Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogólne pytania o remont silnika C-330


554 odpowiedzi na ten temat

#241 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 27 lipiec 2011 - 20:19

Ogólne pytania o remont silnika C-330 kazdy robi jak uwaza
u nas pompe zawsze sie oddaje do pompiarza :D on ja sprawdza a to ze jej nie robisz to troche dziwne bo u nas rzadko sie zdarza zeby bylo dobra prktycznie zawsze min jedna sekcja jest lipna

ale nie ma co tu rozkminiac niehc kolega sprawdzi najpierw te wtryski zawsze miej roboty a jeski to nie one to zostaje tylko pompa

Edytowany przez wojtas972, 27 lipiec 2011 - 20:21.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 03:41
  •  

#242 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 27 lipiec 2011 - 20:39

Ogólne pytania o remont silnika C-330 bobytempoelton-jest też pompiarzem,i ma rację że za każdym remontem pompy się nie regeneruje,bo pompy z reguły są żywotniejsze od silnika,zresztą wskazuje na to cena za naprawę u pompiarza-za 200-300 zł nikt pompy nie zregeneruje-bo by musiał dołożyć-na stół i regulacja.

#243 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 27 lipiec 2011 - 20:59

Ogólne pytania o remont silnika C-330 tzn. już tym się tak nie zajmuje na poważnie, bo to nie jest mój stół probierczy, i zyskiem trzeba bylo dzielić się z właścicielem b.dobrym i doświadczonym pompiarzem, w praktyce zostawało mi 30-50zł z pompy a zabawy z pompą jest na kilka dobrych godzin a w przypadku dużych pomp np 6sekcyjnych czy dwutłoczkowych z samochodów schodzi caly dzień niekiedy, także nie bawię się w to z powodów finansowych, ale dostęp do stołu mam nadal
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#244 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 27 lipiec 2011 - 21:10

Ogólne pytania o remont silnika C-330 hmm to co ile mtg wy robicie remonty silnika np w 30???



#245 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 27 lipiec 2011 - 22:00

Ogólne pytania o remont silnika C-330 To chyba zależy od operatora w największej mierze, jak katuje, czy robi w sadzie czy w pługu, co ciąga itd, czy oleje zmieniane i filtr powietrza różnie to bywa, u nie których katów niekiedy 1000mth nie wytrzyma , nie dlatego że się zużyje ale dlatego że się coś urwie, panewka obróci, korba urwie itp, u innych 4tys mth, a znam przypadki że 8-9tys mth same przyjechały tylko tyle oleju spalał silnik co paliwa , i miał problemy z mocą i odpalaniem, tyczy się ursusów bo zachodnie silniki troche więcej wytrzymają

pamiętam jeden przypadek gdzie do c362 był po remoncie kapitalnym całego silnika zalałem płyn do chłodnic borygo, facet przyjechał odebrał, była późna jesień przymrozki, a jego syn spuścił borygo z c362 (bo to wg niego marnotractwo, bo to ma chodzić na wodzie)i nalał do swojego samochodu bo nie zmienił jeszcze na zimę , nieświadomy ojciec wsiadł później do c362 odpalił przejechał z 5km i był zdziwiony bo się grzeje, i przyjechał do mnie następne 3km, ja sprawdzam płynu nie ma, oleju ledwo co(wyparował),później okazało się że tuleje fioletowe i popękane pierścienie i przytarte tłoki .... ale zaoszczędzili chociaż na borygu do samochodu, ta c362 chodziła po remoncie jakieś 3mth-rekord, ale teraz jeszcze chodzi :rolleyes:

Edytowany przez bobytempelton, 27 lipiec 2011 - 22:12.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#246 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 28 lipiec 2011 - 08:33

Ogólne pytania o remont silnika C-330 u nas był przypadek ze syn chciał wymienić olej w mf 255 spuścił i nie nalał a ojciec nie wiedział wsiadł i pojechał no i długo nie pojeździł jak przyprowadzili ten ciągnik to wal i korbowody były cale czarne w takich jakby sadzach
u nas tez zalezy kto jak jezdzi moja c360 ma juz ponad 10tys i tez "jezdzi" w zime z odpaleniem nie ma szans bez przelewania goraca woda mocy tez juz brakuje dymi w sumie tylko po odpaleniu dopóki sienie zagrzeje po rozruchu nawet nie pracuje na wszystkie tloki a oleju to jeszcze tak bardzo nie bierze jakiś litr na miesiąc :P
ale u nas pompy to się robi częściej niż silniki

Edytowany przez milanreal1, 28 lipiec 2011 - 21:46.


#247 Share ursusc330delux

ursusc330delux

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 lipiec 2011 - 09:46

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Hmm nie wiem zobaczę jeszcze pompę dam do naprawy . Bo wtryski są nowe wał po szlifie nowe zestawy ZETOR >

Edytowany przez ursusc330delux, 28 lipiec 2011 - 10:17.


#248 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 lipiec 2011 - 10:26

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Pierwsze daj te wtryski sprawdzić. Przepał i czarny dym to typowy objaw lejących wtrysków. Pompa sama się nie zepsuła poza tym ciężko ją tak zepsuć żeby nagle zaczęła podawać większą ilość paliwa. Możesz wyjąć wtryski, przykręcić je obok pompy i na rozruszniku zobaczyć jak rozpylają. To nic nie kosztuje.
KPK Kumurun Team

#249 Share ursusc330delux

ursusc330delux

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 lipiec 2011 - 10:43

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Ja wiem ale ony sa nowe były sprawdzane ona jak chodzi na wolnych obrotach to daj bardziej taki niebieski dymek ale jak jej gazu daje się to w tedy czarny bardziej a nie na wolnych obrotach a wtryski by siadły po 30 mtg

#250 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 lipiec 2011 - 16:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Bierz pompe i wtryski i do sprawdzenia z tym. Wtryski czasem nawet po 5 mth potrafi szlak trafić wiec

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 03:41
  •  

#251 Share ursusc330delux

ursusc330delux

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 lipiec 2011 - 08:49

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Na razie teraz czasu nie mam po żniwach ;)

#252 Share daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2011 - 18:10

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj zabrałem się do wymiany tłoków w swojej ,, trzydziestce'' rozkręciłem całą górę aż do tłoków oraz miskę olejową, proszę o dalsze instrukcje wymiany tłoków. Jak wyjąć je z korbowodem?

#253 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 25 październik 2011 - 18:17

Ogólne pytania o remont silnika C-330 http://farmexpert.pl...rodukt2121.aspx
zaopatrz sie najlepiej w taką literature masz tam opisane co i jak pokolei
A co do tego jak wyjąc to odkręcasz stopkie jednego i drugiego korbowodu, na stopkach pozostaną półpanewki dolne, górne zostaną na korbowodzie lub mogą zostać na wale musisz oblukać jak bedziesz rozkręcał, żeby potem Ci nie pospadały i niebedziesz wiedzaił która gdzie szła (oczywiście nie pomyl stopek, panewek i korbowodów I z II i odwrotnie jak wyjmiesz wszystko to panewki wsadz do korbowodów tak jak było zmontowane dokręcając daną stopką od korbowodu i oznacz korbowody zebys wiedział który gdzie był) Całość tłok z korbowodem wyciągasz lub delikatnie wybijasz do góry

Edytowany przez Roki212, 25 październik 2011 - 18:29.


#254 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2011 - 18:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Ta książka to jest g*wno warta szkoda pieniędzy na nią, wiem bo mam. Co do tłoków to musisz rozkręcić z dołu korbowody na wale korbowym tylko patrz na zamki żeby były dobrze jak będziesz składał, i zaznacz który pierwszy najlepiej. Jak rozkręcisz to wyciągasz tłok do góry razem z korbowodem i powinieneś sobie już poradzić ze zdjęciem samego korbowodu.

#255 Share Ursus1614Power

Ursus1614Power

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2011 - 18:39

Ogólne pytania o remont silnika C-330 po co się zabierasz do remontu jak ty tłoków nie umiesz wyjąć......................

zawieś ją do mechanika XD ........

#256 Share hanssss

hanssss

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kochanowice

Napisany 25 październik 2011 - 19:08

Ogólne pytania o remont silnika C-330 zawies do mechanika
JESTEM MARTIN :)

#257 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 25 październik 2011 - 19:34

Ogólne pytania o remont silnika C-330 po co wymieniasz tłoki??? :blink:

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#258 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2863 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2011 - 21:22

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Co do tłoków to jak koledzy napisali wyżej. Jak już będziesz miał na wierzchu korbowód z tłokiem, to na stół, zdejmujesz zabezpieczenia wybijasz sworznie, dajesz nowy tłok i wbijasz sworzeń. Nowe pierścionki też powinny się znajdować w odp miejscach. Chyba jest napisana jedynka jest na którymś pierścionku i on powinien być w odpowiednim miejscu. Czy to u samej góry czy dołu, już nie pamiętam, może któryś z kolegów pamięta i podpowie.
Ja też mam pytanie odnośnie tego silnika. Robiłem w nim remont kapitalny i to tak trwało z rok... Teraz gdy już go złożyłem to strasznie mi coś wyło. Znajomy powiedział że to pompa olejowa, że nie dałem podkładek i tryby za bardzo się zazębiają i tak wyją. A że remont się przeciągnął rok czasu to ja teraz nie wiem gdzie posiałem te podkładki. W sklepach pytałem to mówią że niby coś takiego występuje ale oni nie mogą załatwić. No to może bym sobie dorobił takie podkładki, ale jaka powinna być ich wysokość aby było optymalnie? Z góry dzięki za odp.

#259 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 25 październik 2011 - 21:54

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Podkładki sam se dorobisz nawet z blachy od konserwy hehe, a co do ich ilości to metoda prób i błędów jak dokręcisz pompe z podkładkami to tryb pompy i wału musi mieć mały luz międzyzębny wyczuwalny podczas poruszania w prawo i lewo.
I dodam tylko że w nowych tłokach(zestawach naprawczych) sworzni sie nie wbija tylko grzeje sie tłok czyli miejsce gdzie siedzi sworzeń i powinien on tam sam wpaść po lekkim wsunięciu ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 03:41
  •  

#260 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2863 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2011 - 22:19

Ogólne pytania o remont silnika C-330 No dzięki kolego, tak też będę musiał zrobić. A co do sworzni to wiesz, ja mam taki młotek z podgrzewaczem :P, hehe. A tak na poważnie to muszę przyznać że nawet lekko wchodziły, więc myślę że wszystko tam będzie ok.

Podobne tematy remont silnika