abuk14

John Deere seria 9xx i 10xx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majs    0

@majs turbina w 1055 to "bardzo rzadki okaz" :lol: ,one wychodzily z 6 cyl wolnossacymi jednostkami.

 

 

Nie miałem wiedzy na temat seryjnych silnikach tych modeli. Wiem, że od zbyt małego dopływu powietrza również może grzać się silnik.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek74    1

Odnośnie grzania się silnika to pierwsza podstawowa sprawa poza filtrami powietrza i termostatem to trzeba przemyć wodą chłodnię bo między blaszkomi zakleja się kurzem przez co brak jest chłodzenia powietrzem. Najlepiej wykręcić ją i na zewnątrz to zrobić.

Miałem to 2 lata temu w jd 1065. Po przeczyszczeniu jak ręką odjął.Podczas sezonu co dzień trzeba sprężonym powietrzem chłodnicę traktować, ale myślę że to oczywiste.

 

A panewki one będą się troche grzały.U mnie są kalamitki i je smaruję. A przed sezonem trzeba wyjąć i oczyścić bo kanałek na smar się blokuje.Luzy kasuję przez przeszlifowanie i jest ok.

Edytowano przez Piotrek74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

akurat czyszczenie łacznie z wyjmowanie przerabiałem, wcześniej czyściłem raz na sezon i było ok a termostat jest wyjęty na stale bo też na niego najpierw padła decyzja


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy2777    0

OD czego jest wskaznik pod kierownica w kombajnie John Deere?? I gdzie powinien byc podłaczony bo u mnie jest właśnie zwinięty kabelek i nie jest podłączony ? Prosze o odpowiedz jezeli ktos wie

post-13878-0-88024000-1314905687_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

naturalnie jest to wskaźnik przyśpieszacza na przekładni bezstopniowej inaczej mówiąc przyśpieszenie lub zwolnienie na każdym biegu, PROBLEM z przegrzewaniem rozwiązany odkamieniłem chłodnice i wymyłem myjką ciśnieniową po wyjęciu z zewnątrz z pianą aktywną, do tego nowy filterek powietrza, pompa wodna była ok dziękuję za pomoc


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Słuchajcie a ta elektryczna pompka paliwowa pod zbiornikiem ma "pykać"??? U mnie zawsze po włożeniu kluczyka do stacyjki było słychać "pykanie" tej pompki które powoli ustawało. Po ostatniej zimie pompki wcale nie słychać. Kombajn przez całe żniwa pracował bezproblemowo i się nie zapowietrzał. Nie wiem czy do niej zaglądać czy tak to zostawić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzywy1616    0

Witam.Mam JD 965 z turbina i dwa problemy z nim związane.Prosze o pomoc bo nie wiem co jest.A mianowicie pierwszy problem to grzanie(gotowaniw się nawet)płynu hydraulicznego.Co moze byc tego przyczyna? Drugi z problemów to utrata mocy po jakims czasie ok 2 godzin koszenia(silnik nie chce osiagnać wyższych obrotów pod obciązeniem).

Edytowano przez krzywy1616

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

myśle że wszytskie opcje grzania zostały opisane na ostatnich 2-3 kartach tego tematu i koniec


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzywy1616    0

myśle że wszytskie opcje grzania zostały opisane na ostatnich 2-3 kartach tego tematu i koniec

Nie pytam sie o silnik bo on mi sie nie grzeje tylko o płyn hydrauliczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

płyn hydrauliczny ? chyba olej


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trigo    0

1) odnośnie utraty mocy silnika:

-sprawdzić czystość paliwa (zbiornik i filtr)

-sprawdzić ewentualne zatykanie się poboru paliwa ze zbiornika

(oba te problemy były u mnie ale w innym kombajnie)

 

 

 

2) odnośnie nieprawidłowego nagrzewania się oleju hydraulicznego

-sprawdzić filtr oleju

-sprawdź poziom tego oleju

-ogólnie sprawdzić czystość całej instalacji

o pompie już nie wspominam

Edytowano przez trigo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

Jeśli chodzi o utratę mocy to tak jak pisał Trigo możesz mieć zanieczyszczony zbiornik i filtr a odnośnie gotowania sie oleju hydraulicznego to prawdopodobnie któraś dzwignia podczas pracy nie być w pozycji "neutralnej" czyli na przykład siłownik rury wysypu mimo że już rurę złożył wciąż pracuje pod ciśnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

Słuchajcie a ta elektryczna pompka paliwowa pod zbiornikiem ma "pykać"??? U mnie zawsze po włożeniu kluczyka do stacyjki było słychać "pykanie" tej pompki które powoli ustawało. Po ostatniej zimie pompki wcale nie słychać. Kombajn przez całe żniwa pracował bezproblemowo i się nie zapowietrzał. Nie wiem czy do niej zaglądać czy tak to zostawić???

witam ja po ostatniej awarji mojego 1055 cały układ paliwowy znam na pamięc i wiem że z zepsutą pompką zasilającą (elektryczną)wszystko będzie działać tylko mogą być problemy z odpaleniem silnika po dłuższym postoju bo wtedy pompka membranowa musi zassać paliwo bezpośrednio ze zbiornika Edytowano przez Rabbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzywy1616    0

Wielkie dzieki panowie. Tak jak pisaliscie układ paliwowy miałem zawalony. Po wymianie filtra jak ręka odją. A z hydraulika moze być tak jak pisał Nickfrey bo ostatnio dzwignia rozkładania dostała dziwnych luzów. Jeszcze raz dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    29

przyczyną grzania oleju może być też niesprawny akumulator hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy2777    0

Moze ktps podesłac zdjecia jak wygłada podłaczony i do czego jest ten kabelek!OD czego jest wskaznik pod kierownica w kombajnie John Deere 952 lub inny z serii?? I gdzie powinien byc podłaczony bo u mnie jest właśnie zwinięty kabelek i nie jest podłączony ? Prosze o odpowiedz jezeli ktos wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

jest to wskaznik od przyspieszacza, podlaczony jest do silownika przy wariatorze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

racja przystawka bezstopniowa tam dochodzi podłączenie


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy2777    0

dzieki za odpowiedz ale prosił bym o foto jak to jest podłaczone ogólnie i do czego jakies zblizenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

na silowniku jest zamontowany taki czujnik z dzwigienka

zdjecia moge dac na weekend, jesli sie ta, dostane i nie zapomne :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skorpion    2

Witam.

jestem nowy w tym temacie. chciałem się zapytać. Mam do sprzedania JD 950 bez kabiny. nie wiem ile mogę go cenić. kombajn u mnie w gospodarstwie chodzi ok 12 lat koszone było ok 20 ha rocznie. ( nie chodził po zarobkach) chcę kupić coś większego i młodszego. co byście polecili? a jeśli trafiłby się ktoś zainteresowany jelonkiem to piszcie na e-maila hubert.goclowski24@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolwik129    0

Ponizej zamieszczam listę wad kąmbajnów JD z serii 9XX

- duże zużycie paliwa

- czeste awarie silników ( pekają wały)

- trudne w obsłudze i sabo dzialające sieczkarnie

- mała przepustowość ( kambajny duszą sie słoma)

- bardzo drogie częsci

- korozja

Nie polecam kombajnów tej serii. Ludzie którzy je chwala chyba niegdy nie użytkowali innych maszyn i mają srednie pojecie o kombajnach. zbożowych.

Pluszy tych kombajnów:

- czterobiegowa skrzynia biegów

- wiecej bark jest plusów

Tylko proszę nie odpisujcie ze bizon jest gorszy itp. bo to nie o to chyba chodzi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

kolego napisalem juz w tym temacie co mysle o twojej opini http://www.agrofoto.pl/forum/topic/42799-kombajn-john-deere-kupic-nie-kupic/page__st__20

jesli chcesz porownywac JD z bizonem to jestes na przegranej pozycji, sadzac ze bizon jest lepszy i mniej pali

widze ze Ty masz ogromne pojecie jesli kupiles kombajn ktory ladnie wygladal

jeszcze jedno nie w kazdym jest skrzynia 4ro biegowa, widac Twoje obeznanie w temacie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj