Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wejście w hodowle kur

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share mmyk

mmyk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 30 styczeń 2014 - 23:44

Wejście w hodowle kur Witam jestem młodym rolnikiem i się zastanawiam czy warto jest zainwestować pieniądze w kurniki i kury... Prosił bym Was o opinie i opisanie tego wszystkiego najlepiej. Chodzi mi o przywożenie małych kurczaków, trzymaniu ich z 5-7 tygodni i sprzedaży na mięso... Czy to wogóle się opłaca? Wiem, że inwestycja jest bardzo duża...

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Wejście w hodowle kur Dzisiaj, 03:49
  •  

#2 Share nick

nick

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 52 postów

Napisany 31 styczeń 2014 - 07:35

Wejście w hodowle kur Odbieram od znajomego z kurników obornik, także niewiele mogę powiedzieć tylko tyle, że utrzymuje się tylko z tego. Ma 4 rzuty po 33 tyś wiem,że z jednego rzutu będzie rezygnował ponieważ od kilku lat cena poniżej kosztów jest w tym okresie. Podstawą jest dobre piskle i pasza wiem tylko tyle, że w ubiegłym roku zmienił paszę sporo droższa i bardzo chwali zero problemów ze zdrowotnością. Koło mnie są trzy takie fermy każdy mówi, gdyby były środki z unii na kurniki to by powiększali.

#3 Share mmyk

mmyk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 31 styczeń 2014 - 13:51

Wejście w hodowle kur Czyli uważasz, że na tym można wyjść na swoje xd Kurde bo się zastanawiam właśnie bardzo poważnie nad tym tylko chciałbym się dowiedzieć dokładnie co i jak z tym jest... Tak żeby pieniędzy na darmo nie utopić...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share wojtal24

wojtal24

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1692 postów

Napisany 31 styczeń 2014 - 20:31

Wejście w hodowle kur

Czyli uważasz, że na tym można wyjść na swoje xd Kurde bo się zastanawiam właśnie bardzo poważnie nad tym tylko chciałbym się dowiedzieć dokładnie co i jak z tym jest... Tak żeby pieniędzy na darmo nie utopić...