Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nie spuszczona woda z bloku


74 odpowiedzi na ten temat

#21 Share power2347el

power2347el

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2014 - 13:50

Nie spuszczona woda z bloku Witam, spóściłem olej z wodą,
odkręciłem pokrywę i zauważyłem brak jednego korka w głowicy
zdjołem mise i znalazłem ten wywalony korerk - przez niego woda dostała się do oleju.
Pytam teraz was drodzy koledzy jak włożyć ten korek?? wkleić go, wcisnąć??
Czy oddać głowicę do zakładu??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nie spuszczona woda z bloku Dzisiaj, 20:56
  •  

#22 Share denis667

denis667

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów

Napisany 25 luty 2014 - 18:47

Nie spuszczona woda z bloku Ten korek musisz lekko wbić.

#23 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1605 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 26 luty 2014 - 13:37

Nie spuszczona woda z bloku Mi kiedys tez przez ten sam brok czylikorek przeciwmrozowy woda leciala do oleju. Kupilem nowy brok bo stary sie noe nadawal, gniazdo po broku wyczyscilem a raczej wypolerowalem szczotka druciana na wiertarke i wbilem brok, trzeba go lekko wbic jak mowi przedmowca @denis667 zeby nie przebic na druga strone bo wyleci, moze nie od razu co bylo by gorsze niz jak mamy teraz wszystko na wierzchu. Do wbicia broku uzyj najlepiej czegos co ma taka sama srednice jak brok np jakis walek i z jednej strony jest rowny/plaski.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#24 Share MrPit96er

MrPit96er

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanika, elektronika, budownictwo

Napisany 25 październik 2014 - 19:32

Nie spuszczona woda z bloku

Otóż moja sytuacja wygląda tak, iż około 10 lat temu wujek wjechał do garażu ciągnikiem, spuścił wodę z chłodnicy kranikiem, niestety zapomniał on o tym który jest pod głowicą. Kiedyś ojczym spuszczał wodę z głowicy i olej. Olej który był użyty był kiepskiej jakości, ponoć jak spuszczał olej, to z olejem szła woda, po spuszczeniu okazało się, że wyleciało razem coś koło 13l, ale przecież woda nie zmiesza się z olejem. Dzisiaj oglądałem dokładnie ciągnik i okazało się, że niema nigdzie pękniecia zarówno na bloku jak i głowicy. Wlałem wodę do chłodnicy i nie kapało nigdzie, odkręciłem kurek oleju i nie leciała woda czyli jest dobrze. A więc moje pytanie brzmi czy mogło coś się stać poważnego, czy mogę spróbować uruchomić ciągnik na pych, wcześniej zalewając blok olejem ? Jeśli coś by było nie jasne, pytać. Proszę o poradę.



#25 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 październik 2014 - 19:49

Nie spuszczona woda z bloku

Niekoniecznie była pęknięta głowica, woda mogła pójść korkiem od głowicy, a jak faktycznie ciągnik nie był odpalany 10 lat,  to mogło już zardzewieć trochę w koło korka i niby jest teraz szczelne, tylko na jak długo. 



#26 Share MrPit96er

MrPit96er

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanika, elektronika, budownictwo

Napisany 25 październik 2014 - 19:54

Nie spuszczona woda z bloku

da się to po czymś poznać, jeśli tak się stało ? 



#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 październik 2014 - 19:59

Nie spuszczona woda z bloku

Przed uruchomieniem tego ciągnika trzeba i tak zdjąć tą głowicę i sprawdzić jak wyglądają tuleje i przy okazji dać tą głowicę do sprawdzenia, jeżeli poszła woda do oleju z jakiegoś powodu to mogła i dostać się na tuleje, a po tylu latach to mogą już być nieźle skorodowane.



#28 Share MrPit96er

MrPit96er

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanika, elektronika, budownictwo

Napisany 25 październik 2014 - 20:14

Nie spuszczona woda z bloku

dużo by było roboty ze zdjęciem głowicy ? poradziłbym sobie sam ?


Edytowany przez MrPit96er, 25 październik 2014 - 20:17.


#29 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 październik 2014 - 20:23

Nie spuszczona woda z bloku

Roboty to dużo nie ma, tylko skąd ja mam wiedzieć czy Ty byś sobie poradził, trzeba odpowiednio dokręcić, ustawić zawory, to nie tak hop siup zmiana d*p.



#30 Share MrPit96er

MrPit96er

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanika, elektronika, budownictwo

Napisany 26 październik 2014 - 14:24

Nie spuszczona woda z bloku

coś jeszcze należałoby sprawdzić ? może nalać kapke oleju na cylinder , przeczyścić przewody paliwowe,wymienić filtry,nalać świeżego paliwa



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nie spuszczona woda z bloku Dzisiaj, 20:56
  •  

#31 Share karolas123

karolas123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zambrów

Napisany 26 październik 2014 - 14:57

Nie spuszczona woda z bloku

Nie sciagaj głowicy, po sprawdzaj broki, czy woda ich nie powypychała, sciagnij pokrywe zaworów, sprawdz broki, jak nie powywalane to zalewaj olej i pracuj, ew jak chcesz byc super rzetelny, to wykrec wtryski, i zalej cylindry naftą, odkrec korek oleju i poczekaj az spłynie, w razie sklejonych pierscieni ruszy je.



#32 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2014 - 16:24

Nie spuszczona woda z bloku

Karolas z ciebie mechanik jak z koziej d*py trąbka, jak wypchnęło korek od spodu to jak ma sprawdzić bez zdjęcia głowicy? 10 lat nie odpalany ciągnik to wiesz jak mogą wyglądać tuleje jak poszła tam woda? Pod pokrywą zaworów masz broki? zastanów się co piszesz.       ;[  i nie w*urwiaj ludzi. 


Edytowany przez KORSARZ1, 26 październik 2014 - 16:29.


#33 Share karolas123

karolas123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zambrów

Napisany 26 październik 2014 - 16:45

Nie spuszczona woda z bloku

Sam jesteś kozia d*pa, masz w głowicy od c330 jakies korki do komór spalania? Tam coś mogło wepchnąć? Jesteś nie poważny, albo nie znasz zasady działania silnika. Skad ta woda miała sie dosytać do tych tulei? Teleportować sie tam? A jak Ty nie wiesz gdzie pod pokrywą zaworów są broki na głowicy, to juz ja Ci nie bede tłumaczył.



#34 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2014 - 17:36

Nie spuszczona woda z bloku

Puknij się w ten głupi łeb, a jesteś pewien że głowica nie pękła i woda dostała się też na tłoki? jak ten silnik ostatnio był odpalany to ty jeszcze na stojąco wchodziłeś pod szafę, odkurzacz sobie uruchom bez większych ceregieli po takim czasie a nie silnik i do tego jeszcze być może ze zardzewiałymi tulejami. Chyba wyraźnie napisałem że głowica powinna być sprawdzona na szczelność, o ile to jeszcze głowica, bo równie dobrze mógł i pęknąć blok miedzy tulejami.


Edytowany przez KORSARZ1, 26 październik 2014 - 17:41.


#35 Share karolas123

karolas123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zambrów

Napisany 26 październik 2014 - 18:28

Nie spuszczona woda z bloku

To juz żadnego korka do tulei nie wypchneło tylko głowica popekała, tuleje zardzeiwały i blok miedzy tulejami popekał? Przestań obrażać kogoś kogo nie znasz i robić jakieś awersje do wieku, bo z tego co widzę poziom dyskusji jaki prowadzisz jest równy gimnazjum. Po to w bloku i głowicy są broki by w razie zamarzniecia uszły one a nie popekał blok i głowica.  Szanse na to są 50%. Teraz jak teraz zwali głowice i okaże sie ze tuleje sa zardzewiałe to czeka go remont, a jak zdejmie i okaże sie, że nie sa zardzewiałe, to ma wysłać do Ciebie rachunek? W dzisiejszych czasach do wnetrza silnika da sie zajrzeć bez sciagania głowicy i narażania na koszty. 

Dziwi mnie jednak ze Tobie te korki z głowicy zniknęły tak szybko.



#36 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 26 październik 2014 - 18:38

Nie spuszczona woda z bloku

Jeśli  ktoś  radzi  uruchomić  silnik- w  którym  prawdopodobnie  woda  poszła  do oleju-  po  10  latach  ,  bez  sprawdzenia stanu  tulei , to  uchowaj  Boże  od  takich  porad  :P .

Radziłbym  zdjąć głowicę  i  oddać do  sprawdzenia  , jak pisze @korsarz

Ja odkręciłbym  też miskę  i  sprawdził  stan  wału 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#37 Share MrPit96er

MrPit96er

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanika, elektronika, budownictwo

Napisany 26 październik 2014 - 20:23

Nie spuszczona woda z bloku olej też należałoby pewnie wymienić, a więc moje pytanie, to jaki olej by był najlepszy? ile go tam wejdzie, i jeśli chodzi o olej silnikowy to który superol kupić i ile trzeba wlać?

#38 Share wujekk110

wujekk110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie - Łuków
  • Zainteresowania:mechanizacja , hodowla bydła

Napisany 26 październik 2014 - 20:59

Nie spuszczona woda z bloku

Ja Ci radzę tak samo jak "mariuszd93", odkręć miskę olejową i panewkę wału korbowego,jeśli pod penewką na wale zauważysz ślady rdzy, wówczas nie próbuj uruchamiać śilnika.



#39 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2014 - 21:43

Nie spuszczona woda z bloku

To juz żadnego korka do tulei nie wypchneło tylko głowica popekała, tuleje zardzeiwały i blok miedzy tulejami popekał? Przestań obrażać kogoś kogo nie znasz i robić jakieś awersje do wieku, bo z tego co widzę poziom dyskusji jaki prowadzisz jest równy gimnazjum. Po to w bloku i głowicy są broki by w razie zamarzniecia uszły one a nie popekał blok i głowica.  Szanse na to są 50%. Teraz jak teraz zwali głowice i okaże sie ze tuleje sa zardzewiałe to czeka go remont, a jak zdejmie i okaże sie, że nie sa zardzewiałe, to ma wysłać do Ciebie rachunek? W dzisiejszych czasach do wnetrza silnika da sie zajrzeć bez sciagania głowicy i narażania na koszty. 

Dziwi mnie jednak ze Tobie te korki z głowicy zniknęły tak szybko.

 

Człowieku nie wiem którędy poszła woda, ale poszła, owszem są korki i teoretycznie powinno je wypchnąć, tylko często i gęsto rozwala blok też.

Jak wymiana uszczelki to są u ciebie straszne koszty, to ja mogę za nią zapłacić.

Samo radzenie uruchomienia silnika po tylu latach ot tak sobie to już trzeba być kompletnym już nie powiem co. NIE NO TAKI JASNOWIDZ JAK TY TO PEWNIE ZAJRZY DO WNĘTZA SILNIKA BEZ ROZBIERANIA.
 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nie spuszczona woda z bloku Dzisiaj, 20:56
  •  

#40 Share karol210

karol210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 332 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 26 październik 2014 - 21:46

Nie spuszczona woda z bloku Olej nie chroni od rdzy tak samo jak smar,ma tylko ,,zapobiegawcze" działanie. Gdy ktos lubi mechanike i natknął sie na zanurzone w oleju lub w smarze po ... x...ieciu latach moze doświadczyć ślady rdzy lub kupę rdzy.Taki silnik to moze byc juz złom jesli tam woda byłą na wysokosi wału.

PS: Wysadzilo mi w. c360 blok od strony ponpy i 4 głowice czy mogło rowniez peknac miedzy tulejami czy to maloprawdopodobne? bo nie wiem czy kupować głowice i spawac blok.Prosze o rady,ja rowniez doradzalem jak tylko mogłem na forum

Edytowany przez karol210, 26 październik 2014 - 21:48.


Podobne tematy spuszczona woda bloku