max2505

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Polecane posty

ZYLA    718

powyjmój siatki z filtra i wyczyśc je w ropie.

Jeśli są uszkodzone to wymień na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

Witam wszystkich uzytkowników forum jestem tutaj nowy wiec prosze o wyrozumiałosc mam taki problem ustawiłąme dzisiaj sobie zawory w ciapku i po ustawienu odpaliłem dodałem gazu zeby sprawdzić jak chodzi bardzo dobrze po ustawieniu ale jest taki problem cos strasznie w filtrze powietrza dudni a wczesnije tak nie dudniło i nie wiem co to moze byc a zawory ustawiłem na 0.25 i nie wiem co moze być pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ustaw na 0.2mm powinno pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

0.60 to chyba w czołgu mają ale nie w 30. To chociaż się pochwal co się stało to jak inni będą mieli ten problem to nie będą znów o to samo pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

koledzy problem był smieszny w złym miejscu ustawiłem zawory takze zawory ssace sie nie domykały i był duzy pobór powietrza a ciagnik nie miał wcale mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

jakimi metodami posługujecie się przy montażu i demontażu tulei cylindrowych w ciapaju?(dla czerwonych: w szukajce nie znalazłem podobnego tematu)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemcioo    0

Ja u sziebie jak montowalem nowe tuleje to wlozylem je na kilka godz do zamrazaki aby sie troche skurczyly, a potem wszystko ladnie weszlo i w miare lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

stare wybijam takim prostokątnym kawałkiem aluminjum żeby nic innega tam nie uszkodzić... A nowe smaruje oringi na dole tulei tawotem i uszczelke miedzianą na górze też, wkładam w blok dokąd dadzą się reka wcisnać następnie dębowy klocek na tuleje i młotem 10 kilowym raz czy dwa pukne w klocek i siedzą jak powinny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

o ile skleroza nie pożarła mojego mózgu w całości to tak, tylko panewki, dźwigienki zaworowe, pokrywa klawiatury, obudowa rozrządu i chyba tulejka wałka rozrządu :D


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

pokrywa klawiatury pasuje na 100% tylko ma wlew oleju a w 28 wlew oleju jest kolo pompy wtryskowej ale przerobie to tak jak jest w 30 :D


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

nie przerabiaj wlewu oleju niech bedzie koło pompy, sam mam c-330 i przerobiłem wlew żeby był tak jak w c-328 koło pompy wtedy jak masz już przedmuchy to tak nie wywala oleju jak u góry by był:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

nie pisałem czy pasuje czy nie, właśnie chodziło o ten wlew oleju :D


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

po co chcesz przerabiać??, żeby w przypadku jak pojawią się przedmuchy mieć cały silnik obrzygany olejem??

w 330 jest wlew jak jest chyba dlatego, że taniej było zrobić dziure w pokrywie zaworów niż wlew koło pompy wtryskowej

 

 

heheh chyba więcej osób na to narzeka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

właśnie koło pompy jest najlepiej!!! nawet jak pojawią się przedmuchy to tak wyganiać nie bedzie i silnik czysty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

ale właśnie chodzi o to że chce remont zrobić bo mocno już dmucha wymienię tuleje i tłoki+panewki powinno to coś dać :D


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

jak wymieniasz tuleje, tłoki i panewki to jeszcze szlif wału i powinien gadać, nie zapomnije też wyczyścić kanałów olejowych w wale, bo firmy czasem zapominają

 

inne tłoki i cylindry ma tylko 325 bo mniejszej średnicy , skok tłoka jest ten sam, ale może otwory w bloku są te same, nie wiem bo nie miałem jeszcze do czynienia z 325

 

"Roki212" wlew lepszy jest przy pompie wtryskowej niż na pokrywie głowicy, coś chyba do końca nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj