Polecane posty

coolman111    56

To musisz mieć dobrze wiciszoną kabinę jeśli chcesz mieć radio w C-360 ;D. Ja miałem radio w C 4011, jak chodził na średnich obrotach to jeszcze coś słyszałem ;).

Jeśli chodzi o podłączenie to za bardzo nie pamiętam jak to było podłączone bo to było dawno temu. Ale to jest prosta sprawa, bo od radia masz 2 kabelki- prąd i masę. Prąd podłaczasz pod jakiś wolny bezpiecznik w instalacji, a masę przykręcasz do metalu ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    2

Cieńko to widzę, ja miałem radio w 3512. Jak byuł na niskich obrotach to było słychać, ale przy normalnej robocie to już odgłosy ciągnika totalnie wszystko zagłuszały  ::) , kabina sokólska. Tak więc radio zostało wywalone, bo to nie miało sensu.


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ja proponowałbym taki rodzaj podłączenia (jakiś przełącznik),który powodowałby NATYCHMIASTOWE wyłączenie tego radia po odpaleniu ciągnika  ;D.A tak poważnie to w życiu miałem już różne "ciekawe" pomysły ale na taki jeszcze nie wpadłem -tam trzeba byłoby chyba zamontować jakieś 200 watowe kolumny żeby cokolwiek usłyszeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

lepiej z radia w c360 zrezygnuj, kup sobie mp3, sluchawki w uszy i wtedy może cos bedziesz slyszal ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    2

Pomysł mp3 z radiem w takim ciągniku wydaje się jedynie słusznym rozwiązaniem  8)


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol5    0

a ja mialem kiedys starego blaupunkta i jeden glosnik  oraz takie duze sluchawki ktore zakladalem podczas jazdy a z glosnika na postoju sluchalem

 

bo bez sluchawek to nic nie slychac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

No jeśli tak, to możesz zamontować. Tylko teraz zadam pytanko jaką masz kabinę. Bo ja jak miałem radio w C 4011 to poszła wilgoś po kablach i sprzęt dostał spięcia :-. A miałem już lepszą (czytaj większą ;)) kabinę (nie tą orginalną blaszaną ;)), tylko że bez tapicerki. Musisz dobrze zamontować ten sprzęt aby wilgoć nie zniszczyła sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    3

Gdzie radi w 360  ;D to nie ma sensu, kup sobie mp3 playera z radiem i zaoszczedzisz czas i pieniadze i zawsze bedziesz mogl posluchac a tak to chwila moment i cos sie zepsuje, odlaczy, itd nie ma radia

No chyba ze masz ful wypas jakas kabine :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radio w 360??? a po co, nie ma nic cudowniejszego niż dzwięk silnika 60-tki <_< hehe A jak już radio to musisz mieć bardzo dobrze wygłuszoną kabinę i po za tym szczelną, bo jak się kuż dostanie to po radiu B)


. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

U mnie w 360 było tylko cb radio i zdawało egzamin ale już go nie ma i w to miejsce jest popielniczka :huh:


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kupić w komisie jakies radyjko i sprawdzić jak będzie się sprawował, a jak się nie spodoba, to można oddać z powrotem :huh:


. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

hehe radio to rzezcywiscie komfort ale i czasem zguba... mysle ze głosniki powinny byc za głowa operatora i umocowane na dachu


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

a ja znalazłem cos takiego

http://www.farmphoto.com/fpv2/message.aspx?mid=323117

 

przecierz ta kabina napewno nie jest duzo lepiej wyciszona niz kabina naglaka albo szyszki a tak wogóle na skrzyni biegów założyc jakąs blache ale tak zeby nie waliła położyc jakic materiał wygłuszający wydaje mi sie ze płyta wiórow starczy i powinnobyc ciszej.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

ale poco płytę nie lepiej maty wygłuszające z jakiegoś samochodu? i jeszcze jedno a czy jak tak się skrzynię wyłoży to nie będzie się za mocno grzała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

przecierz zetor 4011 jest prawie tym samym co ursus c-4011 tylko tyle ze ma obodowną skrzynie biegów ''komfortową'' kabine i nir które wersje miały przód i wspomaganie ale to drugie to tylkjo jakies prototypowe wersje exportowe kiedys ktos mi to mówił.

Wiec w zetorku było ok wiec w ursusie tez powinno zdac egzamin a napisałem płyta wiórowa bo wyjdzie taniej niz dywaniki ja myslałem jeszcze zeby gdzies załatwic taki filc jak jest w gumofilcach o grubosci ok 1 cm ale nigdzie nie moge znalezc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj