Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomn95    51

Rozdzielacz zrobiony wszystkie oringi itp wymienione. Chcialem sprawdzic dlaczego podnosnik mi opada i czy jest to wina rozdzielacza. Podlaczylem silownik pod wyjcie hydrauliczne i podnioslem na nim agregat nie opadl ani o mm czyli rozdzielacz sprawny, winny tlok i cylinder. Kupilem wiec nowe i do tego jeszcze pierscienie. Zlozylem to wszystko w taki sposob aby laczenia piescieni mijaly sie co 90* nalalem ropy i po jakis 10 min zaczal cieknac olej co dziwne tylko w jednym miejscu. Nowe czesci niby najlepsze z mozliwych a jednak niesprawne. Co waszym zdaniem zrobic? Toczyc na tloku rowek pod uszczelniacz specjalny do hydrauliki? Czy cos innego zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51
Napisano (edytowany)

Ale szybko opada jak jade z opryskiwaczem to co chwila trzeba podnosic i nie tylko w pracy z nim. A te uszczelniacze nic nie dadza?

Edytowano przez tomn95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Rozdzielacz zrobiony wszystkie oringi itp wymienione. Chcialem sprawdzic dlaczego podnosnik mi opada i czy jest to wina rozdzielacza. Podlaczylem silownik pod wyjcie hydrauliczne i podnioslem na nim agregat nie opadl ani o mm czyli rozdzielacz sprawny, winny tlok i cylinder. Kupilem wiec nowe i do tego jeszcze pierscienie. Zlozylem to wszystko w taki sposob aby laczenia piescieni mijaly sie co 90* nalalem ropy i po jakis 10 min zaczal cieknac olej co dziwne tylko w jednym miejscu. Nowe czesci niby najlepsze z mozliwych a jednak niesprawne. Co waszym zdaniem zrobic? Toczyc na tloku rowek pod uszczelniacz specjalny do hydrauliki? Czy cos innego zrobic?

 

Jeśli kupujesz musisz sprawdzić, jaka szczelina pozostaje po ściśnięciu pierścieni na tłoku, kupując nowe napotkamy na takie, które już fabrycznie są do wyrzucenia i nie nadają się do montażu. Druga sprawa wszystkie oringi i uszczelnienia muszą być pierwsza klasa.

 

Wymieniałeś oring pod cylindrem?

 

Co do trzeciego rowka. Można dotoczyć nowy lub kupić oryginalny od C-335. Tu zdania są podzielone, problem tkwi w otworze przelewowym w cylindrze, który wcześniej lub później zniszczy uszczelniacz. Jednakże trzeba to podkreślić taki uszczelniacz pomoże z całą pewnością. Co do otworu trzeba pomyśleć jak go się pozbyć.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Pozbyć  sie  go nie  mozna  , bo jest  potrzebny  , 

Trzeba  tylko  złagodzić  krawędzie otworu  - to nieco przedłuży  żywotność gumowego  uszczelnienia 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

A jesli zamiast gumowego zaloze taki niebieski z tworzywa powinno byc lepiej. Wkladalem pierscienie na sucho i tlok i po wyjeciu prawie dookola kazdy jest calkiem porysowany a w niektorych tylko cienki pasek rys a wyzej taki jaki byl przed wlozeniem i tedy pewnie puszcza olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817
Napisano (edytowany)

...

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51
Napisano (edytowany)

Juz dawno widzialem te zdjecia:)

Od denka cylindra nie chce dawac uszczelniacza zeby mi go nie wyrywalo i zeby opilki z oleju go nie rwaly. Pierwsze beda 4 pierscienie a pozniej rowek na ten uszczelniacz. Tylko zastanawiam sie czy lepszy ten czarny czy niebieski?

A te dziury w cylindrze tylko wygladziles tak?

Edytowano przez tomn95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Tam opiłków nie będzie bo niby skąd? masz filtr na zasilaniu przecież i one nic nie wyrwą. Jak byś tam miał opiłki to już by dawno było po rozdzielaczu :) W C-360 nie ma pierścieni są same uszczelniacze i jest ok.

To co może go wyrwać to tylko ten otwór, u mnie te otwory zostały sfazowane pogłębiaczem stożkowym i wyszlifowane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak dobrze pamiętam to w c-360 jest jeden pierścień na dole tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Masz rację, zapomniałem o nim są dwa uszczelniacze i jeden pierścień  :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

witam panowie mam problem  w w czerwcu zakładałem dodatkowy rozdzielacz w c-330 i na odwrót podłączyłem nie wiem czy to miało znaczenie wgl po 2 dniach zrobiłem jak trzeba  i po tygodniu sianokosów wyrzuciło mi oringi na pompie. wymieniłem oringi i to znów wyrzuciło. zawór tu przy dźwigni od podnośnika mam poluzowany ile tylko można. i jeżeli mam na dodatkowym rozdzielaczu ustawione wysokie ciśnieni to ten olej przeleje się w rozdzielaczu pod siedzeniem czy pompa bije i nie może przebić? a i pompa głośno chodzi. w czym może być problem? rozdzielacz mam podpięty tak jak ten co powinien być na błotniku tylko sam rozdzielacz jest innego typu


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

witam panowie mam problem  w w czerwcu zakładałem dodatkowy rozdzielacz w c-330 i na odwrót podłączyłem nie wiem czy to miało znaczenie wgl po 2 dniach zrobiłem jak trzeba  i po tygodniu sianokosów wyrzuciło mi oringi na pompie. wymieniłem oringi i to znów wyrzuciło. zawór tu przy dźwigni od podnośnika mam poluzowany ile tylko można. i jeżeli mam na dodatkowym rozdzielaczu ustawione wysokie ciśnieni to ten olej przeleje się w rozdzielaczu pod siedzeniem czy pompa bije i nie może przebić? a i pompa głośno chodzi. w czym może być problem? rozdzielacz mam podpięty tak jak ten co powinien być na błotniku tylko sam rozdzielacz jest innego typu


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekd91    3

Kolego ja mialem tu problem przed tobą, tylko na podstawowym rozdzielaczu tez mi wypychalo oringi zawiozłem do mechanika i powiedzial ze pękła jakas sprężyna i jak tworzylo sie ciśnienie max to nie dawali na przelew tylko dalej pompa tworzyla ciśnienie. Ma mi to zmontować wyczyścić i zobaczymy jak to bedzie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Przy  dźwigni  podnośnika  nie  ma  zaworu  , zawór  jest  po drugiej stronie  rozdzielacza .

Zawór  w  podstawowym  rozdzielaczu , odpowiada  za  cisnienie w całym  układzie , bo  dodatkowy rozdzielacz  podłączony jest przez  podstawowy 

To że  wypycha  gumki- to najprawdopodobniej  wina  zbyt  dużego  cisnienia


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie jesteś tu nowy także chłopie napisz o co Ci chodzi - bo to, co obecnie naskrobałeś to ... szkoda słów?!?

Co to za rozdzielacz? Gdzie podłączony i jak? Do czego ten rozdzielacz służy? - bo to temat o podnośniku. Im więcej napiszesz tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś Ci pomoże.

 

Skoro pompa "bije" i głośno chodzi to świadczy niezaprzeczalnie, że masz przytkany powrót.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

Rozdzielacz od jakiejś ciężarówki wymontowałem i służy do owijarki a jest podłączony tymi przewodami co i orginalny na błotniku


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

To pewnie trzeba zajrzeć do rozdzielacza.


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekd91    3

No tez wlasnie podaje swoj przykład sterowanie ciśnieniem jest w głównym rozdzielaczu u mnie byla peknieta sprężyna przez co nie puszczali mi ciśnienia na przelew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

Może tak być a jeszcze powiecie mi czy jeżeli podnośnik mam np. Na 100 bar a rozdzielacz dodatkowy na 110 to jest tam jaki zawór któy puszcza odpowiednio olej czy przelewa się tu gdzie ma lżej?


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Tak przelewa  sie  tu  gdzie  ma  ustawione mniejsze  cisnienie .

Co  do  sprężyny  - to gdyby była pęknięta  , to  przelewałoby  sie  na  małym  cisnieniu .

Jak  nie  przelewa  to  za  bardzo podparta sprężyna  [ w  starym  typie  rozdzielacza  - za dużo podkładek ,  w nowym  typie  za mocno skręcony]


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekd91    3

No tak tylko fabrycznie nie ruszane bo od nowości ciągnika plomby byly wiec nic nie bylo kręcone..tylko wymieniana pompa. Mechanik to ogarnia mowi ze ma być dobrze.
No tak tylko fabrycznie nie ruszane bo od nowości ciągnika plomby byly wiec nic nie bylo kręcone..tylko wymieniana pompa. Mechanik to ogarnia mowi ze ma być dobrze. A moze tez tam ta kulka wypadla i robila jako te dodatkowe podkladki jak pekla sprężyna
.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

Nie ma żadnych podkładek to z lewej czy prawej strony trzeba patrzeć z tym zaworem bo znajomy to coś z lewej stony jakąś śrubą kombinuje


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Po przeciwnej  stronie  dźwigni  sterującej podnosnikiem , czyli patrząc  od  tyłu traktora-  z lewej

 

Śruba  na  klucz  24  , lub  w starszych  wersjach na  śrubokręt 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lipa20000    3

siemanko powiedzcie mi czy regeneruje ktos podnosniki całosc komplet najlepiej na wymiane ramiona tłok rozdzielacz pompa jak to robił pan Tomasz Łapa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj