Zaloguj się, aby obserwować  
Nowak006

John Deere 6410 Co zalozyc? Jaki bieg do jakiej maszyny? Jak jezdzic ? czego unikac?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nowak006    0

Witam!

Kupiłem ostatni John Deera 6410 (filmik jak wyglada:

) i jako ze zbliza sie wiosna a co zatym idzie prace polowe to chcialbym prosic posiadaczy podobnych maszyn o pewne informacje:

- Jakimi biegami robic w polu i z jakimi maszynyma?

- Co moge do takiej maszyny zalozyc?

- Czy jak na przod dostanie kultywator 2.10 a na tyl agregat 2.80 to da rade czy bedzie mal ciezko?

- Jakies sugestie w stosunku do ciagnika?

- Na co uwazac?

 

Prosił bym równiez o ogolne informacje na temat tego ciagnika.

P.S. Tak wiem po co kupilem ciagnik o ktory mnie mam zielonego pojecia?

Otoz popytam tu i owdzie i dowiedzialem sie ze ciagniki z tego rocznika sa praktycznie nie do zajechania, przy odpowiednich biegach i obrotak - oszczedne i podobno malo awaryjne. A ze potrzebowalem ciagnik z przednim napedem a ten egzemplarz bardzo mi sie podobal to go kupilem ;)

 

Z gory dziekuje za odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba20    15

Wszystko zależy ile masz KM i w jakiej ziemi będzie pracować i terenie czy równy czy górzysty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba20    15

No to tak samo jak u mnie ja mam Ursusa 10014H 102KM tylko że ja mam dobrze dociążony żeby lepszy uciąg mieć a co do sprzętów ja brałem pod moc wszystko w mojej galerii a co do biegów i doboru to zależy jaki bieg ma zakres prędkości bo wszystko zależy od sprzętu z jaką prędkością możesz z nim ganiać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Nie no nie porównuj Ursusa do Jelenia. Jaśko ma lepszy rozkład masy i będzie lepiej ciągnął w takich samych warunkach, do tego ma cztery przełożenia na każdym biegu więc wybór zakresu prędkości jest naprawdę duży no i można sobie bez zatrzymywania dowolnie zmieniać jak się ma mozaikę na polu.

Musisz do tego ciągnika zapiąć odpowiednie maszyny bo tylko wtedy wykorzystasz jego walory a jak będą za małe to będzie na darmo palił paliwo i nie sugeruj się polskimi ciągnikami o tej samej mocy. Widzę że masz wieszak z przodu, walnij mu jakiś sensowny balast. Ja mam sześciocylindrowy 7600 130 KM i z agregatem 5.20 spokojnie daje radę a na mojej ziemi pewnie poleciałby i z 6 m. Skrzynia faktycznie bardzo dobra ale trzeba o nią dbać. Ja np zakładam amerykańskie filtry Baldwin, Wix albo Donaldson, ta ostatnia firma robi dla JD. Olej do skrzyni który spełnia normę JDM-20 ja leję Donax TD 10W30 Shella, do silnika Rimula R4. Zapomnij o wywracaniu przyczep jeżeli współdzielisz je z innymi ciągnikami Jaśko nie lubi mieszania oleju. Nie wiem jak jest z czterocylindrowymi ale w mojej instrukcji jest napisane aby ciągnik nie pracował na jałowo z obrotami mniejszymi niż 1200. Odpalam na wolnych i jak zaskoczy po chwili zwiększam do 1200, przed gaszeniem zwalniam na chwilę na minimum i gaszę. Serwisanci mówili że wtedy silnik ma odpowiednie ciśnienie i wydłuża się jego żywotność.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

Wiem wiem slyszalem wlasnie ze olei w jelonku sie nie mieszaa z innymi. z balastem nie bedzie problemu gdyz zamiezam zalozyc przeciw wage od ursusa 360 od tura ;). Wielkie dzieki za podanie nazw olejow jak sprawdzalem to jelonek olej ma czysciutki ale zapisze je sb i przy zmianie je zakupie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Olej w skrzyni wymienia się co 1500 godzin ale filtry obydwa co 750 czyli przy wymianie oleju oraz w połowie dystansu. To że olej czysty nie świadczy o tym że nie trzeba go wymienić u mnie jest czysty do następnej wymiany, sprawdź godziny pracy. W silniku co 250 ale można przedłużyć do 300 jak się stosuje oleje tzw. Long Life. Shell zmienił teraz nazwę tego oleju do skrzyni na Spirax S4 TMX.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj