piotr-sss

JD 6110 nie działa WOM

Polecane posty

piotr-sss    0
Napisano (edytowany)

Nie włancza mi się napę WOM i nie wiem co robić, :( a jak podłącze prąd (plus i minus) bezpośrednio do cewki załąćzającej to wałek się załańcza, co zrobić sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nie znalazłem problemu, włącznik także sprawdziłem , posiadam skrzynię Power Quad ,

Pomocy!!!

Edytowano przez piotr-sss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denis1997    0

Ja nie jestem mechanikiem :/ ale ojciec ma warsztat samochodowy i rolniczy więc też ludzie się wkurzali że wszystko sprawdzili i nie działa :) jak sie nie myle to koło dwumasowe ale nie wiem ;) jak przyjedzie spytam sie go i Ci napiszę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hahaha "koło dwumasowe" i naprawa WOM'u.... masz mistrza :D

 

Kolego sprawdz dokładnie włącznik i jak się da przewody może coś zaśniedziało i nie styka tak samo przy cewce popsikaj popraw styki może kabel się przerwał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak działa "na krótko" to na pewno nie trzeba go rozkręcać.

Napięcie na włączniku jest? Wychodzi z niego po włączeniu?

Ciągłość przewodu od włącznika do wtyczki cewki sprawdziłeś? Sprawdzaj złącza przez które przechodzi ten przewód, tam może być przerwa.

Sprawdź czy masz napięcie względem masy we wtyczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR-SS    0

Do włącznika dochodzi prąd,a wyłącznik rozłączając prąd załancza prąd, Tylko problem w tym że te przewody nie idą prosto do cewki tylko do jakiegoś sterownika

 

Jak jest ktoś w stanie znaleźć mi schemat układu elektrycznego WOM u to był bym bardzo wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr-sss    0