max2505

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
corrado    401

Od 4zł-8zł zależy gdzie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj polskiego bo ja kupiłem i za 2 tygodnie musiałem znów rozpolawiac 1634 kupiłem ten lepszy i jak narazie nie leci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

sprawdź powierzchnię  koła pasowego która współpracuje z uszczelniaczem (jeśli wytarty jest rowek postaraj się ustawić uszczelniacz w pokrywie w innym miejscu tak by go ominąć )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian71311    0

włąsnie mam taki rowek na kole pasowym i zastanawiałem się od czego on jest :D jak go ominąc ?:D  dokładnie ;d ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie cudować tylko wymienić tulejkę na kole pasowym. Kosztuje z 12zł.

Kup dobry simmering np. Corteco koszt z 20zł.

Tylko posmaruj wargi simmeringu przy składaniu olejem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian71311    0

a gdzie się znajduje ta tulejka ? bo jak ściągnąłem koło to tylko ten simering  gumowy był :D ? trzeba ściągać tą osłonę rozrządu  ? aby się tam dostać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Na kole pasowym jest wciśnięta tulejka. To to miejsce w którym simmering wytarł rowek. Tulejkę się wymienia by nie wymieniać całego koła i by nie cudować z przesuwaniem simmeringu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian71311    0

a jak ja nie miałem żadnej tulejki :)

pokaz mi to na jakins zdjęciu

aa czaje jak sie zaklada jak du

a czaje ja sie zaklada jak sie ten rowek wytrze ?

a wymiary dokladne ktoś zna?? bo mi sie caly połamał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ogarnij się i zacznij pisać po pierwsze w języku polskim, a po drugie mniej chaotycznie, czytaj to co napisałeś przed wysłaniem.

Jeśli chcesz uzyskać odpowiedź popraw posty bądź napisz jeszcze raz co dokładnie chcesz wiedzieć.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian71311    0

Przepraszam za błędy pisałem z telefonu :) moje pytania :

1.Jakie są wymiary tego gumowego simeringu ? bo stary mi się połamał ...

2.Jak ściągnąć  tą tulejkę  z koła pasowego ? bo nie chce tego koła uszkodzić :)

jeszcze raz przepraszam za błędy pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Według katalogu simmering 60x85x10.

Dwie łapki, albo łyżki do kół rozmieszczone naprzeciw siebie co 180 stopni.

A jak nie chce zejść to szlifierka kątowa i tarcza do szlifowania. Szlifujesz w jednym miejscu do momentu aż dojdziesz do koła, lub ścianka będzie na tyle cienka, że pęknie w momencie ściągania, podważania.

Pozdrawiam, powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian71311    0

 mam problem z założeniem simeringu od wału z przodu takim gumowym ;D moje pytanie polega jak to założyć  


Wystarczy tylko założyć na tą pokrywe od rozrządu i założyć koło pasowe ?:> pozdrawiam 


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Jeżeli posiadam wał po pierwszym szlifie to czy mogę założyć wałek rozrządu nominalny? A jeżeli nie mogę to jakie mogą być tego skutki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Jak najbardziej możesz założyć nominalny trzeba tylko dopasować panewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie, jak rozgrzać i wbić sworzeń do tłoka w c328? czym to podgrzać i wbic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak rozgrzejesz to palcami powinien wejść. Można delikatnie przez pobijak postukiwać młotkiem, tłok leżący na materiale który go nie pokaleczy.

Sworznia możesz schłodzić w zamrażarce.

Tłoka podgrzać możesz na palniku kuchenki gazowej lub na blasze kuchni kaflowej, czopuchu pieca, opalarką, nalać w tłoka trochę denaturatu i zapalić i poczekać aż się wypali.

Czymkolwiek byle by podgrzać by materiał się rozszerzył.

Najpierw sprawdź czy sworzeń lekko wchodzi w główkę korbowodu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SebQ90    0

Nie mogę włożyć tłoka w tuleje. Wymieniłem tylko pierścienie bo pękły. Wchodzą te dwa duże i zatrzymuje sie na małych. Może zle wchodzi korbowód w wał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SebQ90    0

Czy moglo byc spowodowane tym że wkładam nowe pierścienie w stare tuleje i tłok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj