krzysztof898

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Polecane posty

Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

głowice dokręcałem na 200Nm a luzy 0,20 i 0,30. ile masz godzin że robisz remont? jakie masz szpilki na tych panewkach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zegar motogodzin niewskazuje, ale już były problemy z odpalaniem i przeświecaniem się kontrolki smarowania na wolnych obrotach, takrze po wlaniu benzyny na tłoki uciekła w ciągu kilku minut tak że padła decyzja na remont, a szpilki są 10mm srednicy, widziałem podobne wartości momentów dla innego silnika czyżby w każdym jest podobna i dokręca się sróby maxymalnym momentem dla nich?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

moment dokręcenia zależy od grubości szpilek, te 10mm dokręć na 90-100Nm wiadomo że w silniku rozbieranym kilkakrotnie te wszystkie połączenia gwintowe się osłabiają więć trzeba się spodziewać że czasami gwint może się zerwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Ja w swoim jak dobrze pamiętam na 180Nm dokręcałem luzy 0.20 0.30 jak u kolegi wyżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Wg wapormatika luż żaworowy O,2 ssący i wydech,

głowica 21O Nm, wał 17O Nm, korbowody 1OO Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Wg niemieckiej instrukcji obsługi luz zaworowy: 0,20 mm zarówno ssący jak i wydechowy. Kontrola co 600 mth


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj