało

Bez 19 , 24 i śrubokręta nie da rady ;)


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To teraz warto zapytać ilu użytkowników potrafi odpowiednio zadbać o silniki w tych ciągnikach, jak się czyta różne tematy na forum to nie raz szczęka opadnie ze zdziwienia co tam potrafią wymyślić.

Bardziej był bym ostrożny z tym stawianiem znaku równości między tą nowoczesnością a delikatnością.

Silnik Perkinsa nie wybacza aż tylu zaniedbań co zwykły S-400x

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Polacy schrzanili ten silnik bo oryginalne Perkinsy były bardzo wytrzymałe - Nasze Polskie Normy - milimetr nie kilometr....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    695

To teraz warto zapytać ilu użytkowników potrafi odpowiednio zadbać o silniki w tych ciągnikach, jak się czyta różne tematy na forum to nie raz szczęka opadnie ze zdziwienia co tam potrafią wymyślić.

Bardziej był bym ostrożny z tym stawianiem znaku równości między tą nowoczesnością a delikatnością.

Silnik Perkinsa nie wybacza aż tylu zaniedbań co zwykły S-400x

 

I to jest dobrze napisane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

bo 4003 można złożyć dysponując kluczem 13 i 17 oraz młotkiem i jakoś tam będzie chodził.

Młotek służy głównie do wbijania gwoździ i innych kołków a nie remontu silnika choć jaki fachowiec ,takie narzędzia.

A potem te drgania i spuchnięte ręce, niby nie wiadomo skąd.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj