Zaloguj się, aby obserwować  
12newholland12

modyfikacje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

To pytanie kieruje do właścicieli starszych ciągnikach. Czy w swoich traktorach wprowadziliście jakieś własne, nie fabryczne zmiany które poprawiły wam komfort pracy??? jeśli możecie to proszę o zdjęcia. Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daman    0

Ja bede uszczelniał kabine kunów w c360, oraz wyciszał w środku, aby doprowadzić do warunków słuchania radia :), Jak cos sie ruszy dam zdjęcia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Z Najbardziej użytecznych to nagrzewnica i świeca żarowa no i halogeny, no a tak to jeszcze takie bajery jak siłowniki gazowe w tylniej szybie i wiatraczek na lato. Radio miałem ale spaliło mi się to zdemontowałem. Ale jeszcze mam zamiar zabudować tył w ciągniku trochę uszczelnić kabinę i dorobić drzwi. Może z czasem coś jeszcze kwestia czasu i pieniędzy. Z zegarem fajny pomysł też nad tym myślałem, ale nie wiem jaki zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez agrofan98
      Witam, chciałbym się dowiedzieć co mogło być przyczyną awarii czujnika na wytrząsaczach (pierwszy z góry po lewej od tego dużego znaku STOP), oraz awarii świateł. Mianowicie światła przednie świecą się mimo że wyłącznik jest wyłączony oraz kluczyki ze stacyjki również, dopiero po wyjęciu bezpiecznika gasną.
      Oraz proszę o kontakt na gg 33552969 jeżeli chciałby ktoś porozmawiać nt modyfikacji itp.
      Próbuję również ustalić dlaczego czujnik strat nie działa.
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj