piotr-sss

JD 6110 nie działa WOM

Polecane posty

piotr-sss    0
Napisano (edytowany)

Nie włancza mi się napę WOM i nie wiem co robić, :( a jak podłącze prąd (plus i minus) bezpośrednio do cewki załąćzającej to wałek się załańcza, co zrobić sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nie znalazłem problemu, włącznik także sprawdziłem , posiadam skrzynię Power Quad ,

Pomocy!!!

Edytowano przez piotr-sss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denis1997    0

Ja nie jestem mechanikiem :/ ale ojciec ma warsztat samochodowy i rolniczy więc też ludzie się wkurzali że wszystko sprawdzili i nie działa :) jak sie nie myle to koło dwumasowe ale nie wiem ;) jak przyjedzie spytam sie go i Ci napiszę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hahaha "koło dwumasowe" i naprawa WOM'u.... masz mistrza :D

 

Kolego sprawdz dokładnie włącznik i jak się da przewody może coś zaśniedziało i nie styka tak samo przy cewce popsikaj popraw styki może kabel się przerwał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak działa "na krótko" to na pewno nie trzeba go rozkręcać.

Napięcie na włączniku jest? Wychodzi z niego po włączeniu?

Ciągłość przewodu od włącznika do wtyczki cewki sprawdziłeś? Sprawdzaj złącza przez które przechodzi ten przewód, tam może być przerwa.

Sprawdź czy masz napięcie względem masy we wtyczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR-SS    0

Do włącznika dochodzi prąd,a wyłącznik rozłączając prąd załancza prąd, Tylko problem w tym że te przewody nie idą prosto do cewki tylko do jakiegoś sterownika

 

Jak jest ktoś w stanie znaleźć mi schemat układu elektrycznego WOM u to był bym bardzo wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr-sss    0

Wyłącznik przerywając dopływ prądu załańcza wałek WOM, więc gdzieś musi być jakiś przekaźnik albo coś w tym stylu tylko pytanie gdzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny6910    41

sprawdź kable idące od cewki do kabiny, może któryś sie przetarł. ja miałem tak z hamulcami 2 obw i w 2 serwisach johna nie wiedzieli co jest zalecali kupno nowego zaworu ok 4tys netto, a okazało sie że był przetarty kabel pod kabiną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z womem, nie za każdym razem chce się załączyć, czasami sam się rozłącza podczas pracy dzieje się to na wszystkich prędkościach wałka, Zauważyłem, że gdy pomacham wajchą od prędkości wałka to działa to trochę lepiej. Wiecie co może być przyczyną tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Chyba zazwyczaj do tego są przekaźniki to może da się wyczuć ręką podczas wlaczania czy wyłącznia który pyka, można spróbować jak się da .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

A linka od zmiany prędkości wom nie jest poluzowana? Między prędkościami jest położenie neutralne, dlatego po włączeniu guzika może WOM się na załączać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, WOM się "rozchodził". Za to dziś przestał mi działać tuz.... Podnosi za każdym razem, opuszcza nie zawsze i tutaj jest problem. Opuszczanie ręczne i z błotników działa, zapsikałem potencjometry WD40. Rozebrałem silniczek krokowy i go przeczyściłem. Macie jakieś doświadczenia z tym? Czasami, opuszczanie działa gdy maistruję szybkością opuszczania podnośnika.

Edytowano przez kamilblasiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Nie wiele ci mogę pomóc ale uważaj z tymi środkami bo jak będzie coś z gumy czy coś podobnego to może rozpuścić lepiej coś użyć do elektryki na przykład poprawiające kontakt możesz profilaktycznie inne potencjometry nie powinno zaszkodzić inne elektryczne urządzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WD40 na potencjometry reszte psiknąłem CONTACT SPREY do styków elektrycznych. Mam jedno pytanie, czy po odłączeniu silnika krokowego i ponownym jego podpięciu nie trzeba przeprowadzać jakieś kalibracji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymek9301    0

PILNE!! w john deere 6110 wyłacza mi się WOM w trakcie pracy i na postoju jak go właczam to też, średnio po ok 30 sekunadh do minuty , był już poruszany ten temat!! Co zrobiłeś kamiblasik że zaczął Ci działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie są problemy z cewką załączającą wałek.Na razie problem usunął się sam. Wyciągnąć i przeczyścić cewkę/elektromagnes czy co to tam jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymek9301    0

Napisz mi jeszcze gdzie ona się znajduje konkretnie. Jeszcze do tego jak się jużWOM wyłaczy miga kontrolka na pulpicie "i". Pomóż szybko bo mi bardzo maszyna potrzebna

Edytowano przez tymek9301

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek23473
      witam mam pewien problem z moim john deerem jest on zablokowany na obrotach tam mi powiedział poprzedni własciciel wiecie jak go odblokować?
    • Przez marekvegas
      Witam. Mam dylemat jak w temacie .Podpisałem umowę z agencją na ciągnik 116KM i te dwa wchodzą w grę.Oba mają plusy - JD - silnik 4,5l. kredyt 0% ,teoretycznie większa niezawodność.DF-lepsze wyposażenie, kabina amortyzowana, brak DPF Ceny zbliżone (oba z amortyzowaną osią w DF wyłączaną np.przy turze i w polu) ok 225tyś netto .Może jakieś sugestie z waszej strony.Z góry dziękuję
    • Przez JOHN1993DEERE
      Witam. Tak jak w temacie. W skrzynce z bezpiecznikami strasznie gotują sie przekażniki. Chodzi mi o rząd 3 przekażników z lewej strony pionowych i 4 przekażników od rewersu z prawej strony na dole poziomych. Po około godzinie pracy w tych upałach rozłącza mi obrotomierz oraz wyświetlacz środkowy, natomiast czasami po 2-3 godzinach zaczyna nawet pikać rewers i jest w stanie na chwile rozłaczyć jazde, po czym trzeba ustawićna N i właczyć jeszcze raz.
      Ciągnik posiada rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, który jest zmieniony na nowy.
      Jeśli ma ktoś ma jakieś domysły co może mu być czekam na rady.
      Nie wiem czy to możkliwe ale jakoś męczy mnie regulator napiecia w alternatorze ale ładowanie niby jest dobre, musiałbym sprawdzić najwyzej jakimś czujnikiem ile faktycznie ładuje.
    • Przez mati46
      Witam wszystkich. Jestem nowy na forum, ale chciałbym żebyście mi pomogli, ponieważ mam problem ze skrzynią biegów w MF 6110. Skrzynia 16x16. Problem jest taki, że nie mogę ruszyć dźwignią zmiany biegów na zapalonym silniku ani w prawo, ani w lewo. Tylko przód , tył tzn. biegi 3, 4. Na wyłączonym silniku wszystko jest dobrze. Z góry dziękuje za pomoc.
    • Przez strike51
      Witam,
      Mam problem z odpalaniem Johna. Pomimo zmiany akumulatorów (próba na dwóch nowych), silnik bardzo słabo kręci. W związku z czym podejrzewam, że problem tkwi w rozruszniku/reduktorze. Niestety nie mam patentu by go wykręcić. Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie? A może, to nie rozrusznik?
      Dzięki za pomoc
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj