max2505

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Polecane posty

Adi96    1848

Ta? To powiedz mi jakie Złotecki daje Tłoki a jaki daje Chełmno? W chełmno masz Gorzycki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827
1 godzinę temu, Podkarpacie napisał:

Ja zawsze zakładam własnie Prime lub Złoteckiego zresztą niema różnicy dla Primy tłoki i tuleje dostarcza Złotecki , kiedyś dobre były Zetor PDC ale już zrypali tłoki w nich tak jak w Mahle 

Kolego tak kręcisz że szkoda czytać xD zawsze zakłada Primę xD...  Jeszcze 7 grudnia pytałeś o zestaw Primy (poniżej zacytowany post) bo byłeś ciekaw a tu już zawsze zakładasz primę xD

Dnia 7.12.2018 o 08:48, Podkarpacie napisał:

Witam a miał ktoś może już w swojej c 330 zestaw naprawczy silnika firmy Prima bo widzę takie w sprzedany , mam robić szwagrowi silnik w 30 i bym może spróbował tylko ciekawy jestem waszej opinii 

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

🤣🤣🤣🤣 przecież podkarpacki mnie pytał jakie zestawy założyć , to jak od zawsze zakłada prime????????????????????????????????????????????????🙃

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2197
12 godzin temu, tomek1974 napisał:

załóż zewnętrzną 20 i 180 bary 

 Ze zewnętrzną to popieram,ale nie na wałek przekażnika,        niezależną od sprzęgła    . Jak wszystko robić i regenerować ,to i 4 dojdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2197

 Też myślałem że ot tam, bez szlifu wału,i robienia pompy, 3500zł. brutto, na lewo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639
1 godzinę temu, kizak napisał:

 Ze zewnętrzną to popieram,ale nie na wałek przekażnika,        niezależną od sprzęgła    . Jak wszystko robić i regenerować ,to i 4 dojdzie.

Dlaczego w C330 odradzasz pompę zewnętrzną na wałek WOM? Przecież w C330 jest sprzęgło dwustopniowe i wciśnięcie pedału sprzęgła do połowy podczas zatrzymania ciągnika lub zmiany biegów nie powoduje rozłączenia napędu pompy hydraulicznej i wałka przekaźnika.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

najlepiej to z przodu prosto od wału pompę podczepić albo z boku na porządny pasek lub kilka pasków ,ja zrobiłem na łańcuszku od motoru i zębatkach około 40 zębów .rozdzielacz od neptuna i joystick   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Panowie pojawił się problem w moim ciapku otóż odpaliłem dziś klamota po jakichś 10-ciu dniach przerwy i się przejechałem wysiadłem patrzę na silnik i widzę olej w miejscu pęknięcia bloku na polu numerowym oczywiście jest zaklejone ale ostatnio zauważam że powoli klej puszcza ale mniejsza o to. Zaglądam do chłodnicy zniknęła woda dolewam a tu wypierdziela olej z wodą z zaślepki w głowicy od strony zbiornika. Teraz pytanie o co tu chodzi co się moglo stać sprzęd używany sporadycznie i do lekkich robót odpalił i jeździł normalnie czyli tuleje całe ktoś jakieś sugestie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

W c330 zauważyłem olej w bloku dolałem wody do chłodnicy i co się okazało wycieka olej i woda z zaślepki w głowicy od strony zbiornika którą wywaliło z niewiem jakich przyczyn ostatnio jak odsawiłem do garażu było wszystko ok wczoraj takie kwiatki się okazują a ciapek robi co kolwiek sporadycznie i lekko. Odpala noralnie i moc ma obstawiał bym nieszczelność tulei ale skąd to wywalenie zaślepki w głowicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Jest cała nie uszkodzona tak jakby wypchnięta z gniazda. Spuściłem olej wody brak możliwe że uległ uszkodzeniu kanał olejowyw głowicy i ciśnienie pompuje część oleju do wody bo uszczelka pod głowicą też wygląda na całą a woda wlana w kanały w bloku stoi cały czas

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Zalej jakimś penetrantem lub naftą, jak puszcza to zobaczysz. Jeśli uszczelka wygląda na całą i na płaszczyznach nie widać miejsca przedmuchu to daj głowicę do sprawdzenia czy nie pękła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Prawdopodobnie mogła przemarznąć innego wytłumaczenia nie ma na wypchniętą zaślepkę. Sprubóję jutro załadować sprężonego powietrza w kanał oleju i zobaczę czy coś wyjdzie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario666    1112

Po co lejesz wodę Nie na lejesz nie ucieknie   Gdybyś na płynie jeździł nie było by jaj 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

To w latach 90tych bylo, chyba płyny były bardziej na alko , był mróz, nie chciała mu odpalić więc go zlał do gara i na kuchnię zeby zagotować, ciągnik zapalił ale rano blok roszadzony  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj