Adam-94

zapowietrzone wspomaganie Zetor 12045

Polecane posty

Adam-94    0

Mam problem ze wspomaganiem w Zetorze 12045 po zmianie serwa na orbitrol i uruchomieniu silnika 4obroty do oporu kręciło się leciutko można było jednym palcem skręcać a później widocznie się zapowietrzył bo nie można kierować jedynie na wolnym biegu i dużych obrotach próbowałem już luzować węże na siłowniku i kręcić na zgaszonym i zapalonym i kręcić do oporu na obrotach ok 1800-2000 macie może jakieś pomysły jak go odpowietrzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damo    26

u mnie w 1012 też raz się zapowietrzył orbitrol ..odpowietrzyłem go w następujący sposób ciągnik pracował na wolnych obrotach 1 osoba powolutku kręciła a ty musisz wyłapać który wąż poluzować...tylko ten wąż którym olej powinien płynąć do siłownika.... bo jeżeli poluzujesz drugi to kręcąc orbitrolen zasysasz powietrze do układu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damo    26

to dziwne tyle razy rozpoławiałem ciągnik i zawsze w ten sposób odpowietrzałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam-94    0

A może wiecie od czego ten olej ja troche pochodzi to się pieni az wylatuje ze zpiorniczka po zgaszeniu ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragon    0

W ciągnikach na oryginalnym orbirtolu odpowietrzenie powinno polegać na uniesieniu przodu lekko na podnośniku i kręceniu najpierw na zgaszonym moto do max skrętu raz w lewo raz prawo, później na odpalonym (wolne obroty) na przemian raz wolno raz szybko kierownicą do oporu i zawsze się odpowietrzy. Jeśli olej się pieni to jest do wymiany lub miesza się jak mleko w spieniaczu expresu do kawy - czyli zawór sprawdź zakładając trójnik z mano na wąż łączący pompę z orbitrolem, odpal ciągnik i koła na max musi być ok 150 - 160 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

uszczelniacz na wałku pompy przepuszcza i pompa ciągnie powietrze szczególnie jak olej zimny -z tąd piana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefan4321    0

<p>u mnie po odkreceniu wezy od tloka i ponownym przykreceniu uklad sie chyba zapowietrzyl bo ciezko sie kreci. jak to poprawic lub moze samo sie ureguluje?</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

miałem dzisiaj awarie. przetarł się wąż od siłownika. po wymianie węża koła ani w lewo ani w prawo. okazało się że brakowało oleju w takim jakby zbiorniczku wyrównawczym który znajduje się na wysokości pompy wtryskowej. po dolaniu oleju i poluzowaniu jednego z węży przy siłowniku kiera kręci się lepiej niż przed awarią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj