pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

s1lent23    0

Tak to uszczelka. Tylko co do tego wspólnego miała pompa i dlaczego się zablokowała? okazuje się że jedne ze iglic na których jest przyręcana głowica jest uszkodzona i usczelka przepuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kali1209    0

Moja 60 z obciążeniem na przyczepie 1,5 tony ma problem podjechać pod małe wzniesienie na 3 jak, a z ruszeniem z 3 to już można zapomnieć tak jak by się sprzęgło ślizgało odstęp łożyska od łopatek jest dobry, kopci mocno silnik po remoncie, wymienione pierścienie wtryskiwacze dobre, rozpoławiałem go wymieniona tarcza drugiego stopnia czyżbym założył źle tarcze?, ale wysprzęgla dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A pompa wtryskowa robiona była?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kali1209    0

powiem tak pompa co w nim była rozleciała się założona jakaś stara co leżała y 15 lat w stodole u kogoś,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    189

a sprawdzałeś gdzieś tą pompę zanim założyłeś ją do ciągnika ?? na starej pompie też miał takie problemy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

Witam

Mam Problem Ponieważ po Kapitalnym Remoncie Silnika po zrobieniu 2 Mtg silnik na biegu jałowym zaczyna się dusić i gaśnie Zostały wymienione nowy Wał korbowy panewki pierścienie, tuleje i tłoki nie były wymieniane ponieważ nie było widać śladów zużycia Prosze o pomoc i dziękuje wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sprawdz pompe wtryskową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ale jak się zadusi to odpalisz odrazu :huh: a na większych obr jak się zachowuje a nic nie gdzebałeś więcej a wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Ty a nie pluje ci olejem? bład zrobilles ze zostawiles stare tloki i tuleje ciezko moga sie dopasowywac do pierscieni bo sa stare czesci wyrobione w ksztalt jajka.A nowe sa prawie idealnie okragle i to cholernie ciezko dopasowac(Przerebialem taki temat w mtz 82 i kupilem zestawy i problem z głowy) , i moga ci nowe pierscienie skrobac tuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

@sebe1033 silnik po zduszeniu odpala normalnie wtryskiwacze byly wymieniane na nowe cisnienie 165bar

@kukum Olejem chyba nie pluje

 

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Nie wiem weź go może na wyższe obroty i zobatrz co się stanie ja docierałem pierścienie w Mtz 82 przy cyklopie na 1000obr i zaczeła sie malutka migielka oleju leciec z tłumika , a poznalem dopiero po tym ze mi z puzczac olej jak maska byla cala mokra i tez wlasnie mi tak ociezale na wolnych chodzil. Ale najlepiej zapytaj sie seweryna On ma wieksza wiedze na takie przypadłosci jak ja, ja tylko pisze co mi sie przytrafiło w zyciu i tak pisze z mysla ze moge w czyms akurat pomóc.Przyłóż reke do tlumika i zobacz czy sa mokre spaliny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

Problem rozwiązany niby błachostka a ile krwi może napsuć problem był z zaworami były żle ustawione i dlatego tak się dusił dzięki za pomoc a w szczególności kukum i sebe1033 dzięki panowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daman    0

Witam, Mam problem z ursusem c360, jest tak jakby przymulona, mało zrywna i zdaje mi sie wolniejsza, co to moze być za przyczyna?, od razu mowie czarnego dymu nie puszcza, jak da sie jej gazu. Czyżby zapłon? pompa paliwowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OpGienio    3

Sprawdź pompę i...przewody od pompy do wtrysków i z baku do pompki. Może są pozapychane,to ciągnik dobrze palił ale ledwo jeżdził. Czasem tak prosta przyczyna jest skutkiem takich niedomagań silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

Odświerzam temat, jaka może być przyczyna spadku mocy  ( strasznie dymi nawet jak na pusto chodzi na większych obrotach to widać dymek(wcześniej nie miał żadnych problemów z maszynami a traz z tymi samymi maszynami nie raz trzeba redukować)) po kapitalnym remoncie silnika jak i pompy paliwowej dodam że wtryski 100% sprawne filtry czyste a co do ropy to ropa dobrej jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jaki kolor dymu czarny czy niebieski i jakie tłoki założone komora prosta czy z czubkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0
kamil181293    0

dzisiaj przy pracy zauważyłem że ten dym nie jest całkowicie czarny, jest ciemny przechodzący a bardzo jasny niebieski , pompa była po regeneracji w białymstoku to chyba jest dobrze ustawiona a bynajmniej tak mi się wydaje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj