Skocz do zawartości

Zdjęcie

DF K110 , ZAPOWIETRZONY??


23 odpowiedzi na ten temat

#1 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 02 luty 2014 - 18:40

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Witam.
Mam problem.
Zacznę od początku.
Podczas ostatnich mrozów odpaliłem ciągnik, przejechałem nim 1km , wyłączyłem silnik, po 4 godzinach na mrozie ( -8) wsiadłem odpaliłem ciągnik i przejechałem 100m - no i się zaczęło, ciągnik zgasł. W zbiorniku paliwa było z 15l, ciągnik nie odpala od 5 dni. Dolewałem paliwa- teraz jest 40l, odpowietrzałem pompą, wymieniłem filtr paliwa bo wytrąciła się parafina, zmieniłem akumulator kupując nowy, pompowałem i odpowietrzałem ale tylko przy filtrze paliwa, pompowanie dzisiaj zajęło mi 45minut, cały czas z paliwem leci powietrze, jak to możliwe?. Ciągnik nie odpala, nawet dymku nie ma.
Agrotron k110 2007 r. 2400mth, serwis w kompletną wymianą wszystkich filtrów olejów 10,2013.
Co może być przyczyną , może być taki zapowietrzony?, a może coś innego się stało?.
Ciągnik odmrażany od piątku kiedy to u mnie temperatura powyżej 0.
Proszę o pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Dzisiaj, 02:29
  •  

#2 Share krzysioo094

krzysioo094

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 18:48

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Może akumulator zamrożony też tak raz miałem z ciągnikiem i ze samochodem

Edytowany przez krzysioo094, 02 luty 2014 - 18:50.


#3 Share jaco82

jaco82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 02 luty 2014 - 19:27

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? w df k 110 pompa paliwa jest na pasek klinowy lub wielorowkowy sprawdż czy nie jest lużny . 2 jak wypalił całe paliwo z filtra i z pomp wtryskowych to naładuj akumlator kup PLAK środek do czyszczenia wnętrz samochodowych i użyj jako samostartu dmuchnij do obudowy filtra powietrz tylko filtry wyjmij inaczej nie odpalisz silnik df ma to do siebie że jak wypali paliwo z pomp to pużniej nie chce odpalić

#4 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 02 luty 2014 - 19:38

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Akumulator nowy, kupiony i wymieniony już po mrozach, paska nie sprawdzałem, w filtrze paliwa jest paliwo, a w pompach to nie wiem, ok naładuje paliwo, a plak nie zaszkodzi?. Dmuchać w w obudowę i odpalać?.

#5 Share jaco82

jaco82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 02 luty 2014 - 19:43

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? plak łagodniej działa niż samostart niema tak mocnego spalania stukowego jeden musi odpalać a drugi psikać po trchu do filtra

#6 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 02 luty 2014 - 19:48

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Ok, jutro rano go atakuje. Najgorsze jest to że paliwo podczas mrozów było tragicznej jakości, nie pomyśleliśmy żeby kupić coś żeby się parafina nie wytrącała. Możliwe żę tak długo trzeba go odpowietrzać?, 45 min. pompką i cały czas praktycznie paliwo z powietrzem

#7 Share jaco82

jaco82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 02 luty 2014 - 19:55

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? jak jest mleczne paliwo to problem będzie odpalić poświeć do baku latarką jak jest takie białawe to niebędzie palił mial\łem takie r3 na serwisie to 2dni w garażu ogrzewanym około 15 stopni i dopiero to paliwo zaczeło sie klarować ale i tak spuściłem wszystko zalałem zimowym paliwem i dopiero odpalił df jak się zapowietrzy to jest gigantyczny problem go odpalic

#8 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 02 luty 2014 - 20:03

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? W baku rzeczywicie jest mleczne, spuszcze jutro paliwo, wezmę z 3 wiadra i je dam do ciepłego pomieszczenia i ciepłe wleje. albo kupię verwę i wtedy zacznę walczyć , jak nie to serwis wzywam, bo strach jeszcze coś rozwalę i będzie. a W baku jest korek od dołu?

#9 Share jaco82

jaco82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 02 luty 2014 - 20:13

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? powinien być na imbus

jak masz problem to wzywaj serwis przyjadą odpalą wiem że są to koszty ale jak coś będzie nietak to ich problem

#10 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 02 luty 2014 - 20:18

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? W baku rzeczywicie jest mleczne, spuszcze jutro paliwo, wezmę z 3 wiadra i je dam do ciepłego pomieszczenia i ciepłe wleje. albo kupię verwę i wtedy zacznę walczyć , jak nie to serwis wzywam, bo strach jeszcze coś rozwalę i będzie. a W baku jest korek od dołu?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Dzisiaj, 02:29
  •  

#11 Share Piotrek1985

Piotrek1985

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 02 luty 2014 - 21:10

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? z tyłu u dołu jest korek na inbus

#12 Share Pestus123

Pestus123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze k/Chojnic
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo

Napisany 02 luty 2014 - 21:30

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Kolego ja z agrofarmem miałem podobnie, 3 razy do niego podchodziłem bez skutku;P Mróz odpuścił, wczoraj odkręciłem oba filtry jeden wymieniłem a odstojnik płukałem. Pomogły zagrzane na piecu filtry i paliwo, poprzednio odpowietrzałem i kręciłem dwoma akumulatorami i nic. Dlatego spróbuj zrobić podobnie i przepchać to powietrze z układu, w końcu musi odpalić, skoro do końca chodził ok. Ja już też myślałem że może pompka poszła na pasku, bo tyle prób odpowietrzania bez odzewu i dymku z wydechu

#13 Share renault

renault

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 21:40

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? pompy paliwowe te na pasek mają to do siebie że jak się ustawią w pozycji to pompowanie pompką nie poda paliwa trzeba trochę poruszyć silnikiem

#14 Share Pestus123

Pestus123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze k/Chojnic
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo

Napisany 02 luty 2014 - 21:58

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Kolega ma rację, zapomniałem to dodać, że przy pompowaniu co jakiś czas przekręcam silnik.

#15 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 02 luty 2014 - 22:31

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Czy mogło coś się stać z wtryskami?. Wzywam serwis bo już spać po nocach nie mogę. Ciągnik chodził do końca jak trzeba.

#16 Share Pestus123

Pestus123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze k/Chojnic
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo

Napisany 02 luty 2014 - 23:04

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Myślisz tak od razu wtryski? Chyba że ktoś Ci wlał coś do baku to owszem. Ale skoro chodził jak trzeba, czyli zapewne odpalał dobrze, nie kopcił na biało, nie brakowało mocy, to wątpie. spróbuj jeszcze z tym paliwem i jak kolega pisał wyżej plakiem w dolot, od jednego razu nic się nie stanie, ja tak sprawdzałem w aucie czy mi rozrządu nie rozwaliło, okazało się że nastawnik w pompie, a spałem spokojnie bo odpalił na plaku.

#17 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 03 luty 2014 - 07:17

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Dz.
Dam znać wieczorem jak poszło

#18 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 03 luty 2014 - 12:08

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Ciągnik zaskoczył, podgrzanie paliwa,wymiana filtrów PLAK i zaskoczył, prysnąłem dosłownie przez 1 sekundę i odpalił. Wielkie dz za pomoc !!!!!

#19 Share Pestus123

Pestus123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze k/Chojnic
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo

Napisany 03 luty 2014 - 14:20

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Mogę Ci doradzić, żebyś już teraz zaopatrzył się w zimowe paliwo, na następną zimę. Pisałem o tym w innym temacie, też miałem takie problemy na przejściówce, a zanim będą mieli dobre paliwo i zejdzie Ci z filtrów to już jest za późno;P popytaj w dobrych cpn'ach na pewno mają do -30, zacznie się zima zalejesz tą ropą, i cieszysz się z tego jak DF dobrze pali w mrozy ;P Sprawdzone;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Dzisiaj, 02:29
  •  

#20 Share vdan

vdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobez
  • Zainteresowania:Informatyka<br />rolnictwo<br />turystyka

Napisany 03 luty 2014 - 17:24

DF K110 , ZAPOWIETRZONY?? Dz za podpowiedź, teraz w zimę tylko verva


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy k110 zapowietrzony