Skocz do zawartości

Zdjęcie

z czym można siac kukurydze

2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share buncol93

buncol93

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 11 marzec 2014 - 23:04

z czym można siac kukurydze Witam chciałbym w tym roku troche przy kombinować i urozmaicić troche dietkę mućką . Sieje już kukurydze i teraz chciałbym zasiac jeszcze jakieś inne rosliny kukurydzo podobne z których będę mógł zrobić kiszonke. Chodzi mi o rośliny które będę mógł zebrac w tym samym czasie co kukurydze i które skosze sieczkarnia jednorzędową . Miałem siać sorgo ale słyszałem wiele negatywnych opinni na ten temat mysłałem też o słoneczniku ale czy urośnie mi na słabych glebach IV-VI klasa i ewnetualnie kiedy go siać żeby skosic z kukurydzą ? Czy lepiej zakiszać w jednej pryźmie razem kukurydzse i słonecznik bądź sorgo albo te trzy rośliny razem czy zrobic dla każdej rosliny odzielny kopiec? Bardzo prosze o pomoc jestem młodym rolnikiem bez doswiadczenia .

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
z czym można siac kukurydze Dzisiaj, 20:02
  •  

#2 Share Shogun

Shogun

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 85 postów

Napisany 12 marzec 2014 - 16:35

z czym można siac kukurydze Pomysł dobry ale jeżeli posiejesz razem to qq jak wybuja to może ograniczyć sorgo, słoneczniki może jakoś poradzą sobie. Dochodzi jeszcze optymalny termin zbioru, raczej każda z trych roślin ma inny. Jeżeli siejesz dużo i robisz kilka pryzm to można sie bawić i zrobić każdą z czego innego. Jeżeli jedna pryzma to chyba szkoda zachodu.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share b_radoszewski

b_radoszewski

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 09 kwiecień 2014 - 12:40

z czym można siac kukurydze Dla Łaciatych to sorgo w sumie pasuje, aczkolwiek jest to w zasadzie protoplasta kukurydzy i bardziej jako zamiennik, niektórzy mówią, że jest nawet nieco lepsze.