Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
J4reck1    3

Witam

Narodziła sie potrzeba przedniego TUZ-a w naszej forterze 11441. Jednakże zetor posiada tylko 4 wyjścia hydrauliczne lub inaczej 2 sekcje. Jest to teraz tak optymalnie ale niestety TUZ zabierze dwa wyjścia i pozostała para to zdecydowanie za mało dlatego proszę was o poradę. Czy jest jakieś podłączenie możliwe z rozdzielacza bezpośrednie czy z innego miejsca nie podpinając się pod te wyjścia. Albo jak nie ma takiej opcji czy istnieje jakiś tani sposób na dorobienie 1 lub 2 par sekcji dodatkowo wiecie Panowie tak w granicach rozsądku bo jeżeli mam wydać więcej kasy na hydraulikę niż na TUZ-a to mija się z jakimkolwiek celem...

Liczę na pomoc i porady

 

 

 

Pozdrawiam J4reck1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13
Napisano (edytowany)

Najtaniej bedzie dać przy rozdzielaczu lub przy wyjściach hydrauliki przy jednej sekcji trójniki dwa przewody na sekcje dwa na tuza i załozyć zawór na przewodzie od tuza wtedy jak zakręcisz zawór tuza to bedziesz mógł korzystać z sekcji jak odkręcisz zawór i nic nie będzie podłączone pod tą sekcję to bedziesz sterował właśnie przednim podnosnikiem. Jedyny minus to ze nie bedziesz mógł korzystać jednocześnie z tuza i obydwu sekcji (albo tuz+sekcja albo 2sekcje bez tuza)

Dorobienie dodatkowego rozdzielacza 2-sekcyjnego na linki i dźwigienki na tanich ale dobrych częściach to koszt około 1000-1500zł

oryginalny kompletny dodatkowy rozdzielacz do proximy,forterry 5-6tys zł

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Za 800 zł można już kupić rozdzielacz dwusekcyjny z linkami i joyem. Wpinasz się w obwód za pomocą trójników, zakuwasz węże, zakładasz euro złącza i gotowe. Tylko musisz znaleźć fajne miejsce na joystick ;-)


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
J4reck1    3

Ten pomysł mi się podoba :) żeby wpiąć rozdzielacz do sekcji tylko dla mnie joy nie pasuje do hydrauliki lepiej jakieś dźwignie jak są w oryginale . Ale zda to egzamin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Nie wpinaj się w sekcje istniejącego rozdzielacza tylko niezależnie pomiędzy pompą a starym rozdzielaczem. Wszystkie ładowacze czołowe tak chodzą ;-). No jeśli znajdziesz rozdzielacz z dźwignią i linkami to ok, ale jeśli nie to lepiej weź joya, bo inaczej będziesz miał rozdzielacz w kabinie jak w trzydziestce :P


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
J4reck1    3

wiesz można pobawić się w elektrozawory jeśli się nie mylę tylko wtedy wyjdzie trochę drożej ale wygodniej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Tak jak napisałem koszt dodatkowego rozdzielacza to 1000-1500zł szukając rozdzielacza trzeba patrzeć na jego przepływ zeby nie był mniejszy niż w pompie zamiast joysticka po prostu kupujesz dźwigienki ale za 2 zapłacisz tyle co za joystick wpinasz się szeregowo w hydraulikę najlepiej jak by rozdzielacz był do tego przystosowany. Do kosztów doliczyć trzeba dorabianie przewodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

ja mam rozdzielacz z dżojem założony między pompę a ten oryginalny rozdzielacza tak jak @raczo opisuje i swietnie chodzi a do tuza zapinam pług do śniegu to podnoszenie i obrót prawo/lewo mam bez odrywania ręki świetna sprawa i polecam takie rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

rozdzielacz masz zwykły czy z dodatkowym wyjściem na zasilanie kolejnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

najlepiej kup rozdzielacz od tura do frotki z funkcją pływającą wpina się go zaraz za pompą hydrauliczną ( od tura do frotki jest z dużym przepływem oleju) jak kupisz jakiegoś chinola to będzie olej dławił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez nokia01
      Witam wszystkich na forum. Mam problem i mam nadzieję że, mi w tym pomożecie. Zetor forterra  ma ciężko podczas prac z maszynami- brak mocy uciągu. Przebieg około 1700 mtg, nie kopci,zapala bez problemu.
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj