Skocz do zawartości

Zdjęcie

Podorywka zimowa

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share arcy

arcy

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 24 luty 2014 - 18:18

Podorywka zimowa Witam ,

Otóż mam pytanie w tamtym roku miałem bardzo ciężki rok podorywkę zrobiłem tylko na 3 polach które które na grubo nie zaorałem na zimę

Teraz pytanie z marcu możliwe planuje wjechać do pola żeby to zaorać ładnie i pozniej przed sianiem jak coś pobronować

Możecie mi pomóż co mam zrobić aktualnie z tą podorywką ?

Pobronować i zaorać to na grubo? Aktualnie w niedziele byłem na polu sprawdzić jak to sie ma szczerze mówiąc jestem wystraszony zielono jak na łące :)

pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Podorywka zimowa Dzisiaj, 22:34
  •  

#2 Share rk1

rk1

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 133 postów

Napisany 24 luty 2014 - 18:47

Podorywka zimowa Jak masz dobry pług to od razu orka i chyba nie ms sensu bronowac od razu agregat i siew no chyba że nie masz agregatu to zostają brony.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share arcy

arcy

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 24 luty 2014 - 18:55

Podorywka zimowa

Jak masz dobry pług to od razu orka i chyba nie ms sensu bronowac od razu agregat i siew no chyba że nie masz agregatu to zostają brony.

Myślisz że Marzec ( połowa ) będzie dobrym miesiącem żeby to zrobić ? aktualnie pogoda na 16 dni nic nigdzie nie widać żeby miało sypnąć chociaż w tym roku nie było praktycznie żadnej zimy :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share rk1

rk1

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 133 postów

Napisany 24 luty 2014 - 20:04