Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Skrzynie w renault serii14/54 ogólna dyskusja

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam

Ostatnio po długich poszukiwaniach zachodniego ciągnika stałem sie posiadaczem Renault 75-14 . BYłem nastawiony na Fiata ale że takowego w nalezytym stanie nie znalazłem. Kupiłem to Reno

Jak wiadomo skrzynia to najdroższy w naprawach element dlatego chciał bym podyskutować o skrzyniach w tych seriach

Czyjego były producenta nie którzy twiedzą że ZF inni że MF

I ogólnie wasze spostrzeżenia uwagi ich słabe punkty

Zapraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Różne masz skrzynie, nawet masz skrzynie od Same Titan w serii .94 więc trzeba określić o czym mówimy.

Co do słabych stron to jest ich niewiele. Wady skrzyń przeważnie są spowodowane zaniedbaniem bądź już wyeksploatowaniem. Zresztą nie słychać by komuś się całkiem skrzynia posypała. Zdarzają się problemy z synchronizatorami ale na forum widać że mało takowych było.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie nowsze serie niz 14/54 mnie nie interesują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

skrzynie ZF czyli podobne jak w MF,

same zebatki sa niemal wieczne, z synchro tez nie slychac wiekszych problemow, kilku uzytkownikow zablokowalo skrzynie, kilku mialo problem z widelkami rewersu, ogolnie jesli ktos dbal i jezdzil z glowa skrzynia powinna wygladac niemal jak nowa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mf miał skrzynie Zf?? przecież słynie on z bardzo awaryjnych skrzyn szczególnie sera 30

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj