Skocz do zawartości

Zdjęcie

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 06 marzec 2014 - 15:56

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Witam
Zaczęło się tak że jakieś dziwne odgłosy w ostatnim cylindrze - odkręciłem pokrywkę zaworów a tam sucho i duży luz zaworowy spowodowany brakiem smarowania i wytarciem wałka na którym sa popychacze zaworów - gdzie i jak mogę sprawdzić czy ciśnienie jest dobre i czy być może jakiś kanał zapchany. W sumie to i w pierwszym też dość sucho ale luzów jeszcze nie ma ale generalnie widzę że nie ma smarowania klawiatury - czy może jakaś rada jak siędo tego zabrać ? pozdrawiam Krzysiek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Dzisiaj, 21:31
  •  

#2 Share tomek83

tomek83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTU

Napisany 06 marzec 2014 - 19:14

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Sżklanka popychacża żaklepany ma otwór. Prżerabiałem to samo w swoim. Chłodnica, pokrywa rożrżądu trżeba odkręcić i wysunąć wałek rożrżądu i wtedy sżklanka spadnie.

Edytowany przez tomek83, 06 marzec 2014 - 19:16.


#3 Share hemi

hemi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Wadowic
  • Zainteresowania:Mechanika, Elektromechanika

Napisany 06 marzec 2014 - 22:33

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Lub jak w naszym przypadku zacierająca się szklanka, rysy takie że olej uciekał, na szczęście gniazdo nie uszkodzone, też na 6tym.

#4 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 08 marzec 2014 - 07:33

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Dziękuję za podpowiedzi - raczej otworki nie zaklepane prędzej coś z ciśnieniem albo ze szklanką lub gdzieś czytałem że się pompy luzują w tych modelach ale zmierzyłem ciśnienie i na zimnym było 2,7 a po rozgrzaniu 1,5 nie wiem czy może to za mało - muszę sprawdzić ile ma być

#5 Share Szagi

Szagi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2014 - 13:47

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Ciśnienie od 0.8 do 4.0 ,z którego roku jest twoja rania?

#6 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 08 marzec 2014 - 20:55

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Jeszcze nie sprawdzałem na mocno rozgrzanym a co do rocznika to 93 a według licznika to 10700 mth - biegi i cała elektronika ok tylko te stuki mnie zaniepokoiły no i ten problem ze smarowaniem tej klawiaturki - chyba bedzie trzeba się zabrać za rozłożenie rozrządu i sprawdzenie szklanek i pompy

#7 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 09 marzec 2014 - 10:34

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54

Lub jak w naszym przypadku zacierająca się szklanka, rysy takie że olej uciekał, na szczęście gniazdo nie uszkodzone, też na 6tym.

- może jakiś kontakt - chciał bym porozmawiać jak to zrobić i czy dam samemu radę

Edytowany przez solty69, 19 sierpień 2014 - 20:35.


#8 Share Pawel265

Pawel265

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 kwiecień 2014 - 21:08

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 hemi wie jako to wygląda poniewaz robiliśmy to 6 dziura jest to generalnie problem tych silników wymiana szklanek dobry tani punkt sprzedazy czesci serwis deutza w łodzi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Dzisiaj, 21:31
  •  

#9 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 04 kwiecień 2014 - 21:36

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 mam pytanie, bo moja renia stuka, luzow na korbowodach niema (czytaj w główkach) ani na panewkach, tłoki też nie porysowane, ciśnienie oleju skacze, raz rozgrzana ma 0,5 a raz 2 , dodam ze jak 0,5 to stuków niema prawie wcale , dodam ze jak mi sie zatarła dwa lata temu jak mi sie zatarła wlasnie na 6 cylindrze , to po krotkim czasie zaczela skrzypec klawiatura na 6 i była zatkana dziurka w <szklance> jak wy tu koledze pisaliscie wiec sprezarka na 10 atmo , zalozylem waz na laske popychacza i cisnienie przepchało , tylko spedzalo mi z powiek co z tym opilkiem co zatkał, moze ktos z was mial taki przypadek????????
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#10 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 05 kwiecień 2014 - 07:00

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54

... co z tym opilkiem co zatkał, moze ktos z was mial taki przypadek????????


Napisz o co chodzi?
1.Chcesz go znależć? :D
2. Chcesz wiedzieć skąd się tam wziął?
Jeżeli chodzi o drugie pytanie to powiem tylko tyle nie powinien się tam znaleźć.
Jakie mogą być powody:
1. nieodpowiednia jakość oleju
2. zbyt późna wymiana oleju
3. filtr oleju, wadliwy, albo przy zbyt późnej wymianie oleju otworzył się zawór przelewowy i olej był niefiltrowany
4. zbyt długa praca silnika na niskich obrotach (niskie ciśnienie smarowania)
5. złośliwość rzeczy martwych

Trzeba dobierać odpowiedni jakościowo olej, przestrzegać terminów wymiany oleju i z każdą wymianą oleju wymieniać filtr.
Reszta to zdarzenia losowe lub zmęczenie materiału, albo złośliwość rzeczy martwych :D
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#11 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 06 kwiecień 2014 - 09:22

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 przyjacielu dbam o zmiane co 200 300 mth olej total rubia ,filtr sędziszów, to już 3 z rzędu ciągnik z zachodu więc .. heh punkty 1,2,3.mnie nie dotyczą ... opiłek to napewno z zatarcia bo na 6 cyl sie zatarł więc to blisko było..a;e czy ten opiłek mógł porysować prowadzenie w bloku wyszczerbić popychacz i dlatego raz stuka a raz nie?czy coś innego moglo sie stać. dodam ze jak mialem rozebrane wtedy ten silnik to plukalem kanały nalewając olej z wymieszany z paliwem i cisnieniem 2atm to przedmuch*jąc
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#12 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 14 kwiecień 2014 - 14:28

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Witam - wyjąłem misę z mojej Reni i okazało się że szkalnka pęknięta bo pół leżało w misce a leżała dlatego bo jak wyjmowałem szpilki popychaczy to jak by coś w środku spadło i przestało hałasować a to właśnie jakieś 2 cm z góry szkalnki - nie wiem dlaczego się urwała. Dziś rozkręcimy dalej i wyjmę wałek rozrządu i zobaczymy co z resztą :) o postępach napiszę - pozdrawiam Krzysiek

#13 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 20 maj 2014 - 06:44

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Witam dokończę post - otóż szklanki popychaczy na ostatnim wymienione. Nie było rys i ciśnienie powoli opada bo nie gubi i jest ok - tylko trochę roboty bo trzeba było zdjąć chłodnicę, odczepić od rozrządu pompy olejowe, zdjąć koło pasowe a było dokręcone na 4 śruby imbusowe które długim kluczem we dwóch trzeba było odkręcać, zdjąć pokrywę rozrządu potem misę odkrecić i wysunąć wałem rozrządu i szklanki w dół uff - kolejność składania odwrotna :) całe szczęście że nic więcej nie trzeba było robić bo myśleliśmy że może kupić nadwymiar i rozwiercać gniazda ale się obyło. Dziękuję wszystkim za pomocne rady - pozdrawiam Krzysiek

#14 Share solty69

solty69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 19 sierpień 2014 - 20:40

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54

Po kilkunastu godzinach pracy dalej brakuje smarowania tym razem już tylko na ostatnim popychaczu i zrobiłem rewolucję - przewierciłem otwór przez blok bezpośrednio do tej szklanki ( szablon dokładne wymierzenie i w dolnym położeniu szklanki) i podałem olej z czujnika ciśnienia i jest git - wszystkim polecam ta metodę - smarowanie z drugiej strony poprawiło smarowanie na reszcie popychaczy. Zastosowałem przewód hamulcowy i trójnik i nagwintowałem w bloku otworek no i jest super - no może nie tak prosto ale wszystko wyszło ok - zrobiłem kilka fotek jak by ktoś potrzebował uff pozdrawiam

Załączone miniaturki

  • 201408181217.jpg
  • 201408181218.jpg
  • 201408181219.jpg
  • 201408181220.jpg
  • 201408181221.jpg
  • DSC_1257.jpg

Edytowany przez solty69, 21 listopad 2014 - 22:02.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 Dzisiaj, 21:31
  •  

#15 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 20 sierpień 2014 - 19:57

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54 kolego solty" odezzwij sie do mnie jak mozesz moj nummer to 669 751 480 , chcialbym pogadac
znalazłem to czego szukałem ..:)))

Podobne tematy smarowania klawiatury zaworow 15554