Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co powiecie o tym ciągniku???


24 odpowiedzi na ten temat

#1 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 30 styczeń 2014 - 08:10

Co powiecie o tym ciągniku??? http://tablica.pl/of...html#8223dc9a4f
tak jak w temacie co powiecie o tym ciągniku i wgl o tej serii??
jak z cześciami w normalnych sklepach rolniczych jakie ceny?
i czy ten ciągnik posiada skrzynie hydro shift i co to wgl za skrzynia bo słyszałem że są z nią problemy i z naprawą ??
Pozdrawiam z z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedź na temat tego ciągnika.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co powiecie o tym ciągniku??? Dzisiaj, 17:43
  •  

#2 Share traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 30 styczeń 2014 - 08:36

Co powiecie o tym ciągniku??? bez urazy ale za te pieniądze ? trochę duże jego atut ładowacz czołowy po zatem nic specjalnego gumy łyse ,brak zaczepów i nie jest obcionrzony

#3 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 30 styczeń 2014 - 08:44

Co powiecie o tym ciągniku??? Dzięki za uwagi jestem nowicjuszem i nie wiem na co zwracać uwagę przy zakupie. a ile by mnie wyniosło dokupienie tego wszystkiego czego brakuje ?

#4 Share traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 30 styczeń 2014 - 08:59

Co powiecie o tym ciągniku??? oj trudno mi powiedzieć ,ale ja bym w takie wynalazki nie wchodził lepiej coś prostego zetor ,ursus ,ferguson to znane marki na naszym rynku

#5 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 30 styczeń 2014 - 09:06

Co powiecie o tym ciągniku??? No i chyba tak zrobie bo to ma robić robotę a nie stać pod płotem.

#6 Share piterwx2

piterwx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Mechanika

Napisany 30 styczeń 2014 - 10:15

Co powiecie o tym ciągniku??? Ja bym się jeszcze zastanowił ponieważ ten ciągnik ma atuty ale też wady ale z opini wynika ze CASE to dobry ciągnik.
Wady : duża cena, 10 tyś motogodzin, słabe opony,
Atuty: Przedni napęd ,tur, 86 KM, Utrzymany
Jak pomogłem to daj strzałkę w górę. :)

#7 Share Nowy85

Nowy85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Grudziadza
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 30 styczeń 2014 - 11:11

Co powiecie o tym ciągniku??? ciagniki nie sa zle ale cena troche duza , z czesciami do case raczej nie powinno byc problemow , niedaleko mnie jest sklep specjalizujacy sie w tej marce dostanie sie wszystko i do kazdego modelu , choc sporo pod zamowienie ale dosc szybko dostawa . Ale nie jestem specem w tych ciagnikach ale czy to jest case czy jego brat David Brawn

#8 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 30 styczeń 2014 - 12:19

Co powiecie o tym ciągniku??? No jeszcze mam dużo czasu do prac polowych jeszcze daleko także wszystko na spokojnie mogę rozważyć dzięki za pomoc :)

No jeszcze mam dużo czasu do prac polowych jeszcze daleko także wszystko na spokojnie mogę rozważyć dzięki za pomoc :)

#9 Share popek007

popek007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2014 - 12:25

Co powiecie o tym ciągniku??? Casy są dobre zależy jakiego trafisz jak jakiś zdrowy nie dobity to na dożywocie :rolleyes: .

#10 Share 914maateusz914

914maateusz914

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 30 styczeń 2014 - 13:22

Co powiecie o tym ciągniku??? nie lepiej kupić jakiegoś mf

naprzykład mf 698

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co powiecie o tym ciągniku??? Dzisiaj, 17:43
  •  

#11 Share kris01

kris01

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 30 styczeń 2014 - 13:51

Co powiecie o tym ciągniku??? Mnie osobiscie podoba sie fortschritt zt323a duży, masywny ciągnik z prostym silnikem 105 koni bodajże i cena przystepna z czesciami raczej problemu nie ma a na to trzeba patrzec

#12 Share Assasin

Assasin

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 511 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2014 - 15:47

Co powiecie o tym ciągniku??? Szczerze mówiąc to gościu sobie ceni za dużo.Opony łyse licz lekko 5 tys jeszcze trzeba dołożyć.Jeszcze zaczepy.Nie wiadomo co tam w środku w silniku jest tak że ...

#13 Share Patryk1222

Patryk1222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 585 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2014 - 20:03

Co powiecie o tym ciągniku???

Mnie osobiscie podoba sie fortschritt zt323a duży, masywny ciągnik z prostym silnikem 105 koni bodajże i cena przystepna z czesciami raczej problemu nie ma a na to trzeba patrzec



kolega dobrze mówi miałem takiego to nie do zajechania motor to miało;D i palić też malo pali w porównaniu do ursusa cieżkiego ale wady tez ma skrzynia troche dziwna dużo biegów w moim byly problemy ze sprzęgłem pneumatycznym które sie rozlecialo...;>
jak byś znalazł ładny egzemplarz to czemu nie tylko z wyglądu są ochydne...(jak kto lubi;D)

#14 Share adiukf

adiukf

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 30 styczeń 2014 - 22:11

Co powiecie o tym ciągniku??? MOŻE MASSTER FERGUSON MF5440

#15 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 31 styczeń 2014 - 12:00

Co powiecie o tym ciągniku??? A jak widzicie tego internationala ?
http://otomoto.pl/ca...ur-A371564.html

#16 Share Nowy85

Nowy85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Grudziadza
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 31 styczeń 2014 - 15:27

Co powiecie o tym ciągniku??? mam troszke mniejszy model 644 wszystko to samo co 744 tylko silnik trosze slabszy fajne ciagniki , niskie spalanie , rewers , dobra hydraulika . Naprawde mazna polecic te ciagniki , czesci tez dostepne

#17 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 31 styczeń 2014 - 15:51

Co powiecie o tym ciągniku??? podoba mi się że jest rewers jest to bardzo przydatne gdyż planuje kupić ciągnik który będzie robił dużo turem:) a nie ma jakiegoś większego problemu z naprawą skrzyni czy sprzęgła w tych modelach ?? albo nie wie ktoś ile sobie krzyczą mechanicy za takie podstawowe naprawy ??

#18 Share Nowy85

Nowy85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Grudziadza
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 31 styczeń 2014 - 16:06

Co powiecie o tym ciągniku??? powiem ci tak ja przy swoim nic nie naprawialem wiec nie wiem tylko lozysko w przednim kole koszt 50 zl . Tez przed zakupem martwilem sie o skrzynie ale rozmawialem z kolega on od kilku lat ma internationala ale 100 konnego i wlasnie pytalem sie go jak skrzynia i on mowil ze sam robil skrzynie przy swoim . Mowil ze nie mam bac sie o skrzynie bo nic strasznego tam nie ma . A ceny napraw wydaje mi sie ze tak jak przy innych ciagnikach przecierz to nie jest zaden wynalazek

#19 Share mateuszs1993

mateuszs1993

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 31 styczeń 2014 - 16:13

Co powiecie o tym ciągniku??? Dzięki za Info trzeba będzie pojechać i go obejrzeć :) a ty masz do swojego tura ? jak masz to jak się sprawuje w pracach typu nakładanie obornika i przy balach ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co powiecie o tym ciągniku??? Dzisiaj, 17:43
  •  

#20 Share Nowy85

Nowy85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Grudziadza
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 31 styczeń 2014 - 16:23

Co powiecie o tym ciągniku??? jak kupisz dobra sztuke to bedziesz zadowolony :) , no ja nie mam tura chce kupic ale tak sie zastanawiam jeszcze czy kupic do casa czy do perkinsa


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy powiecie ciagniku



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk