Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogólne pytania o remont silnika C-330


554 odpowiedzi na ten temat

#421 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 15 wrzesień 2013 - 20:45

Ogólne pytania o remont silnika C-330 W korbowodach sprawdza i regeneruje sie jedynie główkę czyli otwór pod sworzeń tłoka i osiowość sworznia względem wału, otworu pod panewkę nikt nie sprawdza i nie regeneruje !!, w razie przekręcenia panewki wywala się korbowód, w sumie przekręcenia przy byle niejasności wywala się korbowód, dla mnie korby są pomieszane, raczej stopki od korbowodów.

Słuchaj nie raz byłem wzywany do ludzi co sami sobie skladali silniki i był ten sam problem, "wał sie nie kręci" jedna rada popuszczaj po jednym korbowodzie i kręć wałem, przy którym zacznie kręcić tam pomyliłeś stopki, chyba że na kilku pomyliłeś :D , jeżeli oczywiście głównych jesteś pewien:D , bo jak już pojechałem do ludzi nie raz to musiałem rozebrać silnik i po swojemu składać.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 20:51
  •  

#422 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 wrzesień 2013 - 21:04

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Sprawdź jeszcze grubość panewek bo różnie z nimi bywa a na której korbie to tak jak kolega wyżej opisał.Może być też źle rozwiercony otwór w główce korbowodu i spycha korbowód na jedną stronę co powoduje zaciskanie panewek pod kontem na wale.Jak wykapujesz który to korbowód to skręć go od spodu silnika czyli od miski olejowej i będzie wiadomo czy się obraca bez oporów.

#423 Share gscan1

gscan1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 15 wrzesień 2013 - 21:41

Ogólne pytania o remont silnika C-330 jutro sprawdze. bo wiem że jeden korbowód ściska a na drugim jest minimalny luz. A czy minimalny luz jest zalecany dla dostępu oleju?

#424 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 wrzesień 2013 - 22:45

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Luz kwalifikuje do remontu. Widać pomyliłes ze sobą obydwie stopy jak już było wspomniane.

#425 Share gscan1

gscan1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 17 wrzesień 2013 - 21:31

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Przyczyną blokowania wału był korbowód mimo iż pochodził z regeneracji

#426 Share Assasin

Assasin

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 166 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2013 - 11:51

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Trzeba,powierzać mikrometrem wał

#427 Share wasil10

wasil10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 luty 2014 - 19:53

Ogólne pytania o remont silnika C-330 mam ponownie problem.... po generaLCE i założeniu nowych zestawów z Krotoszyna ciągnik nie miał w ogóle mocy i strasznie szybko się grzał wręcz gotował.... mechanik zmienił mi tylko pierscienie bo tłoki i tuleje były jak nowe. zobaczYmy czy pomoże... przy rozbieraniu odkryliśmy że klawiatura jedną stroną miała spory luz. jedna ze śrub była nie dokręcona. pierwszy mechanik chyba spał :wacko: mogła to być przyczyna?

Edytowany przez wasil10, 15 luty 2014 - 19:55.


#428 Share MarkoPolo93

MarkoPolo93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 14:20

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam potrzebuje informacji od was ile powinno się powiedzieć za remont silnika c 330. Zrobione jest wszystko szlif wału regeneracja głowicy nowe tłoki tuleje pompa wtryskowa wszystko nowe i ile za robociznę trzeba by policzyć ile wy bierzecie?? Chciałbym mieć jakiekolwiek rozpoznanie. Części klient zawozi sam przywozi takie jakie chce by założyć. ile za naprawę??

#429 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2014 - 14:33

Ogólne pytania o remont silnika C-330 tak myślę iż 500 zł jak części klienta

#430 Share MarkoPolo93

MarkoPolo93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 15:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 dzięki za odpowiedz może ktoś jeszcze powie ile bierze za remont.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 20:51
  •  

#431 Share Konii

Konii

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Krotoszyna

Napisany 23 luty 2014 - 15:36

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Moj mechanik bierze sobie " od godziny " :) Ale nie robi tak ze lezy pół dnia a potem cos robi :D Niektórzy tez biora za całość tak jak wyzej czyli 500 złoty

#432 Share MarkoPolo93

MarkoPolo93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 15:55

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzięki wielkie bardzo pomogliście mi.

#433 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 23 luty 2014 - 16:00

Ogólne pytania o remont silnika C-330 wszysstko załątwiam sam wożę do regeneracji i biore 1000

#434 Share matiii1035

matiii1035

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rętwiny
  • Zainteresowania:Rolnictwo, prowadzę kanał na YouTube o treści rolniczej :)

Napisany 24 luty 2014 - 18:02

Ogólne pytania o remont silnika C-330 W granicach od 500-700 zł, zależy jeszcze jaki mechanik :D

#435 Share mocek14

mocek14

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dobrzankowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 26 luty 2014 - 14:40

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam,
mam taki problem zacząłem remont silnika w c330 i zauważyłem że jeden korbowód jest cięższy od drugiego o jakieś 100gram mam takie pytanie czy mogę złożyć silnik z takimi korbowodami czy kupić nowe ?

#436 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 26 luty 2014 - 17:37

Ogólne pytania o remont silnika C-330 zważ je dokładnie bo tak na oko to sie nie da.Moze ktoś ci napisze jaka jest dopuszczalna tolerancja w ich wadze.Mam instrukcje gdzie powinno to byc opisane ale dzisiej już mi sie nie chce iść do warsztatu żeby to sprawdzić, jesli nikt nie więcej nie odpowie jutro sprawdzę i ci napiszę.Pozdrawiam

#437 Share farmervip

farmervip

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1041 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 26 luty 2014 - 20:20

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Kolego pierwsze co to właśnie stwierdziłem z sąsiadem że nikt by ni wpadł na pomysł ich warzenia :blink: robiłem już kilka silników i nigdy korby nie warzyłem ostatnio dawałem do osiowania ale wagi nikt nie sprawdzał i 6 silnik (turbo) tak właśnie złożyłem i osobiście na twoim miejscu też bym tak zrobił

:) :)


#438 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 26 luty 2014 - 20:22

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Jak się nie mylę max 15 g między jednym a drugim

#439 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2722 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 26 luty 2014 - 20:30

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Tu wychodzą nasze krajowe normy, milimetr to nie kilometr itp... Już za małolata czytałem w miesięczniku motocyklowym że podczas remontu silnika wielocylindrowego należy ważyć tłoki spięte z korbami i co do grama niwelować. Przeciwwagi podobnie. Na trwałość łożyskowania i wału ma ogromny wpływ.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 20:51
  •  

#440 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 26 luty 2014 - 20:56

Ogólne pytania o remont silnika C-330 każdy robi jak chce,widziałem silniki gdzie tłok i korbowód leżał w misie bo go tak wygieło o dziwo silnik chodził ale to nie znaczy ze jezeli silnik chodzi to można nie zakładać jednego tloka i korbowodu bo bedzie taniej np. ja mówie jak powinno być, tak składam i nikomu tego nie narzucam, niech kazdy składa według siebie, pytasz o opinie to wyrażam swoją:)dzisiej dostałem silnik ktory miał obsadzane tuleje i tłoki w mf 3 cyl, i tłok stoczyli 0,45 mm poniżej płaszczyzny bloku(norma 0,03 do 0.15), nie chciałem tego zlożyć wiec wymienili mi tłoki i powiedzieli ze w innym będą chodzić. niby to tylko 0,45 mm ale stopień sprężania sie zmienia z 1:16,5 na 1:15.49 taka drobnostka:)

Podobne tematy remont silnika