Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogólne pytania o remont silnika C-330


554 odpowiedzi na ten temat

#441 Share suspekt

suspekt

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 27 luty 2014 - 19:41

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam. Mam problem, rok temu zrobiłem pierwszy szlif wału w c-328, kupiłem panewki główne do wału po pierwszym szlifie, skręciłem i problem, wał jak przyspawany, oddałem panewki do reklamacji, sprzedawca zwrócił mi pieniądze i już nie miałem kiedy się tym zajmować więc dopiero teraz wróciłem do tematu, znowu kupiłem komplet panewek głównych(po pierwszym szlifie) i znowu problem ten sam, nawet ta panewka ustalająca z kołnierzem nie pasuje do wału(jest za szeroka) zanim jeszcze skręciłem wszystko dobrze to wał już nie da rady się okręcić. Co robić? ma ktoś może wymiary naprawcze wału? panewki są oznaczone R0,25 (sprzedawane jako P2) ale sprzedawca się zarzeka że to jest właśnie pierwszy szlif, wie ktoś jak to jest z tymi szlifami w c-328? Z panewkami na korbowodzie nie ma problemu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 18:56
  •  

#442 Share jakubmaliszewski23

jakubmaliszewski23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2014 - 20:34

Ogólne pytania o remont silnika C-330 kolego proponuje ci oddać silnik do przestrzelenia blok+wał

#443 Share lolo2000250

lolo2000250

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 27 luty 2014 - 20:40

Ogólne pytania o remont silnika C-330 zanieś wał tam gdzie szlifowali a nie lepiej było kupić nowy aby skręcić i baja!

#444 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 27 luty 2014 - 21:01

Ogólne pytania o remont silnika C-330 A panewki kupiłeś do 328 czy 330 bo są inne.I z tego co pamiętam do 28 był problem z dostaniem.

#445 Share farmervip

farmervip

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1041 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 27 luty 2014 - 21:14

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Panowie że tak spytam to co robićie jak jedna korba jest cięższa od drugiej?? :wacko: szlifujecie je :)


:) :)


#446 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2014 - 21:15

Ogólne pytania o remont silnika C-330 NIe wiem jakie sprzedaja teraz ale dawniej do c 328 nie było wymiarowych tylko do dopasowania

#447 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 27 luty 2014 - 22:29

Ogólne pytania o remont silnika C-330 poprostu mają trzymać dopuszczelne normy ewentualnie je troche mogą przewyższać ale nie kilkukrotnie. korbę należy wymienić , nie szlifować ciąć czy dospawywać cieżarki (widziałem takie cuda)Po to są dopuszczelne normy zeby ich przestrzegać.

#448 Share suspekt

suspekt

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 28 luty 2014 - 19:00

Ogólne pytania o remont silnika C-330

kolego proponuje ci oddać silnik do przestrzelenia blok+wał


problem jest raczej na styku panewka wał

zanieś wał tam gdzie szlifowali a nie lepiej było kupić nowy aby skręcić i baja!


jak nic nie wymyśle, to pewnie tak to się skończy, a z nowym to też brak pewności że wszystko będzie ok

A panewki kupiłeś do 328 czy 330 bo są inne.I z tego co pamiętam do 28 był problem z dostaniem.


panewki są od 328 grubościenne, choć w pierwszej serii 330 też były grubościenne

NIe wiem jakie sprzedaja teraz ale dawniej do c 328 nie było wymiarowych tylko do dopasowania


teraz sprzedają wszystko zamienniki, gdyby był dostęp do oryginału to może byłoby lepiej, zastanawia mnie ten szlif P2

Czy po każdym szlifie się zdejmuje 0,25 mm wału?

#449 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 28 luty 2014 - 19:12

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Polskie Normy były ustanawiane tak aby 80% części nie szło na powtórny przetop :) Exportowe ciągniki na pewno miały inne normy i widać to gołym okiem w ich trwałości

#450 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 28 luty 2014 - 19:33

Ogólne pytania o remont silnika C-330 to prawda, znajomy co pracował w płocku w fabryce bizona mówil ze do pewnego roku bizony na polskę szły z ramą chyba 0,5mm a na export 0,8mm coś takiego , mniejsza o wymiary liczy sie fakt. i normy dokładności na export byly też dużo wyższe pod każdym względem czy to silnik czy inne podzespoły w każdej naszej fabryce.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 18:56
  •  

#451 Share KamilC-360

KamilC-360

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów

Napisany 20 marzec 2014 - 18:45

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam ma pytanie ile może kosztować remont kapitalny silnika w c-330, i na co muszę zwrucić uwagę przy remoncie ponieważ chce robić go samemu.

#452 Share januszm1

januszm1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2014 - 18:55

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Kolego chcesz sam robic kapitalny a sam niemasx o tym pojecia i ludzi sie pytasz co masz zrobic?? Wprawdzie nie jest to skomplikowany silnik ale cokolwiek pasowalo by wiedxiec co sie i jak robi. I co pate godzin bedziesz pisal na forum i pytal jak ustawic to i to?

#453 Share KamilC-360

KamilC-360

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów

Napisany 21 marzec 2014 - 13:36

Ogólne pytania o remont silnika C-330 ja sie pytam ile kosztuje

#454 Share januszm1

januszm1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2014 - 17:33

Ogólne pytania o remont silnika C-330 A skad mamy wiedziec jakie sa u ciebie ceny np czesci czy przetaczanie itp?? Az taki jestes wygodny czy bezradny? Czesci cenowo i jakosciowo tez sa ruzne. Skoro sam chcesz go robic to sam decyduj w jakuej kwocie chcesz sie zmiescic.

#455 Share grzegorz89tom

grzegorz89tom

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2014 - 12:31

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam właśne wymieniam tuleje poraz 3 tym razem zawsze robiłem kapitalny remont rozpoławiając ale teraz zmienie tylko tuleje tłok i pierścienie a powód tego jest taki kiedyś założyłem pompe wodną która miała łopatki plastikowe popękały i się przegrzał przy cyklopie później był dużo słabszy tak jeździłem przez 3 lata do dziś wyjmę tuleje bez rozpoławiania wybijając od dołu dębowym kołkiem z młotkiem przestrzegam przed plastikowymi łopatkami, komplet na jeden otwór to około 200zł + oszczelka pod głowice sylikon w 500 zł zmieszczę a silnik nówka będzie panewki nie wielki mają luz to niech pracują 2 dni spokojnej wymiany
choć można za dzień
pozdrawiam

#456 Share Marek7536

Marek7536

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 28 maj 2014 - 20:49

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam czy ktoś zakładał tłoki od c 335 do c 330?wtedy że 30-dziestka jest mocniejsza o 5koni

#457 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 28 maj 2014 - 20:52

Ogólne pytania o remont silnika C-330 A czym niby one się różnią ??
c335 ma iny podnośnik nie silnik.

#458 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 maj 2014 - 21:01

Ogólne pytania o remont silnika C-330 330 ma identyczny silnik jak 335

#459 Share Marek7536

Marek7536

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 28 maj 2014 - 21:17

Ogólne pytania o remont silnika C-330 no a c 335 nie jest mocniejsza od c 330?, i ma podobno 35 koni

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 18:56
  •  

#460 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 28 maj 2014 - 21:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Moc ta sama, zależy w jakiej normie (wg DIN ma 30,5KM, wg SAE 35KM) i stąd mogą wynikać te różnice i których mówisz.

Podobne tematy remont silnika