stek98

duże spalanie paliwa przez c360

Polecane posty

stek98    71

Witam.

Mam taki problem ponieważ od wymiany panewek korbowodowych w c 360 zaczął mi bardzo duzo palic paliwa. Przed wymiana było wszystko normalnie. Na chwile obecną jest na dotarciu silnik pracuje na ok 800 obr/min. Czasami mu troche przygazuje. Chciałbym sie dowiedzieć co może być przyczyną tak dużego spalania. Mam jedno przypuszczenie odnośnie ustawionych zaworów jednak nie wiem czy maja one na to wpływ. Luz między nim wynosi 0.25mm i 0.20 mm. W instrukcji przeczytałem że prawidłowo powinno wynosić 0.30mm i 0.25mm. Czy ta różnica może mieć wpływ na zwiększone zużycie paliwa. Jeśli nie to co innego.

 

Z góry wielkie dzieki za udzielone informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Luz zaworów ssących 0,18-0,22mm

Luz zaworów wydechowych 0,28-0,32mm.

Jeśli luz zaworu ssącego jest za duży, to może to być przyczyną zwiększonego spalania paliwa. W cylindrze z niedomkniętym zaworem nie będzie odpowiedniego ciśnienia, a co za tym idzie temperatury i tlenu potrzebnych do rozpoczęcia i podtrzymania procesu spalania oleju napędowego. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Jak oceniłeś, że spalanie duże skoro jeszcze nim nie pracowałeś? Ile już po remoncie zrobił? Tylko panewki czy pompa też była robiona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stek98    71

Generalny remont był robiony ok 4 lat temu jednak dostałem jakieś badziewne panewki ponieważ bardzo sie zużyły. Tym razem pompy nic nie ruszałem tylko wymieniłem panewki na lepsze. A do dużego zurzycia paliwa doszedłem poruwnując okres spalania podczas docierania 4 lata temu a teraz.

Kolega wspomniał o temperaturze. Zauwarzyłem ze jak się zagrzeje to wskazuwka nie wchodzi na zielone pole tylko przed tym zielonym są 2 białe i dochodzi tylko do tego 2 białego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

Luz zaworów ssących 0,18-0,22mm

Luz zaworów wydechowych 0,28-0,32mm.

Jeśli luz zaworu ssącego jest za duży, to może to być przyczyną zwiększonego spalania paliwa. W cylindrze z niedomkniętym zaworem nie będzie odpowiedniego ciśnienia, a co za tym idzie temperatury i tlenu potrzebnych do rozpoczęcia i podtrzymania procesu spalania oleju napędowego. :)

 

 

 

jezeli luz zaworowy będzie za duży to zawór jak najbardziej będzie domknięty:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stek98    71

Dzięki wszystkim za odpowiedzi

Wychodzi na to ze zawory powinny być ponownie ustawione. Podaliście przedziay luzu zaworowego a czy moglibyście napisać jakie konkretnie były by najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mironeks    6

@stek98 w tym przypadku diagnoza jest bardzo prosta , za dużo paliwa lejesz do zbiornika .

Musisz wiedzieć że im mniej paliwa w zbiorniku tym mniej maszyna pali :D (kierowca nie ma możliwości zdoić paliwa)

O tym wie każdy dobry pracodawca kierowcy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ustaw 0,2 i 0,3. To na plus i na minus to tolerancja. Nie ma możliwości w starym ciągniku ustawić z dokładnością do setki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak będzie za duży to się nic nie stanie gorzej jak za mały bo po nagrzaniu może podeprzeć i mamy zawory wybite na tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasyl123    0

Nie możesz porównywać spalania w silniku który pracował 4 lata, bezpośrednio po remoncie spalanie powinno być małe ale po 4 latach pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    695

Generalny remont był robiony ok 4 lat temu jednak dostałem jakieś badziewne panewki ponieważ bardzo sie zużyły. Tym razem pompy nic nie ruszałem tylko wymieniłem panewki na lepsze. A do dużego zurzycia paliwa doszedłem poruwnując okres spalania podczas docierania 4 lata temu a teraz.

Kolega wspomniał o temperaturze. Zauwarzyłem ze jak się zagrzeje to wskazuwka nie wchodzi na zielone pole tylko przed tym zielonym są 2 białe i dochodzi tylko do tego 2 białego.

 

Myślę ,że panewki tak samo ci się zużyją bo w twoim generalnym remoncie nie było wszystko zrobione jak powinno . Przeważnie ktoś robi górę i duł w niektórych przypadkach głowicę a zapominają o wałku rozrządu i pompie ciśnienia oleju .

Co do tego , że dużo może palić to może być brak termostatu temperatury .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stek98    71

Fakt termostatu nie posiadam

Zauważyłem jednak ze pali juz normalnie a co do temperatury to nie wchodzi mi na zielone tylko czasami na pograniczu z białym jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez eddi87
      Panowie do 3-4 tys jakiej dwójki obrotowej szukać co by dokupił do niej jeszcze odkladnie, piersi, lemiesze.
    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez Sebastian_cz
      Witam, posiadam duże ilości obornika bydlęcego. Cena ok. 35 zł/t . Miejscowość Liplas koło Gdowa, woj. małopolskie. tel: 782424628
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj