Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 103.14


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kazio

kazio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 17 styczeń 2008 - 21:49

Renault 103.14 Planuje kupic ciągnik Renault 103.14 co myślicie o tym ciągniku jak ze spalaniem, częściami i ogólnie czy polecacie ten ciągnik??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103.14 Dzisiaj, 11:29
  •  

#2 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2008 - 21:51

Renault 103.14 Przenoszę do działu "inne ciągniki"

#3 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 10 sierpień 2008 - 22:17

Renault 103.14 Trzeba ruszyć ten dział ^_^

Na forum chyba jest kilku użytkowników Renówek mocy 90-100KM więc ponawiam pytanie odnośnie spalania. Zaczynają sie prace pożniwne więc zalejcie do pełna zbiorniki i zróbcie jakieś pomiary dla potomnych ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103.14 Dzisiaj, 11:29
  •  

#4 Share slav

slav

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CSW ŚWIECIE KUJ-POM

Napisany 21 sierpień 2008 - 20:13

Renault 103.14 ja mam 113-14 , pali mało , wręcz niesłychanie mało. W zeszłym roku mierzyłem to w pługu paliła 14l/ha lub 10/h. silnik mam MWM ale jakiś taki leniwy jest, nie ma tego hardu ducha - szczególnie słabo pod górki ciągnie. tak wiec z jakims john deerem na wyścigi w pola wogóle nie startuje- za to w spalaniu bardzo chętnie ;))). Co naprawiałem ? pompe wtryskową - mysłałem ze to polepszy uciąg na wyższych biegach, oraz pompe hydrauliczna bo poprzedni własciciel zaniedbał stan oleju. naprawiałem jeszcze pompki hamulcowe. najdrozsza z tego była pompa hydrauliczna 1600 zł , 150 zł za zbadanie i wymiane jakiejs gumki pompy wtryskowej, a hamulce to dosłownie grosze.
Na liczniku mam przeszło 12000 mtg ale jak kupiłem to niedziałał- sam jestem ciekaw ile ma
Innych częsci nie kupowałem i cen nie znam. Czy warto kupić ? Nie wiem duży wybór - trudny wybór - to tak jak samochodami.

pamietam jakies 3 lata temu do sasiada przyjechał tir z paliwem , zawracał na podwórku i utchnął, probówał go wyciągnąć 80 z przednim i 60 , nakopali naryli -naczepa tylko weszła po osie a renia to nawet kółkiem nie obruciła

#5 Share Karq

Karq

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Centrum ;)

Napisany 13 grudzień 2010 - 22:27

Renault 103.14 Osobiscie spedzilem na tym ciagniku dosc duza liczbe godzin, nie jestem jego wlascicielem ale z tego co zauwazylem:
+ dosc niskie spalanie
+ dosc wydajna hydraulika (praca z turem Feuchaux F2 przebiegala dosc sprawnie)
+ trzypunktowy uklad zawieszenia (bardzo wydajny jak na ta moc)
+ duzo przemyslanych rozwiazan (nie pytac o szczegoly:))
+ silnik MWM chyba niezawodny, przynajmniej w tym egzemplarzu
+ dosc komfortowy
+ malo elektroniki
+ dosc dobry uciag i odpowiednia moim zdaniem co do mocy masa
+ dosc sprawny w pracy z ladowaczem czolowym
+ cena takiego ciagnika zazwyczaj miesci sie w granicach przyzwoitosci i jest dosc kuszaca
- dosc wysoki (stabilnosc zestawu nie zachwyca)
- kabina malo przestronna (w zasadzie jedno osobowa)
- dosc drogie czesci (nie ma problemu z ich zdobyciem)
Generalnie jak na ciagnik powstajacy w latach juz 80 dosc przemyslany i napewno innowacyjny!
A tak poza tym to stadnardowo duzo zalezy od poszczegolnych egzemplarzy, utrzymania... Ogolnie polecam ten Ciagnik!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103.14 Dzisiaj, 11:29
  •  

#6 Share icztery

icztery

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2011 - 19:37

Renault 103.14

ja mam 113-14 , pali mało , wręcz niesłychanie mało. W zeszłym roku mierzyłem to w pługu paliła 14l/ha lub 10/h. silnik mam MWM ale jakiś taki leniwy jest, nie ma tego hardu ducha - szczególnie słabo pod górki ciągnie. tak wiec z jakims john deerem na wyścigi w pola wogóle nie startuje- za to w spalaniu bardzo chętnie ;))). Co naprawiałem ? pompe wtryskową - mysłałem ze to polepszy uciąg na wyższych biegach, oraz pompe hydrauliczna bo poprzedni własciciel zaniedbał stan oleju. naprawiałem jeszcze pompki hamulcowe. najdrozsza z tego była pompa hydrauliczna 1600 zł , 150 zł za zbadanie i wymiane jakiejs gumki pompy wtryskowej, a hamulce to dosłownie grosze.
Na liczniku mam przeszło 12000 mtg ale jak kupiłem to niedziałał- sam jestem ciekaw ile ma
Innych częsci nie kupowałem i cen nie znam. Czy warto kupić ? Nie wiem duży wybór - trudny wybór - to tak jak samochodami.

pamietam jakies 3 lata temu do sasiada przyjechał tir z paliwem , zawracał na podwórku i utchnął, probówał go wyciągnąć 80 z przednim i 60 , nakopali naryli -naczepa tylko weszła po osie a renia to nawet kółkiem nie obruciła

Kolego mam renault 120 14 i tak sie zastanawiałem co jest, ze moja renata taka leniwa i miałem coś z tym robic ale widze, ze to nic nie pomoże

Podobne tematy