-
Podobna zawartość
-
Przez przemrolnik
ZETOR 7211
DaneTechniczne:
Rok produkcji: 1987r.
Silnik typu : Z7201 4cyl.
Pojemność : 3595cm3
Moc: 66km przy 2200obr./min
Pojemność zbiornika paliwa: 70L
Wysokość na kołach r28 to 265cm
Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
Udźwig TUZ to 2400KG
Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
Wom jest dobry, lekko się włącza.
Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
Plusy:
+duża kabina,
+wspomaganie,
+szerokie opony,
+zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
+trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
Minusy:
-Spalanie.
Ponowny zakup?
Oczywiście że tak.
-
Przez Dariusz123456789
Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
-
Przez Wozny186
Witam. Mam problem z moim 7211.
Odkręciła się nakrętka koła pasowego wału.
Przez co koło spadło z wału i się uszkodziło.
Rozjechałem ciągnik wyciągłem nakrętkę oraz koło pasowe ale za żadne skarby nie mogę wyciągnąć klina z wału. Jest na to jakiś patent? klin rusza się w wale jakiś 1mm ale nie jestem w stanie go wyciągnąć. Po usunięciu simmeringu widać tam jakąś blaszkę jakaś jakby osłona przeciwrozbrygowa oleju i nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania obudowy rozrządu ściągania pompy wody alternatora i całej reszty jaka tam jest. Czy ten klin powinien wyjść normalnie czy trzeba rozbierać to wszystko? Proszę o pomoc bo ciągnik chodzi przy odśnieżaniu i jest bardzo potrzebny a jeden w zasadzie klin go unieruchomił bo części już mam a poskładać nie mogę. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
-
Przez kamil000
witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
-
Przez cris10
Witam , kupię Zetora 7745 Turbo , najlepiej z jak najmniejszym przebiegiem , w grę nie wchodzą jakies odrestaurowane . Olxy itd przejrzane , nie ma nic ciekawego.
Cena jaką bym chciał przeznaczyc to maks 70 tyś zł .
Gdyby ktoś wiedział że jest gdzieś na sprzedaż , nawet takie ktore nie są w intrnecie to proszę o info .
-