KrystianLS

Renault 145.14 TX TURBO (Problem)

Polecane posty

KrystianLS    8

Witam wszystkich serdecznie mam problem z Renault 145.14 TX TURBO

 

Otóż chodzi mi o zapalanie ponieważ zdaje mi się że nie chodzi on na wszystkich cylindrach a po dłuższej chwili załapują wszystkie i wtedy chodzi jak rakieta.

Przypomnę też że gdy dodam startera to jest lepiej.

 

oraz od razu po odpaleniu i w trakcie jego z tłumika wylatuje biały dym oraz gdy się rozgrzeje to jest lepiej

 

Co to może być ? Czy mogą to być wtryskiwacze czy pompa czy może coś innego

 

Piszcie w komentach :)

 

liczę na pomcoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

wyjmuj po kolei wtryski i przykręcaj je tylko do przewodów i zakręcaj rozrusznikem to się wtedy okaże czy końcówki leją czy dobrze rozpylają, jeśli będą dobrze pylić to raczej nie powinna to być wina ani pompy ani wtryskiwaczy a jakby któryś nie podawał paliwa to sprawdź go na przewodzie gdzie dobrze pyliło paliwo jeśli będzie dobrze rozpylał to wina pompy na tej sekcji a jak będzie dalej to samo to wtryskiwacz


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

po jednej tej swiecy maja ? czy zarowa jest na kazdy z 6 garow ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

żarowa jest tylko jedna, a kolega @radek ma racje z tym sprawdzeniem wtrysków (sam sprawdzisz wtryski i pompę)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

dziala Ci ten uklad podgrzewania silnika ? jezeli tak i na nim odpalasz i to sie dzieje to sprawdz wtryski . potem kompresje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrystianLS    8

Mam jeszcze małe pytanko do Was

 

Na jakim ciśnieniu ustawia się wtryskiwacze w Renault 145.14 tx turbo ?

 

Jeśli dobrze podgrzeje w bloku to załapuje prawie od razu ale biały dym pozostaje ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj