max2505

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Polecane posty

wojtekk2103    0

Filozofuj dalej, później się ludzie dziwią ze im korbowody bokiem wylaza :D w nie jednym ciągniku dokręcałem korbowody i pracują na polach do dziś.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PK007    28

Mam takie pytanie dlaczego tulejki do korbowodów nie są robione w oryginalnych rozmiarach żeby tylko włożyć w nie sworzeń i żeby pasowało tylko są zbyt ciasne i trzeba je szlifować (dopasowywać) do tego sworznia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
;) no bo to kolego jest polska technologia a nie szwedzka,np.piła łańcuchowa Husqvarna tam dopiero jest wszystko spasowane łożyska,tulejki wchodzą idealnie,głowa boli taka precyzja,w Polsce za parę lat też może tak będzie,póki co musimy sobie radzić z tym co mamy :P

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy wszystkie korbowody mają jednakowo rozbite główki? Czy wszystkie sworznie są jednakowej grubości? Na tłok działają ogromne siły, 80-100 kg/cm2, dlatego wszystko musi być idealnie dopasowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

po to są ciaśniejsze że podczas wciskania tulejka może się odkształcić w pewnym minimalnym zakresie co mogło by doprowadzić do zacięć sworznia w niej pracujacego wałka który się w jakiejś będzie obracał czy czego kolwiek innego dlatego mosiężne tulejki z reguły są tak robione aby po montarzu je obrobić na idealny wymiar tzw indywidualne pasowanie nie robi się tego przy tulejkach powlekanych tworzywem z otworkami utrzymującymi środek smarny te z reguły są idealnie dopadowane bo i nie odkształcają sie przy montarzu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

Poszukuje panewek nominalnych do c328 , po tym jak sie okazało że z c330 sa za małe ;/

panewki główne + korbowodowe

może ktoś posiada ?

 

Remont Ursusa c-328

pęknięty wał ;/


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

podzwon po szlifierzach ja dzwoniłem jak jeszcze mielismy 328 ale wszedzie i dopiero w jak do gadnska sie dodzwoniłem to mi pow ze moga mi zrobić ale potrzebowałem na zszybko i perzypadkowo znalezłem w pniewach. nr miałe mz infolini a pytałem o agromy to mi podawali wszystkie takie wieksze.

 

 

 

a ktoś piasał ze 328 ma mniejszy wał a jak pisałem ze wał tem sam co 330 to nikt nie wierzył

Edytowano przez Filipoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

wał jest ten sam co w 330 tylko dokładnie wieksze i droższe panewki

 

tu są jakies tylko nie wiem czy P2 to nie ejst przypadkiem półszlif :

 

http://farmexpert.pl/kpl_panewek_glownych_p2nom_c_328_bimetaliczne_produkt365.aspx

 

a tu masz nominalne korby tylko nie wiem jak panewki firmy THM się sprawuja w tym wypadku:

 

http://farmexpert.pl/kpl_panewek_korbowodowych_nominalne_c_328_thm_produkt503.aspx


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

wał taki sam

 

panewki znalazlem w okolicy okazało sie że maja

korbowodowe -49 zl

głowne 230 zl

cena odstrasza ale co zrobie

tak sa one grubsze niż w c330 i maja kołnierz

 

p.s

szlifierz ten co mi powiedział ze wał mam pekniety za panewki zaśpiewał 400 zl

 

 

jeszcze tylko czekam na glowice po regeneracji tez u niego robiona za ponad 200 zl


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zurs    8

kolego pooch te pierwsze z linku to import, natomiast drugie THM to całkiem najniższa półka.

Ja polecam oryginalne Bimetu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

w sobote jade właśnie po panewki z tej firmy :) Bitumet o THM za dużo sie naczytałem

Edytowano przez Ursus328

--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

juz dostałem panewki do c328 wał założony wszystko ładnie pasuje do wtorku mysle że się wyrobie i odpale silnik

 

może wrzuce filmik na youtube z remontu bo mam juz ponad 200 zdjęć


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

ja tam w swojej 30-stce miałem generalkę 4 lata temu i jak narazie chodzi bez zarzutu


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

mój c-328 chodził bez remontu ponad 20 lat miał 2 szlif wału ale jak sie okazało wał był pekniety wiec trzabylo kupic nowy teraz chodzi juz 4 motogodziny :) dociera sie


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majkel1    0

tak jak w temacie potrzebuje zrobić szlif wału i panewki na ten szlif okolice Kalisz/Ostrów WLKp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikix    4

Znam firmę która się tym zajmuje tym, ale około 130km od Ciebie w pobliżu Koluszek. Pewnie jednak za daleko..


Sprzedam pług 2-skibowy, sadzarkę, przetrząsacze widłowe- maszyny z własnego gospodarstwa
W celu kontaktu proszę pisać prywatne wiadomości na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:unsure: "motorem" Kostrzyń Wlkp. lub podobne te okolice to zagłębie szlifów :o


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

Krotoszyn, Jarocin jeżeli mocno Ci zależy postaram się znaleźć dokładniejsze adresy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

U nas sam szlif wału do 30' z tego co pamiętam 140zł.

Ale sam szlif to nie wszystko,wał trzeba jeszcze wypolerować i wyosiować w kadłubie.

Czemu robisz ten szlif,ciśnienia nie ma czy co?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj