Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogólne pytania o remont silnika C-330


554 odpowiedzi na ten temat

#301 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 22 listopad 2011 - 17:13

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Połowa??? Raczej 2/3 ceny używanego.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C330M w bardzo dobrym stanie


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15900.00 PLN
  • 22 mar 2017
Ursus 4514


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 43500.00 PLN
  • 28 lut 2017
Ursus c-360


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15000.00 PLN
  • 05 mar 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 17:12
  •  

#302 Share lukasx21

lukasx21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Centralna Polska
  • Zainteresowania:Szkolenie i egzaminowanie kandydatów na kierowców No i grzebanie w glebie trochę też...

Napisany 22 listopad 2011 - 17:39

Ogólne pytania o remont silnika C-330 lepiej poszukaj jakiegoś niewypracowanego silnika z wózka widłowego rak, albo całego wózka, silnik wstawisz do ciągnika, maszt może się w gospodarstwie przydać a można i sprzedać a reszta wózka na złom jak ci taki sprzęt nie potrzebny.

Kupię pług 2 skibowy obracany hydraulicznie

Kupię sortownik do ziemniaków remprodex lub samro

Sprzedam sadzarkę do ziemniaków gruse, 2 rzędową przystosowaną do sadzenia kiełkowanych


#303 Share farmkam

farmkam

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 22 listopad 2011 - 17:49

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Wersja z wózkiem widłowym chyba najbardziej rozsądna, za 5 tys już coś kupisz,taki raczek warzy ok 2400kg więc trochę się wróci za złom,a jak kupisz tą nowszą wersje to i wspomaganie mógłbyś przeszczepić do ciapka.

#304 Share ahme999

ahme999

    Leniwiec

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka

Napisany 22 listopad 2011 - 19:05

Ogólne pytania o remont silnika C-330 pytanie zasadnicze-po jaka cholerę Ci nowy silnik w sensie nowy blok-nawet popękane się spawa, chyba ze sie strasznie napaliłeś to oddaj do honowania łożyska główne a górę splantuj-nic więcej nie wymyślisz.
-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

#305 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1605 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 08 grudzień 2011 - 13:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Powiedzcie mi dokładnie z czego mogę zrobić do ściągacza tulei taki metalowy gruby krążek pod tuleję co się podkłada, bo jakoś nie mam pomysłu na to, a i na warsztacie nie za bardzo jest z czego dorobić? Może coś w Agromie kupić i z tego dorobić?

Grubą śrubę utwardzaną z drobnym gwintem i na wierzch coś to nie problem załatwić. Pozostało mi jedynie tuleje wyciągnąć, a młotkami naparzał nie będę. Po przeczytaniu forum zdecydowałem się wstawić zestawy naprawcze Zetora (cena ok 220zł/zestaw).

Jeszcze pytanie do autora tematu, udało ci się uporać z tymi tulejami?


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#306 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 08 grudzień 2011 - 13:55

Ogólne pytania o remont silnika C-330 na złomie poszukaj jakiegoś kawałka blachy o grubości >5mm lub jakiejś kryzy od starego pieca CO
lub są w sklepach takie zaślepki rur (dekle rewizyjne grubość 10 mm) przykręcane na śruby możesz coś takiego wykorzystać

Edytowany przez Roki212, 08 grudzień 2011 - 14:01.


#307 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 669 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 09 grudzień 2011 - 00:01

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Można wykonać ten element w inny sposób. Potrzebny jest pierścień pasujący średnicą do tulei (np. z łożyska stożkowego), do pierścienia trzeba przyspawać kawałek mocnego kształtownika/płaskownika tak aby łapał za brzeg tulei i nie zaczepiał o blok w czasie wyciągania, łączysz ten płaskownik ze śrubą w ściągaczu i gotowe. Pierścień z łożyska jest potrzebny, żeby płaskownik był ustawiony równo i nie spadał z brzegu tulei.

#308 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1605 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 09 grudzień 2011 - 12:38

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Tylko te łożysko musi być bardzo duże bo nadawać się będzie tylko bieżnia wewnętrzna, ona posiada ogranicznik na wałeczki i ten ów ogranicznik można zaprzeć za brzeg tulei od spodu, kiedyś na złomie widziałem całą masę takich łożysk różnego rozmiaru...
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#309 Share dawid3p

dawid3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 705 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 09 grudzień 2011 - 18:11

Ogólne pytania o remont silnika C-330 taki ściągacz mechanik jak robił u mnie robił ursusa c 330 zrobił sam. Do niego posłużył kawałek ceownika który z dołu był podparty o końcówkę tulei(był prostopadle do pręta gwintowanego), przez tuleje przechodził zwykły pręt gwintowany 12 a z góry znowu prostopadle zaparty drugi ceownik na bloku silnika (pod ceownikiem górnym podłożone dwa płaskowniki pionowo aby tuleja miała prześwit aby mogła wyskoczyć)

Był u mnie wielki problem z wybiciem tulei, ponieważ ciapek stał pod chmurką nie używany 5 lat i tuleje zaszły kamieniem, na tłumiku nie było kapturka ochronnego i napadał deszcz i tłoki też się zapiekły. :rolleyes:tak to jest jak przedtem jeździli nim specjaliści <_<

#310 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 669 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 09 grudzień 2011 - 18:12

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Jeśli wymieniasz tuleje w c330 wystarczy ci łożysko o śred. zewnętrznej 10cm, potrzebujesz ten zewnętrzny pierścień. Trzeba przyspawać do niego gruby płaskownik od strony na której zwykle jest numer łożyska. Płaskownik powinien być szerszy o kilka mm od pierścienia, aby chwycił tuleję. Parę postów wyżej masz rysunek, przyjrzyj się i coś dopasujesz.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 17:12
  •  

#311 Share dawid3p

dawid3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 705 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 09 grudzień 2011 - 18:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330

ale jak poleje wodą to blok pęknie. Tuleja siedzi bardzo mocno nie mogę nawet ściągaczem zdjąć pomocy!!!!!!


to weź napnij ściągaczem najmocniej jak się da, i uderzaj z dołu młotkiem przez drewniany klocek, u mnie też tak było ale tak właśnie się udało (tylko trzeba uważać żeby nie walnąć młotkiem w wał) :mellow:

też tak próbowałem i nic z tego dlatego jestem naprawdę zdziwiony, że nie chce wyjść


Jeżeli masz wybitą chociaż jedną tuleje to spróbuj siknąć WD 40 albo coś innego przez otwór w bloku (kanał wodny)i przez noc dojdzie to może się coś zmieni ;)

#312 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 09 grudzień 2011 - 22:04

Ogólne pytania o remont silnika C-330 pręt gwintowany 12-co ty chcesz tym wyciągnąć?-jakbyś powiedział pręt 24 i to z drobnym gwintem,to można próbować,a flansza powinna mieć co najmniej 12-15 mm grubości-może i masywne-ale jak lekko się tym pracuje.

#313 Share tata1

tata1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów

Napisany 19 marzec 2012 - 14:21

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam
Posiadam C-330M z 1989 roku. Cały czas u mnie. Przydarzyła się awaria, woda poszła do oleju. Teraz przy remoncie (pierwszy raz w ogóle ściągana głowica) wyszło iż silnik jest C-330. Miałem kupić zestawy naprawcze do M-ki, a tu po rozebraniu silnika wyszło iż to zwykły silnik. Zawory wystające z głowicy, w tłoku wgłębienia na zawory. Co o tym myśleć?

Parę lat temu robiłem koło skrzyni i hamulców to kupowałem części wg. katalogu M, bo skrzynia i most M-ki, posiada też czujnik luzu w skrzyni. I posiadała oryginalnie przerywacz płaski (kostka 8 pin) i wyłącznik świateł awaryjnych.

Jak to rozumieć, pod koniec produkcji wkładali co mieli?
Teraz muszę chyba kupić zestawy naprawcze do zwykłej C-330, skoro takie były oryginalne?



tata1

Edytowany przez tata1, 19 marzec 2012 - 14:22.


#314 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 19 marzec 2012 - 14:31

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Może akurat mieli głowicę od zwykłej to dali inne zestawy, aby pasowały lub odwrotnie :)

#315 Share Podkarpacie

Podkarpacie

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Dębicy

Napisany 21 marzec 2012 - 16:12

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dawaj zestawy do zwykłej c 330 i jazda

#316 Share tata1

tata1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów

Napisany 21 marzec 2012 - 21:15

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Dawaj zestawy do zwykłej c 330 i jazda

Właśnie kupiłem MAHLE.

A tak swoją drogą to katalog, katalogiem, a ładowali co mieli.

Ciekawe co mnie jeszcze zaskoczy w tym ciągniku. ;)

#317 Share Podkarpacie

Podkarpacie

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Dębicy

Napisany 22 marzec 2012 - 16:37

Ogólne pytania o remont silnika C-330 A co by cie miało zaskoczyć przed kupnem musisz się tylko upewniać czy masz kupić jakąś cześć do M czy do zwykłej i tyle a swoja drogą to myślę ze czyścili pułki i dawali co szło heheh

#318 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 marzec 2012 - 15:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Ja mam to samo 330M roczek 89 i silnik od zwykłej, a skrzynia i most od M
też od nowości u nas i podczas pierwszego remontu silnika okazało się że to od zwykłej, a przy robocie koła ataku w moście okazało się, że to e-MKA....
ale najszybsza w okolicy ;-)

Edytowany przez nalepka, 23 marzec 2012 - 15:25.


#319 Share romek6340

romek6340

    Zetor Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki- Lubelskie
  • Zainteresowania:Lotnictwo, motoryzacja, sport
    a rolnictwo jako hobby ;)

Napisany 23 marzec 2012 - 16:24

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dziwicie się że silnik ze zwykłej. Normalne że mogli włożyć stary skoro był nowy, a zbywał w magazynach. Zresztą po silniku nie poznasz jeżeli się nie znasz. A skrzynia musiała być z M-ki bo przecież jest szybsza i tu użytkownik by się połapał, że coś nie gra :blink:

Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook...razospbrzeziny/


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ogólne pytania o remont silnika C-330 Dzisiaj, 17:12
  •  

#320 Share patryk5767

patryk5767

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 sierpień 2012 - 19:28

Ogólne pytania o remont silnika C-330 Witam. Ostatnio wziąłem się za eliminowanie paru niedociągnięć w c-330 tj. wycieków, chłodzenia i inne. Dlatego też mam parę pytań co by wyjaśnić

paru rzeczy :

1. Nie mogę odkręcić ręcznej pompki przy pompce zasilania. Tak się ona zapiekła, że nie idzie nic zrobić. Tylko się rysy od kluczy na obudowie robią, takie dwa wcięcia po bokach się rozrabiają i nie idzie tego zrobić. Paliwo się przy niej sączy i dlatego chciałem ją wymienić.

2. Termostat ma być skierowany tym, że tak powiem grzybkiem w stronę chłodnicy ? Ma być luźno w obudowie czy na ścisk ?

3. Chłodnica jest zakamieniona. Jest jakiś preparat by tę chłodnicę wyczyścić ?

4. Smarowanie pompy wody. Jak ją przesmarować, nie ma kalamitki.



Mechanikiem nie jestem, dręczą mnie te rzeczy więc chcę je w końcu zrobić.

Podobne tematy remont silnika



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk