Skocz do zawartości

Zdjęcie

URSUS C-330 [modyfikacje]


374 odpowiedzi na ten temat

#1 Share c330ursus

c330ursus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko co jest związane z rolnictwem i mechanika ;)

Napisany 19 styczeń 2008 - 19:23

URSUS C-330 [modyfikacje] Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )

Ja zaczne:

Radio
Kontrolka hamulca
tapicerka na syficie

Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
http://www.agrofoto....image40045.html

przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_< :D
:D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
URSUS C-330 [modyfikacje] Dzisiaj, 05:49
  •  

#2 Share Igor03

Igor03

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 413 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2008 - 19:27

URSUS C-330 [modyfikacje] ja jak mialem C330 do mu kupilem nowa kabine !!!! to sie prezentowal pomalu jak Jd albo fend (zart) hehe <_<

#3 Share klusek

klusek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bolesławiec/Czastary

Napisany 19 styczeń 2008 - 19:28

URSUS C-330 [modyfikacje] niektórzy zakładają tapicerke na błotnikach

moze to dobry pomysł
"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

#4 Share wojt

wojt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk, Orzesze

Napisany 19 styczeń 2008 - 19:37

URSUS C-330 [modyfikacje] te opony wg. mnie może mieć popsikane czernidłem do opon, ja czasami tez sobie przejade to sie potem fajnie swiecą <_<

#5 Share roborolnik

roborolnik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, OFF-ROAD i militaria

Napisany 19 styczeń 2008 - 20:19

URSUS C-330 [modyfikacje] zeby opony byly az tak czyste wystarczy przejazdzka po swierzym sniegu zaliczyc pre kaluz tylko trzeba uwazac by nie wjechac w bloto bo to niszczy efekt
inny sposob to porzadna myjka wysoko cisnieniowa i odrobinka szamponu do mycia tir-ow

#6 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 styczeń 2008 - 20:28

URSUS C-330 [modyfikacje] Żeby mieć przyjemność podczas skręcania można założyć wpomaganie..... <_<

#7 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:09

URSUS C-330 [modyfikacje]

Żeby mieć przyjemność podczas skręcania można założyć wpomaganie..... <_<

Ale wtedy Ci muskuły tak nie rosną. Ja w swoim jeszcze nic nie poprawiałem. W planie mam poprawić boczne mostki tak aby ich brzegi dospawać do brzegu kabiny i ją uszczelnić ;]
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#8 Share klusek

klusek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bolesławiec/Czastary

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:12

URSUS C-330 [modyfikacje] mój wuja planuje kupic kabine albo maske błotniki i reszte ale to nie pewne (do C-360)ale ja tam wole smigać C-330 bo ona ma tylko dach i szybe przednią <_< .No i zależy jeszcze quercus ile masz do wydania??
"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

#9 Share klusek

klusek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bolesławiec/Czastary

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:15

URSUS C-330 [modyfikacje] sorki za pomyłke.Pomyliłem użytkowników c330ursus ile chcesz wydać
"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

#10 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:16

URSUS C-330 [modyfikacje] Ciapek w nowym dachu nieźle wygląda.... <_<






<----------200

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
URSUS C-330 [modyfikacje] Dzisiaj, 05:49
  •  

#11 Share Pablo16

Pablo16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Barczewa

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:22

URSUS C-330 [modyfikacje] Wstaw sobie komputer pokładowy. Co ty na to?
Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

#12 Share roborolnik

roborolnik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, OFF-ROAD i militaria

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:48

URSUS C-330 [modyfikacje] komputer pokladowy?
piekno ciapka polega na jego prostocie a taki bajer tylko to zniszczy
wiem ze to zart ale sadze ze ciapka powinno sie tak robic by zachowac jego prostote wiec duza ilosc bajerow wydaje mi sie zbedna

#13 Share Pablo16

Pablo16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Barczewa

Napisany 19 styczeń 2008 - 21:56

URSUS C-330 [modyfikacje] No żart. Ciapek super sprzęt sam ma to wiem zwinny,zwrotny,mało pali super machina.
Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

#14 Share Cichy007

Cichy007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia
  • Zainteresowania:Mechanizacja Komputery

Napisany 19 styczeń 2008 - 22:02

URSUS C-330 [modyfikacje] No a jak ciapaj to good machine <_< Wspomaganko i jakaś fajna kabinka by siętylko przydała a tak po za tym to mi się podoba.

Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR


#15 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 styczeń 2008 - 22:38

URSUS C-330 [modyfikacje] Maskę i błotniki byś pomalował na czarny matowy, a felgi popielate. Fajnie wygląda...

#16 Share Cichy007

Cichy007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia
  • Zainteresowania:Mechanizacja Komputery

Napisany 19 styczeń 2008 - 23:07

URSUS C-330 [modyfikacje] W życiu hehe. Moim zdaniem ciapek bardzo ładnie wygląda w orginalnyh kolorach.

Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR


#17 Share klusek

klusek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bolesławiec/Czastary

Napisany 20 styczeń 2008 - 07:32

URSUS C-330 [modyfikacje] ludzie jak ciapek to tylko w kolorach oryginalnych.A co do wyglądu to może pokombinuj coś ze światłami?? <_<
"... bo do ciągnika trzeba mieć zamiłowanie..."

#18 Share Patrick345

Patrick345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie,
  • Zainteresowania:Motoryzacja,

Napisany 20 styczeń 2008 - 19:06

URSUS C-330 [modyfikacje] Opony umyłem płynem do mycia naczyń i myjką pod ciśnieniem ;)
Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

#19 Share maniek1480

maniek1480

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 294 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2008 - 15:37

URSUS C-330 [modyfikacje] ja chcialem zalozyc nowa kabine bo ta co jest to masakra normalnie dziura obok dziury

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
URSUS C-330 [modyfikacje] Dzisiaj, 05:49
  •  

#20 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2008 - 16:21

URSUS C-330 [modyfikacje] A masz może jej zdjęcia ?? A co mają powiedzieć Ci co nie mają wcale :P ??
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Podobne tematy ursus 330m 330 modyfikacjie usprawnienia