SZWAGIER1999

Fendt favorit 515c [opinie]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
AgroTuning    7

Ciągnik jest stosunkowo drogi, kwestia za ile kupisz :) Z tego co napisałeś masz podobne ciągniki, po co Ci kolejny tej mocy? Nie lepiej kupić jeden około 200 do tego pomocnika 150 i ze dwa zabiegowe 120-100?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

większość moich maszyn jest do ciągników o tej mocy jak kupię większy będę musiał również zmienić część sprzętu a nad większym ciągnikiem będę myślał w przyszłym roku jak będą pieniądze na razie nie mam tyle funduszy aby zrobić taką inwestycje jaką jest zakup ciągnika o dużej mocy jak wcześniej pisałem ciągnik ten będzie nowy i trochę będzie kosztował

 

dwa większe ciągniki są do ciężkich prac a mała valtra i zetor chodzą w lekkich pracach

miałem jeszcze zetora 7745 turbo ale przestał być potrzebny i niedawno go sprzedałem

Edytowano przez konrad004

Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zielony111    0

Ładna 515 za dobrą kase na dzień dzisiejszy to rzadkość . Większość kosztuje powyżej 110 tysięcy . za tą kase trafisz już 716 Vario tym ogarniesz jakoś Ha . A za rok proponowałbym Ci FENDT"a 926 Vario (z lat 2001-2003) albo w wielkiej masce 930 (z lat 2003-2007) ale wszystko zależy jaką kasą dysponujesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek600    0

Niby słyszałem od znajomego że u niego vario chodzi pięknie i nie ma problemów(ja osobiście nie mam przekonania do vario wolę mechaniczną skrzynię). A co do elektroniki to wiesz im więcej jest tym większe prawdopodobieństwo że się może zepsuć. I nie mówię że ciągnik nie powinien mieć elektroniki jak ursus 1614 no bez przesady trochę musi być. Osobiście mam 1614 i jazda nim to tragedia skrzynia 3 bez synchronizacji jeździ się nim naprawdę nieprzyjemnie zero elektroniki wszystko na dźwignie,zero wygody Dla mnie fawority z 1998 1999 się najbardziej podobają a opinie że fendty się psują to przesada. Oby chociaż połowa tych fendtów które są ściągane z zachodu miały rzeczywiste przebiegi takie jak na liczniku to nikt by nie słyszał o awarii fendta. Dla przykładu jeśli siedzenie jest już rozprute to ciągnik musi mieć ponad 10 tys godzin pracy i nie może być inaczej choć by nie wiem co a nie jak to bywa na liczniku 6,7 tys. Na zachodzie ludzie nie są aż tak głupi dobrego ciągnika nikt nie sprzeda. Wystarczy wejść na niemiecką stronę z maszynami i zobaczyć ile taki przeciętny fendt ma przebiegu 15,20 tys to normalny przebieg i taka jest prawda. Fawority to okres świetności fendta i to najlepsze ciągniki, poczekajcie jeszcze 10 lat i będzie widać jak elektronika w vario szwankuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

koledzy mam 515 i wymieniałem tarcze od przedniego napedu bo sie zjechały i problem jest nastepujacy jak w czasie jazdy przekrocze 1800 obr silnika to zapala sie ikonka na wyswietlaczu(kropelkaoleju i skręcone koła na przedniej osi) co to moze byc??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Może należałoby wymienić olej w moście,ewentualnie dolać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

A może po prostu czujnik jest do wymiany.Najlepiej jakbyś miał przełożyć z drugiego i sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

Opis tego jest taki .
Przestała działać pompa układu kierowniczego lub pompa hydrauliki roboczej. Zredukować prędkość. Niezwłocznie usterkę usunąć w serwisie.

Polecałbym pobrać instrukcję od Favorita 818 bo jest po polsku i skrzynie są takie same ,więc i duzo kodów będzie podobnych.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

co tu duzo mowic konkretny traktor a z awaryjnoscia to jak dbasz tak masz szukaj cos z przebiegiem w granicach 10000tys ale orginalne a nie z 15tys skrecony na 8000tys mtg i zeby wszystko bylo sprawne pozd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

sluchaj  czytaj ze zrozumieniem przeciez nie pisze ze twuj krecony tylko pisze opinie o traktorze jezeli ktos chce kupic to zeby uwazal na ciagniki z malym przebiegiem bo takich niema duzo a jak cos jest to i cena odpowiednia na zachodzie te ciagniki pracuja a nie stoja w stodole ,awarie tez mialem nie jedna ani dwie pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

odświerzam temat. jakie jest spalanie favorita 515c??? , , czy spalanie w belownicy jest duże???? , da się jakoś sprawdzić czy licznik nie był "kręcony"??? aha i najważniejsze czy nie byłby za duży na ok 53 ha chodzi mi głównie o maszyny do niego typu pług 4skiby obracany i rozrzutnik 14t oraz belarka , nie chciałbym ciągnika zbyt przeciążać bo wiadomo jak to jest jak ciągnik dostaje w pi**e fendt deutz jd czy ursus się sypie 

Edytowano przez kamil181293

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 30.03.2014 o 14:39, konrad004 napisał:

Witam zastanawiam się nad kupnem fendta 515c

Chciałbym się dowiedzieć o jego wadach i zaletach oraz czy warto go kupić

Pracował by jako jeden z głównych ciągników na 300ha + usługi głównie orka uprawa transport

Fendt 515C spokojnie obrobi 300 hektarów pod warunkiem zastosowania uprawy bez orkowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobago    351

Jakie aku macie w swoich pięćsetksch? Konkretnie myśle co kupić do 514C. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj