Polecane posty

mateusz430    0

Witam ma małe pytanie jesli jedną końcówke wymieniłem jakis czas teamu a druga jest stara to czy jak wymienie ta stara to nic sie nie stanie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A co ma się stać? Ale jeżeli dobrze jeszcze rozpyla to nie ma sensu wymieniać z tego powodu że jest stara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

jednego wymieniłem wczesniej bo zaczał lać podczas orki i nie dało sie jedzić a teraz drugi juz zaczyna szwankowac i dlatego musze wymienić bo zaniedługo sianokosy i pasuje wymienić i stad moje pytanie czy wieminć odrazu 2 czy tylko tego jednego pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Końcówki wtryskiwaczy powinno się wymieniać parami, inaczej ciągnik może nie równo pracować.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Raczej nic złego nie powinno się stać , zresztą taka operacje już wcześniej zrobiłeś, jak wymieniałeś ten pierwszy, więc sam sobie odpowiedz na to pytanie, czy ciągniczek dobrze chodził ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

ten kto bedzie ustawiał te wtryski to bedzie widział czy wystarczy jedna czy dwie nowe koncówki, jak bedzie rozpylać bez zacięć ip to wystaczy jedna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Przede wszystkim jeśli jedna końcówka była dobra, a druga zła. To wymieniamy zła. Skoro rozpylała ta dobra dobrze to ok.

Tylko, że ważne jest ciśnienie, aby było równe na wtryskach i do tego przydałby się przyrząd, bo na oko to się tego nie ustawia.

 

Dopuszczalna jest różnica 5 atmosfer.

 

Wyciągnij obie końcówki, tą nowszą i starą zła. Sprawdź na wierzchu. Wymień zużytą i na obu zrób takie same ciśnienie. Jeśli pompa wtryskowa jest dobra, to ustaw ciśnienie książkowe. Jeśli w opłakanym stanie to około 100 atmosfer powinno wystarczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

witam wiec tak wyciagnąłem 2 wtryski wyczysciłem je troche zeby były czyste zawiozłem je do goscia u nas co ma przyrzad do sprawdzania wtrysków wział załozył jednego normalnie cud miód i orzeszki normalnie pieknie rozpylał nastepny założył i przy 120 zaczał lać wiec trzeba było kupić jedna nowa zawiozłem mu załozył nowa koncówke ustawił na 130 bo dokładnie na 132 jest ciezko ustawić załozyłem nowe podkałdki pod wtryski załozyłem chwile podkreciłem zanim zapalił i w koncu zapalił pieknie chodzi teraz i odrazu próba w kosiarce rotacyjnej teraz czuć ze jest moc i lepiej nawet chodzi pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obszarnik    3

Wymieniałem uszczelke pod pokrywą zaworów, po wszystkim umyłem silnik. Ciagnik pracował jakies 20 minut przy przestawianiu narzędzi w garażu (więc bez obciążenia) i pojawiło się takie coś pod wtryskami:

2cmu6h1.jpg

Oczywiście musiało być to już wcześniej ale ponieważ silnik był brudny to tego nie było widać.

Ponieważ nigdy nie miałem z tym doczynienia zacząlem szukać w katalogu i w necie zakladając że są tam pewnie jakieś uszczelki i szybko da się to zrobić. Trafiłem na ten temat http://www.agrofoto....-wtrysku-c-360/ dotyczy co prawda C360 ale i o 330 jest tam parę zdań. Potem przewertowałem Elektrodę i Retrotraktor i trochę sprzeczne są te wszytkie posty. Próbowałem to dokręcic ale nie bardzo idzie, a od nowości nic przy tym traktorze nie było ruszane.

Poradzicie mi co trzeba zrobic i czy dam sobie radę sam? Nie jestem mechanikiem ale też nie mam "lewych rąk" do pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Skoro nie idzie dokręcić, a i tak by zapewne to efektu nie dało skoro od nowości nie ruszane to pozostaje odkręcenie wtryskiwaczy i wymiana podkładek miedzianych. Dodatkowo możesz sprawdzić wtryski bo po takim czasie to nie zaszkodzi, a pomóc może i to dużo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obszarnik    3

Sory za glupie pytanie ale co znaczy sprawdzić wtryski? Mozna je jakoś w warunkach domowych zdiagnozowac czy prosić kolege mechanika o pomoc? Ciagnik ma ledwo 1400mth...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wtryski od razu wymień, na pewno swoje wysłużyły i leją i niespalone paliwo wydostaje się co widać na zdj, sprawdzić trzeba ciśnienie wtrysku na przyrządzie, jak twój kolega ma go to ci sprawdzi.

Jak to zrobisz i dalej tak będzie to się będzie myśleć potem.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

Koledzy @Junkers i @Roki212 dobrze radzą z tym sprawdzeniem ciśnienia poszczególnych wtrysków. A od siebie dodam, że mechanikiem nie jestem, ale ja tam w żadne podkładki miedziane nie wierzę i zawsze owijam wtryski sznurkiem azbestowym, a potem dokręcam z czuciem i zarówno w c-330 jak i c-360 nie mam żadnych tego typu problemów.

 

Pozdrawiam!


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Prawdopodobnie pękły kołpaki wtrysków.

Wykręcić wtryski, naprawić, sprawdzić ciśnienie, wymienić podkładki i składać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Samemu? ja bym się bał a jak przestawi coś na wtryskach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A kto mów,i że wszystko ma zrobić sam.

Ale wykręcić wtrysk i zamontować to chyba nie filozofia.

Wtryski oddać do zakładu który je sprawdzi, ustawi, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Obszarnik a skąd Ty dokładnie jesteś? bo i ja z Małopolski , więc jak co to Ci moge powiedzieć kto w twoim regionie naprawia wtryski.

Wymień na poczatek podkładki mosiężne 14" grubość 2mm, dokręc dobrze wtryski i bedzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obszarnik    3

Widzę że jesteś KOL, to w sumie niedaleko bo ja KMI :)

Na razie do weekendu nic nie będę robił bo codziennie pracuję "na etacie" a po poludniu to trzeba się dziećmi zająć itp sprawy. Odkładam więc rozbieranie tego na sobotę jak będę miał dzień wolny. Czas mnie nie goni bo z prac polowych tylko orki zimowe mi zostały.

Dam znać po niedzieli jak sytuacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

kup 2 podkładki tak jak Ci pisałem w Miechowie w Agromie --tylko 14 i te grube na 2 mm grubości , załóż i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sakuratorek    0

Co masz na myśli złe ustawienie wtrysków? Zły kat wyprzedzenia wtrysku czy może złe cienienie otwarcia i zamknięcia wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

zarówno ciśnienie jak i za wczesny /za późny wtrysk nie spowoduje zwiększonych obrotów. Przyczyny za dużych obrotów szukaj w pompie, a w zasadzie sam nie szukaj a daj pompiarzowi.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To już 2 nowe tematy, a zarazem trzeci w którym wspominasz o tej usterce.

Pisz w jednym a konkretnie.

A tak w ogóle dostałeś już wczoraj odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

tak tylko to nic nie dało olej jest ok, a gaźnik nadal jest czuły nie można nigdzie jechać bo garuje na maxa, jak jest spuszczony do samego dołu to gaśnie jak jakieś 2/3 milimetry przycisnę to ma strasznie szybkie obroty kiedyś dociskałem pedał gazu do końca żeby uzyskać takie obroty jak teraz przy 2/3 milimetra nacisku, co może być za przyczyna że on takie ma wysokie obroty przy minimum docisku gazu ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez Hubert21
      Witam mam problem nikedawno kupiłem wtryskiwacze do mojego ursusa założyłem i było wszystko ok ale po jakimś czasie wtryski sie popsuły kupiłem drugie założyłem i sytuacja sie powtorzyła co może być przyczyną psucia wtryskiwaczy
    • Przez LTZ55a
      Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.
    • Przez Rolnikt25
      Witam czy mogę tak https://m.youtube.com/watch?v=rrIs-thoetA sprawdzić wtryskiwacze czy nic się nie poprzestawia jak tak zrobie muszę sprawdzić wtryski czy mi nie leją bo władek ciężko pali i kpci na czrno przy dodawaniu gazu jeśli ktoś zna inny domowy sposób na sprawdzenie wtrysków to proszę o pomoc
    • Przez zdechly88
      Mam pytanie odnośnie turbiny w ciagniku czy duzy luz na turbinie moze powodowac slapsze cisnienie doladowania i czy cisnienie doladowania ma wplyw na dawke paliwa, poniewaz zauwazylem przewod z pompy wtyskowej do kolektora ssącego zaraz za turbina.Ciagnik zachowuje sie jak by byl zamulony nie dymi na niebiesko ani na biało ,nie bierze oleju,nawet na czarno nie chce,filtry paliwa wymienione,odstojnik wyczyszczony,pompka zasilajaca nowa.Zamierzam turbo oddać do regeneracji ale najpierw chcialbym zmierzyc ciśnienie doładowania ale za bardzo nie wiem jak .Jakies sugestie co to mojego problemu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj