zlotek

John Deere 2040 wyjście hamulców hydraulicznych przyczepy

Polecane posty

zlotek    0

Witam, założyłem hamulce hydrauliczne do mojej przyczepy, jednak po podpięciu okazuje się, że w moim JD nie ma reakcji na wciskanie pedału hamulca, odkręcałem przewód przy siłowniku i na woolnych obrotach cały czas leci olej, ale nie ma dużego ciśnienia, do tego nie ma żadnej reakcji na wciśnięcie pedału hamulca... Co może być przyczyną i gdzie szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

Nie wiem kolego jak w john deere bo mało mam z nim styczności, ale przeważnie rozdzielacz hamulca sterowany jest pompką hamulców. Czyli idzie przewód hamulcowy na rozdzielacz i może być po prostu zapowietrzony i nie działa. Sprawdź gdzie ta rurka od złącza hamulca hydraulicznego idzie i może coś wyczaisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

przejrzałem ciągnik i najprawdopodobniej nie jest to wyjście hamulców hydraulicznycn :/

 

 

na chwilę obecną sytuacja wygląda tak:

Założyłem do przyczepy d-732 układ hamulców hydraulicznych, cała instalacja jest nowa i na 100%sprawna, jednak pojawił się problem gdyż myślałem że w john deere 2040 posiadam wyjście hamulców hydraulicznych, jednak po podłączeniu okazało się że nie ma reakcji na pedał hamulca, a rurka zasilająca gniazdo wychodzi spod filtra oleju. Dodatkowo w gnieździe jest stałe i bardzo niskie ciśnienie...

Przejrzałem dzisiaj całą instalację hamulcową w ciągniku i nigdzie nie ma nic co mogłoby być powiązane z hamulcami przyczepy: Od pompy hamulcowej wychodzą dwie rurki rozchodzące się na prawe i lewe koło, idą one prosto do mostu.

Jako że poniosłem już koszta związane z przerobieniem przyczepy, chciałbym to dokończyć, mam plan żeby wziąć zasilanie gniazda z jakiegoś wolnego wyjścia w ciągniku (jest kilka zaślepionych trójników w których powinno być stałe ciśnienie), tylko muszę zastosować jakiś zawór który będzie regulował ciśnienie oleju podawanego na siłowniki hamulcowe przyczepy, najlepiej żeby zawór był sterowany hydraulicznie, wpiąłbym go pod jedną z rurek wychodzących z pompy hamulcowej i idących do tylnego mostu, wtedy działałby proporcjonalnie do wciśnięcia pedału hamulca. Jaki zawór zastosować i gdzie go dostanę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    7

Jeśli przy odpalonym silniku na normalnych obrotach na luzie wciskasz hamulec powinieneś usłyszeć delikatny spadek obrotów, przynajmniej w większości ciągników tak jest. Nie wiem czy bez oryginalnego zaworu będą działały prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

A co ma piernik do wiatraka? Otwiera się jedna sekcja rozdzielacza, silnik zaczyna działać pod obciążeniem to i obroty spadają...

Proszę wytłumacz mi o co chodzi w twoim poście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    7

Faktycznie nie do końca jasno się wyraziłem. Jeśli są hamulce hydrauliczne to najłatwiej sprawdzić właśnie w ten sposób :)

 

"Jeśli przy odpalonym silniku na normalnych obrotach na luzie wciskasz hamulec powinieneś usłyszeć delikatny spadek obrotów"

 

Jeśli już ustaliłeś że ich nie masz to obawiam się że bez oryginalnego rozdzielacza do hamulców będzie ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

kolego poprostu niemasz wyjscia na hamulce, a to pod co podpinasz to wolny spływ tak zwany.

przerabiałem to u szwagra i wkoncu stanelo natym ze kupil przyczepe z hamulcem najazdowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Zefir
      Witam , otóż jakiś czas temu zakupiłem fendta 311 lsa i zastanawiam się czy nie posiada ona wyjścia na hamulce hydrauliczne przyczepy , gdyż ma  nie parzystą liczbe wyjść   hydraulicznych co w jego wypadku wynosi 3 pary plus ta jedna która jest zamontowana bardziej z boku niż na tym panelu co są umiejscowione tamte  . I nasuwa mi się pytanie czy to nie jest wyjście hamulców hydraulicznych , mógłby ktoś wyjaśnić jak to rozpoznać lub do czego one może służyć ? 
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj