tomek912e

Ursus 912 zwolnica problem

Polecane posty

black_shadow    51

przed wymianą włączysz stoper i nam napiszesz jak czasowo to wygląda :) ...idą uszczelki talerzy zwolnicy ewentualnie uszczelka pokrywki uszczelniacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

witam wczoraj po pracy zdemontowałem zwolnice a dziś  wymieniłem wszystkie uszczelnienia gdzie może się olej dostawać w zwolnicy 2 uszczelnienia i w tylnym moście jedno uszczelnienie i teraz już olej nie będzie się lał i już po robocie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziu914    0

witam wymieniałem ostatnio kosz satelit i hamulce w ursusie 914. Rozkręciłem zwolnice zdemontowałem kosz założyłem nowy skręciłem wszystko ładnie się obracało ale gdy założyłem zwolnice na tylny most nie mogę jej przekręcic. Tarcze hamulcowe założone prawidłowo, rozpieraki popuszczone także koło raczej nie jest zahamowane.Jak myślicie co może być przyczyną? Czy jakiś błąd popełniony podczas zakładania mógł to spowodować? Dodam że na drugą zwolnice mogę przekręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

prawdopodobnie hamulce trzymają , już słyszałem o zamontowaniu nowych hamulców a potem nie szło obrócić zwolnicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziu914    0

Te tarcze ciężko było założyć na wałek. Co radzicie założyć koło i próbować jeździć czy rozkręcać zwolnice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz779    1
Napisano (edytowany)

Witam, czytałem ten temat, chcę się tylko upewnić. Wymieniłem uszczelniacz w zwolnicy ( zetor 8111), zakładam zwolnice i nie mogę nią zakręcić. Druga chodzi normalnie, ta ani drgnie. Hamulce poluzowane, dalej nic. Czy mimo wszystko hamulce dalej trzymają? ( tarcze hamulcowe nie były wymieniane.)

Edytowano przez mateusz779

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemqs    0

chłopaki mam pytanie do was, w wyjściu zwolejnicy na piastę widać zmielony metal ala grafit , wiadomo jazgot podczas hamowania i ruszania wygląda na to ze to łozysko pierwsze od kola siadło i trochę piasty jakby zjad ło jak się zabrać za rozkręcanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Normalnie, zdejmujesz koło i rozkręcasz, wiesz jak zdjąć czy też mami Ci powiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr89    49

Witam
Wczoraj zmieniłam wszystkie uszczelniacze w zwolnicy od 1634, dziś przykręciłem zwolnice do mostu i nalałem olej.
Po chwili cały olej ze zwolnicy zaczął wyciekać na łączeniu pochwy z piastą. 
Jaka może być przyczyna? I mam pytanie jak składacie zwolnice ? Bo ja nabiłem nowy simering do pochwy, a piastę z osia postawiłem na szpilkach na betonie i pochwę od góry na nią nałożyłem. Czy mogłem w ten sposób zepsuć simering ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Przyczyna jest prosta, źle złożyłeś :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Remontuje hamulce i mam problem bo wszystko ubrudzone w oleju było.Uszczelniacz w moście twardy więc go wymienię ale widzę że w mechanizmie różnicowym jest luz na koronce w którą wchodzi półoś .Czy tak ma być bo wydaje mi się że nie.Co ewentualnie mogło się popsuć  bo samo łożysko w zwolnicy chyba nie utrzyma wałka i dlatego wyciek.Uszczelniacz w zwolnicy dobry więc od tej strony nie ma wycieku.Jeszcze muszę wymienić uszczelniacz od strony koła bo był luz na łożyskach stożkowych.Zwolnica stary typ,czy jak będę zbijał łożysko zewnętrzne to nie rozbije tej pokrywy na cztery śruby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam problem z U 1634 .Często puszcza nam olej na zwolnicy było już robione to ze dwa razy na koło..,zawsze wymiana łożyska i simeringu...Po jakimś czasie użytkowania ciągnika problem wraca i zaczyna znowu olej kapać na felge...Na co trzeba zwrócić uwage,w jakiej kolejności składać prosze o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Sprawdzałeś czy wałek nie jest krzywy? A może odwrotnie zakładasz uszczelniacz?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesiu19911    25

Witam. Pierwszy raz rozebralem zwolnice tylna w swoim Zetorze 8011. Mam pytanie jak ustawic luz lozysk stozkowych polosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75
Dnia 24.08.2018 o 02:37, Lesiu19911 napisał:

Witam. Pierwszy raz rozebralem zwolnice tylna w swoim Zetorze 8011. Mam pytanie jak ustawic luz lozysk stozkowych polosi?

Luz ustawia się za pomocą podkładek regulacyjnych.Można kupić różnej grubości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez navara
      Jak odkrecic zwolnice stanolem na tym zabezpieczeniu co trzymam srubokretem w lewo w prawo to sie odkreca ??

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj