grzegorz89tom

MF 3070 Jakiś problem z przednim napędem

Polecane posty

Witam Ponownie mam problem ponieważ w moim mf 3070 zaczoł śię odzywać napęd przedni dodam że odzywa się tylko gdy go włączam , a wygląda to tak że przy włączonym napędzie szarpie i dosyć wyraźnie słychać odgłosy stukania a nawet coś w rodzaju przeskakiwania tulejki na wale obie nowe, żeby tego było mało miesiąc temu robiłem przód w warsztacie co wyniosło 5000 zł tydzień temu zmieniłem tarcze sprzęgła i docisk 2200 zł teraz jak by tego było mało znów coś Poradzcie gdzie leży problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak też myślę nie wiem gdzie szukać problemu biorę pod uwagę zwolnice oś przednio mimo że miesiąc temu była w warsztacie i wyjście napędu ze skrzyni to może być łożysko ciężko ocenić które nasłuch*je i nie wiem, zaczne rozkręcać zwolnice i dekiel napędu od dołu skrzyni sprawdze luzy łomikiem inaczej tego raczej nie określe to może być wszystko co dotyczy napędu przedniego będę pisał jak znajdę przyczyne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie mam problem z tym moim mf 30 70 rwie zęby w przednim moście wałek atakujący i wałek podpowiedzcie co może być tego przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ale zęby na trybie czy frezy pod tulejką łączącą atak z długim wałkiem bo dwuznacznie to można zrozumieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ja osobiście dawałem wałek ataku do regeneracji i podobno oni też zajmują się dorabianiem tych kół zębatych nie wiem jakie są za to ceny ale frezy na wałku ataku zrobili w bardzo atrakcyjnej cenie. A co bo klepania tych zębów to może masz źle poskręcane łożyska w moście za duże luzy czy coś w tym stylu bo bez przyczyny tak by się nie działo. Zapytaj tu E-mail: zenito4@o2.pl Telefon: 784-056-742 lub 693-480-973

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez evolution93
      Witam.Robiony jest remont silnika i podczas rozbierania silnika wyszło ze sa 2 inne korbowody. nie wiem jak długo ten ciagnik tak pracował .Czy lepiej zmienic na takie same czy nie nie ma co zawracac sobie tym głowy? wiem ze masa ich powinna byc taka sama ale czy to w ruskim ma znaczenie.Czy mozliwe ze właśnie przez te inne korby wał na 2 panewce głownej mogł sie przytrzec poniewaz czuć wyrażny garb/uskok i sa rysy .
      i druga sprawa uszczelnienie wału od strony rozrzadu. chcac wymienic simering przy kole pasowym sa tam takie 2 podkładki jedna filcowa i cienka .do czego służy ta filcowa poniewaz rozpadła sie w rekach na czesci i w hurtowni nie ma nigdzie czegos takiego.
       
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez dawid1983
      Witam mam pytanie mam zalozona uszczelkę korkowa pod klawiaturą i tam jest cała zapocona chciałbym założyć jakaś lepszą czy są takie
    • Przez dawid1983
      Witam mam pytanie mam zalozona uszczelkę korkowa pod klawiaturą i tam jest cała zapocona chciałbym założyć jakaś lepszą czy są takie
    • Gość ja222
      Przez Gość ja222
      mam problem tego typu że gdy włączy się lewy kierunkowskaz to wszystko działa ale gdy się włączy prawy to przerywacz szybko "tyka" i świeci się tylko kontrolka kierunkowskazu w tablicy rozdzielczej ale na zewnątrz nie świecą 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj