Skocz do zawartości

Zdjęcie

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share krzysztof898

krzysztof898

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie

Napisany 20 luty 2014 - 17:05

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6
Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.

Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Dzisiaj, 23:50
  •  

#2 Share podlach93

podlach93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 20:08

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 głowice dokręcałem na 200Nm a luzy 0,20 i 0,30. ile masz godzin że robisz remont? jakie masz szpilki na tych panewkach ?

#3 Share krzysztof898

krzysztof898

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie

Napisany 21 luty 2014 - 02:09

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Zegar motogodzin niewskazuje, ale już były problemy z odpalaniem i przeświecaniem się kontrolki smarowania na wolnych obrotach, takrze po wlaniu benzyny na tłoki uciekła w ciągu kilku minut tak że padła decyzja na remont, a szpilki są 10mm srednicy, widziałem podobne wartości momentów dla innego silnika czyżby w każdym jest podobna i dokręca się sróby maxymalnym momentem dla nich?

Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 


#4 Share podlach93

podlach93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2014 - 08:05

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 moment dokręcenia zależy od grubości szpilek, te 10mm dokręć na 90-100Nm wiadomo że w silniku rozbieranym kilkakrotnie te wszystkie połączenia gwintowe się osłabiają więć trzeba się spodziewać że czasami gwint może się zerwac

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Dzisiaj, 23:50
  •  

#5 Share 123p

123p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2014 - 23:12

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Ja w swoim jak dobrze pamiętam na 180Nm dokręcałem luzy 0.20 0.30 jak u kolegi wyżej :)

#6 Share tomek83

tomek83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTU

Napisany 27 luty 2014 - 22:12

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Wg wapormatika luż żaworowy O,2 ssący i wydech,
głowica 21O Nm, wał 17O Nm, korbowody 1OO Nm.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Dzisiaj, 23:50
  •  

#7 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 12 marzec 2014 - 20:58

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6 Wg niemieckiej instrukcji obsługi luz zaworowy: 0,20 mm zarówno ssący jak i wydechowy. Kontrola co 600 mth
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Podobne tematy monenty dokrecania srob glowicy renault10614 silnik d227