Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogólne pytania o remont silnika C-330


554 odpowiedzi na ten temat

#401 Share CIAPEK1981

CIAPEK1981

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE INOWROCŁAWIA

Napisany 22 kwiecień 2013 - 20:57

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Kolego rozbierz filtr na czynniki pierwsze i zobacz czy czegoś mu nie brakuje albo czy nie jest przerdzewiały, następnie sprawdź czy w kolektorze ssącym czegoś nie ma, moze świece żarowe są przerdzewiałem i co jakiś czas jakiś kawałek metalu od nich odlatuje i zaciąga do cylindra. A w głowicy to jedynie co mi do głowy przychodzi to popękane prowadnice zaworów i co jakiś czas wpadnie do cylindra (tylko nie wiem czy ciapej ma prowadnice zaworów.)
Pozdrawiam

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C-360 3P


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15500.00 PLN
  • 19 cze 2017
Ursus 1224 DL FINN Turbo + Nowy Tur


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 59000.00 PLN
  • 18 cze 2017
Ursus 914 De Luxe


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 36500.00 PLN
  • 18 cze 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 19:54
  •  

#402 Share heniek

heniek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ruda Śląska

Napisany 22 kwiecień 2013 - 21:18

Ogólne pytania o remont silnika C-330 W c 360 jak zaczęło mi rąbać to myślałem że wał poszedł, po zdjęciu głowic zobaczyłem to samo co Ty a po dalszym szukaniu okazało się że to właśnie filtr powietrza popękał i to chyba też się u Ciebie stało.Napisz potem co odkryłeś.

#403 Share wasil10

wasil10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 kwiecień 2013 - 08:09

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Ja myślę,że to tłoki się rozsypują bo to badziewie.A jakiej firmy są zestawy i kiedy zakładane?

nie pamiętam z jakiej firmy. generalka była robiona z 6 lat temu

Głowice masz w całości? Tłoki gładkie na górnej powierzchni czy też powyrywane kawałki?

głowica jest w całośći a tłoki powyrywane i chyba alu. atak mi się wydaje. najlepsze jest to że wczoraj w trakcie siewu zrobiło się to samo... dziś mam wolną chwilę to zobaczę do tego filtra a w kolektorze nic nie było bo patrzyłem i założony jest nowy miesiąc temu

Kolego rozbierz filtr na czynniki pierwsze i zobacz czy czegoś mu nie brakuje albo czy nie jest przerdzewiały, następnie sprawdź czy w kolektorze ssącym czegoś nie ma, moze świece żarowe są przerdzewiałem i co jakiś czas jakiś kawałek metalu od nich odlatuje i zaciąga do cylindra. A w głowicy to jedynie co mi do głowy przychodzi to popękane prowadnice zaworów i co jakiś czas wpadnie do cylindra (tylko nie wiem czy ciapej ma prowadnice zaworów.)
Pozdrawiam

co do śweiec to za pierwszym razem właśnie myślałem że to wina świecy bo jedna miała popękaną sprężynę, wymieniłem obie na nowe i myślałem że to ich wina ale okazuje się że wina stoi po innej stronie.

tak mi się wydawało że albo wina tłoków albo najprędzej z filtra się sypie.a tłoki i tak już trzeba wymienić bo wyglądają jak po wybuchu w Czarnobylu.

w filtrze to co mam dokładnie sprawdzić? wkłady siatkowe czy obudowe

Edytowany przez wasil10, 24 kwiecień 2013 - 07:50.


#404 Share CIAPEK1981

CIAPEK1981

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE INOWROCŁAWIA

Napisany 24 kwiecień 2013 - 20:42

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Najlepiej całego go rozbierz tam dużo roboty z tym nie ma i sprawdź czy tam czasem korozji nie ma. Moze rzeczywiście wina tłoków, może to aluminium jest z dodatkiem jakiegoś innego materiału i odpryskuje jak sie nagrzeje czy coś w tym stylu. To jak będziesz tłoki zmieniał to na "Mahle" krotoszyn, czasem steel power nie zakładaj albo jakichś indyjskich. Ja do U-912 krotoszyńskie założyłem i wykonane były super tylko drogawe :).
Pozdrawiam

#405 Share wasil10

wasil10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2013 - 22:14

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Problem rozwiązany... popękana była głowica od środka. i wpadały kawałki gdy otwierał się zawór

#406 Share jasho

jasho

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2013 - 16:40

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam forumowiczów mam taki problem kupiłem NOWY blok do c 330 i brakuję w nim wycięcia tego co zaznaczyłem na zdjęciu. Po co to wycięcie było w starych blokach


Dodany obrazek

#407 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 907 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 12 lipiec 2013 - 16:54

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Trochę dziwne że nie ma tego wycięcia bo to jest okienko do przykręcenia podstawy filtra oleju.

#408 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 lipiec 2013 - 16:54

Ogólne pytania o remont silnika C-330 W to miejsce kiedyś były przykręcane filtry odśrodkowe których już się nie stosuje.Tym dużym wycięciem olej z dysz wracał do misy.
Obecnie stosuje się filtry pełnoprzepływowe i to wycięcie niczemu już nie służy.

Otwory doprowadzające i odprowadzające ojej od filtra to z pewnością są.

#409 Share jasho

jasho

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2013 - 17:15

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dziękuję tak właśnie myślałem że coś kiedyś musiało być inaczej i Dzięki wam znowu jestem trochę mądrzejszy :) Pozdrawiam

#410 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 907 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 12 lipiec 2013 - 21:16

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Aż sprawdziłem u wujka na wiosce on matam przykręconą podstawę filtra pełnoprzepływowego sam filtr jest przykrecony do podstawy tak ze stoi gwintem na dół. Zupełnie nie wiem jak miałoby to byc rozwiązane w inny sposób ale chetnie sie dowiem. Może jak mu bedę remont robił to mu przerobię.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 19:54
  •  

#411 Share pasat06

pasat06

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 10 sierpień 2013 - 22:29

Ogólne pytania o remont silnika C-330 witam potrzebuje pomocy
gdzie mozna nabyc lub ktos ma komplet naprawczy do c325?
moj emeil pasat060777@wp.pl
dzieki z gory

#412 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 sierpień 2013 - 22:54

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Jak zawiodą inni to przeczytaj ten temat, może troszkę pomoże
http://www.agrofoto....-c-325-z-1962r/

#413 Share gscan1

gscan1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 15 wrzesień 2013 - 18:20

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Tematy połączone.

Witam. Rozpocząłem remont generalny silnika w Ursus c330.Szlif wału, tuleje, tłoki, panewki, korbowody regenerowane itp. Po przykręceniu wału na panewki główne 0,25 wał kręcił się bez problemu . Po przykręceniu korbowodów wał w ogóle nie chce się kręcić-no chyba że po użyciu dużej siły. Korbowody są regenerowane, panewki nowe więc nie wiem w czym może być problem. Czy trafiłem na jakieś felerne korbowody, bo skręcone wszystko dobrze (chyba). Proszę o jakieś wskazówki. Pokrywy łożysk korbowodów nie były zamieniane, zamki panewek są również po tej samej stronie wiec powinno działać

Edytowany przez KRISTOFORn, 15 wrzesień 2013 - 19:03.


#414 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4085 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 15 wrzesień 2013 - 18:29

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Może korbowód jest krzywy.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#415 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 15 wrzesień 2013 - 18:34

Ogólne pytania o remont silnika C-330 A co regenerowałeś w tych korbowodach??
A dobre panewki masz na korbowody??

#416 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 15 wrzesień 2013 - 18:36

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Korbowód musiałby być koszmarnie krzywy to nie to, w c330 na korbowodach w miejscu dokręcania są zęby, wystarczy że założy się te stopkę od nie tego korbowodu lub nie zamek do zamka i takie coś sie dzieje, inna opcja to źle zrobiony szlif ale w to wątpie.
Na korbowodach i stopkach są wybite cyfry, cyfry na stopce i korbowodzie składanym razem maja być takie same.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#417 Share gscan1

gscan1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 15 wrzesień 2013 - 18:47

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Panewki na pewno dobre dobre- 1 szlif czyli o,25 produkcji mahle. Wiem że są to inne korbowody niż były przed remontem bo się swoje zostawiało a brało gotowe po regeneracji. A regenerowana na pewno tulejka od korbowodu a czy coś wiecej to niewiem.

stopki nie były zmieniane a zamek jest do zamka wiec ok. Na jednym korbowodzie i stopce jest taki sam numer a na drugim z tego co pamietam rozni sie jedną liczba, ale po jego pracy (otarciu) widać ze stopka z korbowodem pracowały razem.

#418 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 wrzesień 2013 - 19:45

Ogólne pytania o remont silnika C-330 bobytempelton ma rację. Albo źle zrobiony szlif, albo nie takie panewki. Generalnie panewki nie trzymają wymiarów i czasami trzeba wybrać właściwe spośród kilkunastu kompletów.

#419 Share gscan1

gscan1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 15 wrzesień 2013 - 20:01

Ogólne pytania o remont silnika C-330 niemożliwe że źle zrobiony szlif bo na głównych trzyma idealnie, a poza tym szlif robiony w porządnej firmie. Czyli że mam spróbować panewki nominalne zamiast panewek na 1 szlif 0,25? bo z innymi ponadwymiarowymi będzie tylko gorzej. No chyba że to korbowody, ale są po regeneracji...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 19:54
  •  

#420 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 15 wrzesień 2013 - 20:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 A masz pewność że czopy korbowodowe były szlifowane?? Główne ok zrobili i wsadziłeś panewki 025, a korbowodowych w cale nie musieli ruszać jeśli trzymały wymiar i masz tam nominał
Co do korbowodów to trudno powiedzieć wiem tylko że średnica pod panewki w korbowodzie to 79H5

Edytowany przez Roki212, 15 wrzesień 2013 - 20:29.


Podobne tematy remont silnika



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk