Polecane posty

Zetix    42

Pany, a ja mam taki problem w mojej autosance. Ciągnik bije elegancko do 7 bar, hamulce działają prawidłowo, ale czy w przyczepie powinien być jakiś regulator ciśnienia, że jak nabijemy całą butle powietrzem to jakoś psiknie (tak jak to ma miejsce w ciągniku) Jak dłużej jadę to zaczyna mi syczeć ze złączki, wystarczy że dwa razy przyhamuje i już jest cicho.. podejrzewam, że za duże ciśnienie i wyrzuca złączką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

zawór w ciągniku ma upuszczać ciśnienie w całym układzie

wymień uszczelki lub całe złączki, jak kolega wyżej wspomniał


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    1049

Pany potrzebuje pomocy, jak ktoś ma wiedzę to proszę o podpowiedź.

Czy brak w miejscu zaznaczonym strzałką regulatora siły hamowania może powodować bardzo powolne działanie hamulców i do tego dużą żarłoczność na powietrze?

Z góry dzięki.

Screenshot_2020-07-06-13-55-26a.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

Panowie mam problem z hamulcami w D-47. Ciągnik( C360-3P) pompuje ciśnienie do ok. 6bar. Po podłączeniu przyczepy powietrze idzie do siłowników i jest cały czas zahamowana. Nie da się jej odhamować. Zawór ten za butlą  w ciągniku działa prawidłowo( czyli jeśli wciskamy pedał hamulca to brak ciśnienia w przewodzie). Może być tak że zawór w przyczepie jest źle podłączony?


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

Po wyczyszczeniu działa sprawnie? Dodam że jak podłączy się przyczepę i przestawia się regulator siły hamowania to widać jak siłowniki mocniej się wysuwają.


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3135

U mnie było podobnie czym więcej ciągnik dobijał ciśnienia tym bardziej przyczepa się zahamowywała.U mnie nie było co czyścić i musiałem wymienić na nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

U mnie to siłowniki ,,mocniej się wysuwają" jak się przestawia tez zawór od regulacji siły hamowania (mam  4-ro pozycyjny więc w ostatniej pozycji przyczepa luzuje). Jutro jeszcze raz dokładnie sprawdzę wszystko. I mam jakiś inny zawór hamulcowy to może podłączę i potestuję. 


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142
21 godzin temu, dawid12 napisał:

Panowie mam problem z hamulcami w D-47. Ciągnik( C360-3P) pompuje ciśnienie do ok. 6bar. Po podłączeniu przyczepy powietrze idzie do siłowników i jest cały czas zahamowana. Nie da się jej odhamować. Zawór ten za butlą  w ciągniku działa prawidłowo( czyli jeśli wciskamy pedał hamulca to brak ciśnienia w przewodzie). Może być tak że zawór w przyczepie jest źle podłączony?

wcześniej ta przyczepa miała sprawne hamulce ?
mi to wygląda na złe podłączenie zaworu lub zacięty zawór, skoro podaje cały czas na siłownik


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

Zmieniłem zawór na inny i hamulce działają :). 


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    50

powietrze ucieka filtrem na przewodzie . Filtr do wymiany czy idzie go jakoś naprawić wyczyścić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    50

Jak ustawić te zawór na odhamowywanie. Wszystko działa tylko gdy odpinam przewód od ciągnika hamuje przyczepę i nie da się spuścić ciśnienia 

20200714_175037.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

przypadkiem nie masz 3 pozycyjnego regulatora, on jest pod zawór HZS2 a nie 4, do HZS4 idzie 4 pozycyjny

Regulator siły hamowania 4-zakresowy D-47, D-50 7031131000


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    50

tak jest 3 pozycyjny ale instalacja jest oryginalna i nie wiem jaki jest zawór ale chyba jakoś da się to odhamować czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3135

U mnie mam zawór 3 pozycyjny pierwsza pozycja pełna przyczepa,druga pół pełna i trzecia pusta i na pustej od hamowuje przyczepę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3135

Nie wiem czy coś pomogę bo tylko taki zdjęcie mam.W tej pozycji przyczepa pusta,do góry przyczepa pół pełna całkiem w drugą stronę przyczepa pełna.Jak chcesz to jutro ci mogę lepsze zdjęcie tych znaków zrobić.

IMG_20200520_195333758.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

U mnie ten regulator siły hamowania ma 4 pozycje, pusta, pół ładunku, pełna i odhamowanie. A jak masz 3 pozycje to w tym zaworze obok powinieneś mieć grzybek do odhamowania. U mnie jeszcze z dołu butli jest taki zawór do spuszczania wody z butli i tak samo  można spuścić powietrze i też odhamuje. 


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142
19 godzin temu, redbull napisał:

tak jest 3 pozycyjny ale instalacja jest oryginalna i nie wiem jaki jest zawór ale chyba jakoś da się to odhamować czy nie?

oczywiście że się da odhamować, ale w tym przypadku zaworem a nie regulatorem

ZAWÓR STERUJĄCY HZS-2 PRZYCZEPA PRZYCZEPY D-47 D35 5598605792 ...


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3135

Ja to tego grzybka praktycznie nie używam bo jak spuszczam całkowicie powietrze z układu to tym w butli bo szybciej powietrze zlatuje ale tylko na zimę tą czynność wykonuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj