Zaloguj się, aby obserwować  
huard

proxima dodatkowy siłownik podnośnika

Polecane posty

huard    13

witam panowie chciałbym założyć w proximie 6441 dodatkowy siłownik wspomagający podnośnik dodam ze nie mam zadnego, i tu moje pytanie czy jak bym założył trójnik w tym miejscu jak na zdjęciu i z tego trójnika podłączył zasilanie siłownika to będzie działać?

Edytowano przez huard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dodaj zdjęcie. ja dokładałem drugi wyszło mnie 570 zł za ramię i 400 za siłownik, wąż 80zł i trójnik 20zł, podłączyłem się do tego okrągłego na obudowie skrzyni wpiąłem trójnik w wąż zasilający do lewego siłownika od jesieni biega elegancko, powodem mojej przeróbki był pług z przedpłużkami jak podnosiłem w oryginale to prawe ramie było troszkę nizej a teraz podnosi równo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pod ten z prawej lub z przodu, bo tylni jest na spływ oleju z gniazda 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
huard    13

acha czyli założyć na przodzie trójnik i od niego podłączyć siłownik? patrzyłem u siebie i u mnie tego z prawej wyjścia nie ma wogóle

 

acha czyli założyć na przodzie trójnik i od niego podłączyć siłownik? patrzyłem u siebie i u mnie tego z prawej wyjścia nie ma wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
huard    13

panowie mam jeszcze jedno pytanie ten przewód z przodu wychodz z pod spodu ciągnika chyba prosto z pompy i czy pod to podłączyć siłownik pomocniczy? bo tam chyba podłączają rozdzielacz poprzez trójnik do tura, chyba ze się myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj