Skocz do zawartości

Zdjęcie

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka


53 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 17 marzec 2014 - 18:22

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka Załóż ta grubszą bo tłok może uderzać o głowicę (chociaż przy róznicy 0.1mm ta teoria wydaje mi się mało prawdopodobna ale mimo wszystko ja bym ząłozył ta grubszą dla spokojnego snu)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka Dzisiaj, 01:18
  •  

#22 Share V12

V12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:east wlkp
  • Zainteresowania:motocykle motoryzacja sprzęt audio

Napisany 17 marzec 2014 - 20:06

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka Głowice splanowane .
Na szczęście bez powikłań udało mi się wyjąć wtryski
Kupiłem uszczelki 1,4 w diesel serwis Łódź
Jutro składam
Jeszcze będę płukał blok bo gołym okiem widać na dole masę rdzawego szlamu najwięcej na ostatnim cylindrze (najdalej od pompy wody ) nalałem na noc octu moze trzochę zmiękczy ten syf i uda sie go chociaż częściowo wypłukać
pozdr
Operacja sie udała MWM żyje i nawet stwierdzam że ładniej i ciszej pracuje . Gdyby ktoś miał pytania odnośnie wymiany uszczelek lub naprawy głowic prosze pisać

Edytowany przez V12, 18 marzec 2014 - 20:30.

Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

#23 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 14 grudzień 2014 - 20:42

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Witam posiadam renault ceres 345 2001 r silnik JD silnik odpal i chodzi znakomicie, jednak gdy się nagrzeje to wkręca się wolniej na obroty niż na zimnym silniku.  Co to może być ? Dodam ze nie dawno go kupiłem filtry nie były wymieniane, raz mi się zapowietrzył po przewód paliwowy był zagięty.



#24 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2014 - 21:35

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Wymiana filtrów to podstawa w poszukiwaniu usterki jak i późniejszej diagnozy.

A jak z zapalaniem na ciepłym silniku?

 

 



#25 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 14 grudzień 2014 - 21:53

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Obejrzyj dobrze pompę wtryskową, nie idą do niej kabelki? Nie chodzi mi o cewkę gaszenia ale o jeszcze dodatkowe od dołu pompy.



#26 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 14 grudzień 2014 - 22:11

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Jutro sprawdzę i dam znać. Pozdrawiam



#27 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 15 grudzień 2014 - 17:04

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

A więc tak renówka odpala na dotyk czy zimna czy ciepła. Do pompy idą kabelki od góry i od dołu. Więc co to może być ?



#28 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 15 grudzień 2014 - 17:25

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Mam tak samo, kabelki z dolnej cewki są połączone z czujnikiem w termostacie i myślę że jest to po to by zimny silnik miał dodatkowego "kopa" dla łatwiejszego startu a gdy sie rozgrzeje to się rozłącza. Są to moje domysły, które jakby potwierdzają się w praktyce, dokładnie na jakiej zasadzie to działa, nie wiem, próbowałem "zaciągnąć języka" tu i tam ale nikt nie umiał mi tego wytłumaczyć. Jak ciągnik dobrze pali i chodzi to nie ma co szukać dziury w całym :) .



#29 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 15 grudzień 2014 - 20:26

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Hmm może i masz racje, ciekawe czy można to odłączyć żeby cały czas kopa miał ;)  Ale silnik po rozgrzaniu jest mułowaty w sensie po dodaniu gazu gdzieś ok 2 tyś obrotów , puszczam pedał silnik schodzi do niskich obrotów i znowu gwałtownie dodaje gazu i po woli się wkręca. Albo gdy rozpędzam się z pierwszego biegu dodając gazu wbijam dwójkę no i mułowato się wkręca;/

Jeszcze wymienię filtr paliwa ( tam jest jeden filtr tak ?) i zobaczę jak bedzie chodził. Podsyłam zdjęcia pompy.

Załączone miniaturki

  • pompa.jpg
  • pompa 1.jpg


#30 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 15 grudzień 2014 - 21:43

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Mam Aresa ale silnik dokładnie ten sam TRT 4045 też z 2001r, pompa wydaje się identyczna, czujnik widać na pierwszym zdjęciu nad pompą (dwa krótkie kabelki i wtyczka), możesz rozpiąć wtyczkę i zobaczysz czy coś się zmieni. Z tego silnika wyciągali do 110km, mój ma 102km a twój jest zduszony na 87km, być może stąd to odczucie ale przez neta to ciężko porównać.

Filtr paliwa jeden po prawej, puszkowy, tak jest u mnie, jest jeszcze odstojnik z siateczką na wyjściu ze zbiornika ale to pod zbiornikiem, w Twoim przypadku to nie wiem jaki masz zbiornik ale warto poszukać i sprawdzić.


Edytowany przez ptaszyna, 15 grudzień 2014 - 21:47.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka Dzisiaj, 01:18
  •  

#31 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 16 grudzień 2014 - 21:53

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Wielkie dzięki Ptaszyna ;) mam jeszcze jedno pytanie jak pokazuje ci temperaturę bliżej czerwonego czy pośrodku powinna być strzałka? przy zwykłej jeździe w moim przypadku to wwożenie bel, kiszonki itp U mnie temperatura utrzymuje się taka i nagrzewnica nie grzeje.

Załączone miniaturki

  • temperatura.jpg


#32 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 16 grudzień 2014 - 22:22

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

W Aresach są inne wskaźniki, normalnie pali się 5-6 kresek czyli ok. w połowie  trzeciej białej kreski (blisko czerwonego) jak na zdjęciu;

A470698_7.jpg

 

Doszedłeś do czegoś?


Edytowany przez ptaszyna, 16 grudzień 2014 - 22:24.


#33 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 17 grudzień 2014 - 07:10

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka U mnie jest taki sam wskaźnik jak u @adriano i muszę mu dobrze dać wycisk żeby wskazowka doszła chociaż do połowy a tak to zawsze jest wskazowka przy samym początku.

"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!


#34 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 17 grudzień 2014 - 14:16

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Filtry zamówione po wymianie zobaczę jak z tym wkręcaniem się na obroty ;) A co do temperatury to jaka powinna być bliżej czerwonego czy po środku ? Może jak jeździ się na pusto to termostat się nie otwiera bo dogrzewa silnik ? czy może być jakaś usterka ?



#35 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 17 grudzień 2014 - 15:31

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

co prawda w innym silniku, ale u nas jest tyle od początku, do połowy jeszcze nigdy mi wskazówka nie doszła

na początek dmuchanie chłodnicy, termostat i płukanka chlodnicym


Polska B

 


#36 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 27 grudzień 2014 - 22:34

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Witam problem z obrotami rozwiązany :) był zapchany filtr a na dodatek w zbiorniku było kupę syfu, przez to ciągnik dostawał za mało paliwa i był mułowaty. Co do temperatury to jeszcze tego nie ruszałem ale raz jest na środku zielonego pola raz bliżej czerwonego.



#37 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 01 styczeń 2015 - 22:09

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Co do temperatury to wczoraj ciągnąc po asfalcie swoja cereską 2 przyczepy siana ciągnik się zagotował. Na dworze była ujemna temperatura. Poziom płynu był prawidłowy. Panowie co to może być ?? Dodam że  ruch płynu w chłodnicy jest praktycznie nie dostrzegalny na niskich jak i na wysokich obrotach. Chcę ten problem rozwiązać bo jak ruszą wiosenne prace to nie bedzie czasu na naprawy. Pozdrawiam 



#38 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2015 - 08:32

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Wina może stać po stronie termostatu (bo wirniki w pompach są raczej metalowe a nie z tworzywa) pewnie się termostat całkowicie nie otworzył. Wąż w chłodnicy (ten od powrotu) był gorący czy letni?

Jak silnik jest zimny to żadnego ruchu płynu w chłodnicy nie powinno być, dopiero po rozgrzaniu się płynu (ponad 80 st.C) termostat zaczyna się otwierać i puszcza płyn na chłodnicę ale też nie wielką siłą.

Jest jeszcze najgorsza opcja że walnęła ci uszczelka (lub pękła głowica) i kompresja idzie do układu chłodzenia - wtedy też może się przegrzewać


Edytowany przez Wojtek987, 02 styczeń 2015 - 08:39.


#39 Share Adriano6270

Adriano6270

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 02 styczeń 2015 - 12:04

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Zaraz się zabieram za termostat, i oby problem stał po jego stronie bo taka głowica pewnie sporo kosztuje. Ale jak by była walnięta uszczelka to pewnie by w chłodnicy pojawiały się bąbelki powietrza?. Wieczorem dam znać co i jak.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka Dzisiaj, 01:18
  •  

#40 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2015 - 16:13

75-14 MWM d226-4 peknieta głowica lub uszczelka

Gdyby głowica była nie coś to też by szło powietrze. Jeśli nie ubywa ci płynu ani nie idzie powietrze to na 99% termostat. W temp koło 0 jeśli nawet było by zabite połowa chłodnicy to też nie powinien sią grzać. A skoro u ciebie przy lekkich pracach wskazówka jest przy czerwonym to powinien być termostat.



Podobne tematy d226 peknieta glowica uszczelka