Polecane posty

Roki212    1817

Co by nie było, to jest wada pompy a dokładniej regulatora i nic z tym sam nie zrobisz skoro nie przechodzi. Pompa do pompiarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Gdzie ty tam masz gaźnik?

Uszkodzona jest pompa. Nic z tym sam nie zrobisz. Wykręcaj i wieś do pompiarza.

 

Edit:

Wymieniłeś olej? Poziom jest właściwy?

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

tak poziom właściwy, jak mogła sie pompa uszkodzić skore przed remontem byłą ok i wszystko grało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

wczoraj świeży nalałem, a mam takie pytanie przekręcając śrubą ustalającą która znajduje się w pompie wtryskowej,może się coś stać? raz zablokowała mi się zębatka regulacyjna ale jeszcze przed remontem lekko stuknąłem kluczem bo nie chciała się schować i było ok teraz jak przyciskam gaz to normalnie chowa się i wychodzi,on po prostu zachowuje się jakby było coś przestawione, bo to jest nie możliwe że przy minimalnym ucisku na gaz obroty ma na maxa, może faktyczne jak w tedy co się zacięła ta zębatka regulacyjna jak stuknąłem kluczem to się coś przestawiło podaje link o czym konkretnie mówię http://instrukcja.pl...gi_ursus_c330��

strona 152 numer 15

Edytowano przez greeduz123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

skoro mówisz że wcześniej się coś zacinało (z opisu nie wiem o co chodzi) to co się dziwić że teraz źle działa. Nic nie musiałeś robić przy pompie żeby się zepsuła, naturalna rzecz że coś padło. Sam ostatnio po remoncie ciapka (takim ogólnym bez silnika) nie mogłem na obroty go wkręcić bo zaraz spadały , jak okazało się sprężyna w regulatorze obrotów pękła. Tez silnika nie ruszałem, przed rozebraniem było wszystko ok


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

może mi w takim razie ktoś napisać jak się reguluje obroty w takiej pompie? oraz do czego służy śrubka ustalająca która znajduje się w linku powyżej na stronie 153 numer w tabeli 37 rys. na stronie 152

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Do regulacji skrajnych obrotów silnika służą śruby obok dźwigienki na ośce są zaplombowane, a do regulacji dawki paliwa jest śruba na wierzchu pompy nad nimi też powinna być zaplombowana http://obrazki.elekt...858.jpg

i jeżeli nie bardzo kumasz to nie ruszaj pompy bo długo nie pocieszysz się ciapkiem

Edytowano przez JUMIKO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

problem rozwiązałem problemem był zerwany klin w regulatorze temat można uznać za zamknięty ciapek chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek2213    0

witam dziś robiłem w polu i nagle ogień z tłumnika i niebieski dym poszedł i cięzko się wbija w obroty. ma siłe i uciąg ale ogień daje jak z palnika. czy to wtryski i czy mogło uszkodzić silnik ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

Stara może być czasem lepsza,jak,nowa jak,nową zakładales trzeba było sprawdzić czy masz takie samo ciśnienie 175 powinno być pompa wtedy nie cierpi.Jak jest takie samo to nic się nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kars3    0

Witam mam problem otóż po nie wielkim remoncie ciągnika c330 pewien znajomy ustawił wtryski na 145 a wyczytałem że powinny być 135 czy to nie za mało od czego to zależy byłbym wdzięczny za odpowiedż ponieważ ciągnik jest słaby czy jeśli ustawie na te 135 to będzie jeszcze słąbszy z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kars3    0

głowica była doczyszczana regenorowana ponieważ po roku już przeciekała od nowości wydaje mis sie że to może być wina pompy i chyba muszę oddać do regenaracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolya    0

Witam ja użytkuję C-330 od 1982 r i też robiłem remonty silnika . A jak tłoki i tuleje czy nie dymi pod korkiem wlewu oleju przy gorącym silniku Jeżeli tak to są do wymiany. Należy przy zakupie uważać na podróby . Jest ich bardzo dużo . Ostatnio wymieniałem tuleje i tłoki po 800 mtg były bez nazwy producenta [chińskie ] Teraz założyłem Mahle oryginał i jest super.Dwa lata temu założyłem wspomaganie na wzór Lambordini na 2 nurniki na osi przedniej i drążek poprzeczny jak C-360 Teraz można jedną ręką kierować po skibach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

witam mam pytanie czy wystraczy wyjac same wtryski czy wraz z pompa bo zostalo zmienione prawdobodobnie cisnienie wtrysku ze 115 takie bylo na 140 z tego co uslyszalem ostatnio i ciapek sie meczy troszki bo jak mial 115 chodzil idealnie a teraz ma te 140 to innazcej chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Normalnie to wystarczy sprawdzić same wtryski i ustawić właśnie na 135 - 140. A że chodzi inaczej to nie znaczy że źle, ale sam właśnie to ocenisz najlepiej.

Nie można wykluczyć też że sekcje na pompie zaczynają kuleć i nie wytwarzają już odpowiedniego ciśnienia które potrzebne jest do przebicia ciśnienia otwarcia wtryskiwacza. W takim wypadku nie zaszkodziło by i zawiezienie pompy razem z wtryskami, mechanik sprawdzi jakie ciśnienie dają sekcje i w razie potrzeby wymieni ja na nowe (tylko jakieś dobre WZM czy ZSM nie jakaś chińszczyzna) i ustawi pompę na stole.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

jak mialem na 115 chodzil dla mnie lepiej a jak jeszce przed remontem zostalo zmienione cisnienie na 140 to juz wgl innazcej chodzil i nawet na pelne obroty nie wchodzil jak naprzyklad kosilem albo z lekkim obciazeniem pod malenka gorke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu8702    0

witam

chciałbym sie dowiedziec od znawców wtryskiwaczy czy można wymienić kołpak wtryskiwacza domowym sposobem bez rozlegulowania go ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2222    0

Witam mam taki problem :założyłem do c-330 głowice po regeneracji (stara głowica napekła blisko wtryskiwaczy i woda zaczeła sączyć na zewnątrz),przy okazji wymiany głowicy dałem wtryskiwacze do regulacji (zalożone zostały nowe koncowki).Po tym zabiegu bardzo cieżko zapala nawet ciepły silnik.Przed regulacją zapalał dobrze...???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    9

Witam, kupiłem ostatnio nieużywane rozpylacze z lat PRL, są to WZM D1Z1.001B, czy będą one pasować do C-330, w internecie nic o nich nie ma i nie wiem czy je zakładać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A to jest jakaś różnica w stronach ? :o :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez Hubert21
      Witam mam problem nikedawno kupiłem wtryskiwacze do mojego ursusa założyłem i było wszystko ok ale po jakimś czasie wtryski sie popsuły kupiłem drugie założyłem i sytuacja sie powtorzyła co może być przyczyną psucia wtryskiwaczy
    • Przez LTZ55a
      Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.
    • Przez Rolnikt25
      Witam czy mogę tak https://m.youtube.com/watch?v=rrIs-thoetA sprawdzić wtryskiwacze czy nic się nie poprzestawia jak tak zrobie muszę sprawdzić wtryski czy mi nie leją bo władek ciężko pali i kpci na czrno przy dodawaniu gazu jeśli ktoś zna inny domowy sposób na sprawdzenie wtrysków to proszę o pomoc
    • Przez zdechly88
      Mam pytanie odnośnie turbiny w ciagniku czy duzy luz na turbinie moze powodowac slapsze cisnienie doladowania i czy cisnienie doladowania ma wplyw na dawke paliwa, poniewaz zauwazylem przewod z pompy wtyskowej do kolektora ssącego zaraz za turbina.Ciagnik zachowuje sie jak by byl zamulony nie dymi na niebiesko ani na biało ,nie bierze oleju,nawet na czarno nie chce,filtry paliwa wymienione,odstojnik wyczyszczony,pompka zasilajaca nowa.Zamierzam turbo oddać do regeneracji ale najpierw chcialbym zmierzyc ciśnienie doładowania ale za bardzo nie wiem jak .Jakies sugestie co to mojego problemu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj