pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

bolo12121    1

Bedziesz miał filtr zabity na obrotach nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa i traci moc


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Nie tylko filtr może być winowajcą (ps. tak z ciekawości pytam 3p ma filtr paliwa taki jak w mf 255 bo wyżej pisał ktoś że przeczyścił filtr???????) 2 lata temu miałem przypadek że jakiś syf wpadł w rurkę paliwową od zbiornika do pompki paliwa (w 3p też jest taka cieniutka plastikowa?) kilka razy miałem tak po jeździe po rowach i pocgyłościach akurat wtedy woziłem obornik na skruty przez szosę i przez rowy, a objawy były właśnie takie że obroty falowały pod obciążeniem aż po 2 dniach takiej jazdy ( a już kupiłem filter bo byłem pewny że filter) ciągnik stanoł w orce i musiałem wykręcić kraniuk paliwa i był wbity brud jakiś syf, a kiedyś ten plastikowy przewód zapchało, jeszcze kiedyś pompka paliwowa byłu nadpęknięta, tzn ktoś za mocno dokręcił przewód i głowiczka pękła to wtedy się zapowietrzał ale innym razem też w pompce był jakiś syf, także ja proponuje najpier odkręcić przewód od pompki podającej i zobaczysz czy paliwo swobodnie płynie ze zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

A u mnie na ropie nie chce chodzic tylko na opale dobrze chodzi. Ktos mi moze powie dlaczego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Opał ma niższe ciśnienie czy temperature zapłonu ( teraz nie pamiętam ) Fakt faktem lepiej chodzi w toche podjechanym silniku :D A co do tego pyrkania na wysokich obrotach, to ma to samo w MF 255. Wymieniliśmy wczoraj filtr, to z początku jeszcze gorzej chodził, później doszedł do siebie, nie wiemy czy to wina pompy wtryskowej, czy pompki zasilającej, pompka wtryskowa bodajrze nie ruszana od nowości, bo jeszcze plomby są :D Ja podejrzewam Membrane w pompce zasilającej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

wymieniłem filtr,odpowietrzyłem i chodzi jak tralala heh:)))


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Czesc. A rozciagaliscie kiedys taki filterek paliwa po wymianie?

Ja co prawda w samochodzie, po corocznej wymianie i przebiegu ok 30kkm.

Wyglada zawsze mniej wiecej tak:

1Zdjęcie0154.jpg

Zdjęcie0152.jpg

Zdjęcie0150.jpg

Zdjęcie0160.jpg

Zdjęcie0155.jpg

Zdjęcie0157.jpg

Zdjęcie0149.jpg

Zdjęcie0159.jpg

Zdjęcie0156.jpg

Zdjęcie0153.jpg

Zdjęcie0151.jpg

 

Syf jakich malo. Tankuje na ogol na BP, lub orlenie. Az strach pomyslec co by bylo gdyby jezdzic bez filtrow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

gdzie w 30 i 60 masz odstojnik??? w u 3512 jest to w 3p pewnie też jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem mój Perkins często słabnie podczas pracy co to morze być ?? :)

Gdy dawniej bez problemu radził sobie z opryskiwaczem 1500L :) .Pod górki nie górki, to teraz często się zdarza że traci w ogóle moc staje prawie :) . A po chwili wraca na parkiet :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Zacznij od sprawdzenia układu paliwowego.Filtr , odstojnik to podstawa.Kiedyś w moim MF255 miałem taki przypadek że kawałek oringa z kranika czasami blokował światło przewodu paliwowego, i tak jak Ty miałem problemy z mocą a co gorsza nie było to często i samo przechodziło.Innym razem kawałki farby z kanistra zatkały wlot do kranika.Kiedyś też miałem problem z pompą zasilającą w kombajnie , podczas pracy silnik nagle stawał.Po kilku próbach uruchomienia wyglądało na to że się zapowietrzył.Próbując odpowietrzyć zauważyłem że pompka zasilająca nie cały czas podaje paliwo.Po jej rozebraniu okazało się że jeden z zaworków nie siedzi na swoim miejscu cały czas tylko wypada z gniazda.Po zapunktowaniu zaworków bolączka zniknęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki    30

u nas kiedyś rozwozili ropę samochodami <jakby cysternami> i kupiliśmy 100l i wlaliśmy do perkinsa. Przejechaliśmy się kawałek i i mocy nie miał wcale. Później nalaliśmy z 0.25ml ropy i benzyny nakrętkę to ropa się zrobiła biała :) po wymianie ropy chodził jak ta lala.


Zetor 7340 + tur MetalFach
Zetor 5320
URSUS c-330 + tur1
3 konie na 35ha ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

kolega wyżej ma rację musisz sprawdzić układ paliwowy profilaktycznie sprawdź filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ewidentny problem z układem paliwowym - sprawdzić czy niemasz przypchamego wylotu z baku, odstojnik przy pompce ręcznej- sitko pewnie pełno syfu oraz profilaktycznie wymiana filtrów na nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Witam jak w temacie zjadlo olej mocy praktycznie zero przedmuch od wlewu oleju silnika.

Remont kapitalny 3 lata temu co umarlo ???<_<

Edytowano przez kombinator18

DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Jeśli ostatnio rzadko był używany, to mogły stanąć pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

ostatnnio uzywany dzien w dzien nawet orke robilem w lutym nie uzytkow i jakos slaby mi sie wydawal <_<

 

Sciagniecie glowic rowna sie z wymiana uszczelek ???

Edytowano przez kombinator18

DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak chodzi silnik? W sumie przy pojawieniu się takich objawów nagle są dwie możliwości... poszły pierścienie albo wypaliło dziurę w tłoku. Zdejmij kolektor wydechowy, zobacz jak wygląda wylot z głowic i jak wyglądają spaliny z poszczególnych cylindrów i które chlapią olejem. Nie rozbieraj NIC wcześniej. Tylko to.

 

Napisz co zaobserwowałeś

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

No niestety będziesz musiał wydać te 20 zł bo pod głowicę tak jak i praktycznie wszędize uszczelki się dwa razy nie kładzie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Jak chodzi silnik? W sumie przy pojawieniu się takich objawów nagle są dwie możliwości... poszły pierścienie albo wypaliło dziurę w tłoku. Zdejmij kolektor wydechowy, zobacz jak wygląda wylot z głowic i jak wyglądają spaliny z poszczególnych cylindrów i które chlapią olejem. Nie rozbieraj NIC wcześniej. Tylko to.

 

Napisz co zaobserwowałeś

 

 

 

 

Cos stuka jakby pali normalnie zrobie jak mowisz jutro ;)

 

 

I tak na piatek mecher ju umowiony ;)


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz. Możliwe że skończy się na zdjęciu jednej głowicy i wyciągnięciu jednego tłoka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Wiec tak idac od baku 1 ledwo co dymi na bialo i pluje olejem

 

2 pali na bialo w miare normalnie

 

3 tak samo

 

4 dlugo nie palilem cianika ale kopci na czarno jak diabli oleju nie zauwazylem

 

Teraz jaka wasza diagnoza panowie cool.gif


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pierwszy tłok jest zawsze od strony rozrządu. Ale na razie napiszemy po twojemu.

 

1- do zdjęcia głowica. Albo popękały pierścienie, albo zatarło je w rowkach, albo jest dziura w tłoku. Może być też wydmuchana uszczelka w stronę zlewu oleju. Jak zdejmiesz głowicę i uszczelka będzie ok to wyciągaj tłoka.

 

2- na razie nie ruszaj

 

3- na razie nie ruszaj

 

4- to kopcenie to układ paliwowy. Do wymiany lub regulacji wtrysk jeśli nie pomoże możliwe że pompa przesadza z dawką. W każdym razie pierwsze zawory i wtrysk.

 

Ogólnie na razie nie jest zle. Napisz jak to wygląda dalej.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj